سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آفت دانشمندان، حبّ ریاست است [امام علی علیه السلام]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :15
کل بازدید :553360
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/26
10:5 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----
نقل قول:
نوشته شده توسط anlmm مشاهده گفتگو
آقای نادرعلی گل گهر را نگه داریم یا بفروشیم خرید در قیمت 2050 تومان
بدجایی خریدی من قبلاهم به دوستان گفتم فعلا نخرید حتی اگه تعدیلی بدند پی برایی میشکونند حمایت 1880شکسته شده سهم تا1710ممکن بریزه الان 1880تومن مقاومت سهمه
چادرملو هم تا808تومن به نظر خواهد ریخت بعداون746مهمترین حمایت سهمه
نقل قول:
نوشته شده توسط samasalehi مشاهده گفتگو
با سلام
آقای نادرعلی می خواستم نظرتون را در مورد خارک بدونم فروش یا نگهداری آن
با تشکر فراوان
الان که بیش از2میلیون صف فروش فعلا تا1400میاد حمایت بعدی 1330


نقل قول:
نوشته شده توسط هدهد مشاهده گفتگو
اقا کاظم سلام
نظر شما در مورد روند آتی شرکت کربن چیست
با سپاس
تا155میاد اونجا متعادل میشه اینوهم قبلا نمودارشو زده بودم به سقف کانال وفیبو127.2درصد خورد الان بطرف 100درصد 155تومن برمیگرده

  
  
دنیا دو روز است : یک روز با تو و روز دیگر علیه تو ، روزی که با توست مغرور مشو و روزی که علیه توست ناامید مگرد زیرا هر دو پایان پذیرند..... حضرت علی (ع)

سرمایه گذاری معادن و فلزات:


شنیده شده است شرکت سرمایه گذاری معادن و فلزات با تعدیل مثبت عایدی همراه شده، برخی شنیده ها حکایت از تعدیل مثبت عایدی در این شرکت دارد.

ایران تایر:

گفته می شود این شرکت طرح افزایش سرمایه به میزان 50 درصد را در دستور کار خود قرار داده و تصمیم دارد به زودی آن را اعمال نماید.

فرومولیبدن کرمان:

شنیده ها حاکی از جمع آوری سهام این شرکت توسط شرکت سرمایه گذاری آتیه اندیشان مس طی روزهای اخیر از بازار می باشد.

ایران خودرو:

اخبار و زمزمه هایی که از این شرکت به گوش می رسد حاکی از اعمال افزایش سرمایه به میزان 60 درصد در شرکت ایران خودرو در آینده ای نزدیک است، این در حالی است که سازمان بورس تنها با 26 درصد از افزایش سرمایه این شرکت موافقت نموده است.

چادرملو:

فعالان بازار معتقدند از آنجا که 80 درصد از فروش این شرکت مربوط به کنسانتره سنگ آهن می باشد و با توجه به پوشش 51 درصدی عایدی طی 6 ماه در این شرکت و پیش بینی بیش از 5.3 میلیون تن سنگ آهن تا پایان سال جاری در شرکت چادرملو، سرمایه گذاری در سهام این شرکت را ارزنده و کم ریسک ارزیابی می کنند.

پتروشیمی اصفهان:

شنیده شده است این شرکت با تعدیل مثبت عایدی همراه شده است ، ضمن اینکه طرح افزایش سرمایه به میزان 100 درصد را نیز در دستور کار خود قرار داده و تصمیم دارد به زودی آن را اعمال نماید.

تکنوتار:

می گویند قرارداد ساخت و اجرای جدید طرح جایگاه های سوخت CNG به این شرکت داده نشده است.
  
  
شایعات ( یکشنبه 11-9-86)

داروسازی اسوه: شایعه تعدیل 10 درصدی سود شرکت وجود دارد.

داروسازی رازک : شایعه افزایش نرخ برای برخی از اقلام تولیدی شرکت وجود دارد.

داروسازی جابر : با بهره برداریاز طرح شرکت ، شایعه رشد 30 تا 40 درصدی سود در سال آتی وجود دارد.

صنعت سیمان : شایعه افزایش نرخ 20 درصدی قیمت سیمان در بازار وجود دارد.

پارس خودرو : از محل معافیت مالیاتی، شایعه تعدیل سود هر سهم شرکت تا 60 تومان در بازار وجود دارد
  
  
نماد سرمایه (میلیارد ریال) ارزش بازار (میلیارد ریال) EPS (ریال)
شخارک 1000 14618 2496
درصد سهم شناور آزاد درصد تقسیم سود
20 % 80 % یکی از شرکت های که توسط دیده بان توصیه به خرید و نگهداری شده بود پتروشیمی خارک بود که در بازار فعلی بازده خوبی نصیب سهامداران نمود در مدت اخیر یکی از فروشندگان اصلی سهم سرمایه گذاری سپه و از خریداران می توان به بیمه مرکزی اشاره نمود بازارگردانی سهم نیز به عهده صندوق بازنشستگی کارکنان نفت می باشد.
قیمت های این هفته متانول در بازار هند و چین به ترتیب 600 و 480 دلار بودند که با توجه به میانگین یک ماهه اخیر قیمت های جهانی متانول و تولید 380 هزار تنی متانول (این شرکت پیش بینی نموده است در شش ماهه دوم در حدود 300 هزار تن متانول را با قیمت 300 دلار به فروش برساند که با تعویق تعطیلی شرکت به منظور تعمیرات به سال آتی تولید شرکت به 380 تن نیز می رسد ) می توان انتظار تعدیل عایدی 3537 ریال را از شرکت داشت.
با در نظر گرفتن p/e محتاطانه 5.5 می توان انتظار رسیدن قیمت سهم به 1945 تومان را در میان مدت خواهد داشت که پیش بینی می شود با اراده تعدیل در گزارش نه ماهه این مسیر هموار تر شود و در شرایط فعلی به نظر می رسد در سطح 1500 تومان سهم معاملات سنگینی را شاهد باشد و همچنان به سرمایه گذاران توصیه به نگهداری سهم می شود.


قیمت زمان تحلیل
1461
  
  
بورس_ شنبه دهم آذر ماه



سرانجام پس از تعویق 19 روزه عرضه 66.35 درصد از سهام گالوانیزه فجر امروز سرمایه گذاری معادن و فلزات به همراه 2 شخصیت حقوقی دیگر شامل فولاد صبا نور و توسعه تجارت بین المللی صبا اقدام به عرضه بلوکی سهام مدیریتی این نماد معاملاتی کردند.

این عرضه که از ساعت 10 صبح از 3 کد معاملاتی و از سوی کارگزاری حافظ انجام گرفت، تا د قایقی چند هیچ خریداری نداشت. اما پس از گذشت مدتی ( حدود 40 دقیقه بعد از عرضه ) شرکت خاور آذین که اسپانسر برخی از تیمهای ورزشی است، برای خرید این بلوک اعلام آمادگی کرد و پس از گذشت بیش از 2 ساعت از این عرضه که هیچ خریداری غیر از این شرکت برای بلوک فجر در رقابت حضور نیافت، شرکت مزبوراز ساعت 12:15 موفق به خریداری این میزان سهام مدیریتی فجر شد.

بر اساس گزارشهای رسیده شرکتهای فولاد مبارکه اصفهان و سرمایه گذاری بوعلی پیش از این برای حضور در این رقابت اعلام آمادگی کرده بودند اما حضور آنان مشروط به کاهش قیمت پایه سهام به میزان 1500 ریال بود. اما " ومعادن " این شرط دو شخصیت حقوقی را نپذیرفت و نهایتا سهام گالوانیزه فجر را با قیمت تمام شده 1150 ریال به قیمت پایه 1750 ریال به خاور آذین فروخت.

بر این اساس " و معادن " از محل انجام این معامله 500 میلیارد ریالی توانایی اعلام EPS دست کم 720 ریالی را داراست. ضمن اینکه تعدیل مثبت 277 ریالی گل گهر نیز معادن و فلزات را در آستانه اعلام EPS 800 ریالی قرار داده است. خریدار سهام مدیریتی فجر سپاهان تا 9 روز کاری فرصت دارد که 50 درصد از ارزش معامله معادل 250 میلیارد ریال را به کارگزار فروشنده پرداخت نماید. 50 درصد مابقی نیز در قالب 2 قسط 3 ماهه و 6 ماهه باید پرداخت شود.

در گروه واسطه گری مالی معادن و فلزات همزمان با عرضه بلوکی فجر شاهد جمع آوری صف فروش خود به میزان 6.3 میلیون سهم بود اما این حمایت صف فروش " ومعادن " را از بین نبرد و برای بار دیگر این نماد معاملاتی در آستانه توقف قریب الوقوع جهت تعدیل مثبت باز هم صف فروش را تجربه کرد. در این گروه بانک پارسیان، عرضه 3.6 میلیون سهمی را شاهد بود.

در گروه فلزی صف فروش مبارکه اصفهان به میزان 1.800 هزار سهم جمع آوری شد. صف خرید فولاد خوزستان هم به میزان 500 هزار سهم عرضه شد.

در گروه خودرو، ایران خودرو که این روزها با شایعه قطعی شدن عرضه 30 درصد از سهام بانک پارسیان در روز 28 دی ماه رو به روست، عرضه 1،300،000 سهم از صف خرید خود را تجربه کرد.

در گروه شیمیایی پتروشیمی خارک عرضه 600 هزار سهمی را شاهد بود. که در پی این دادو ستدها شاخص قیمت افتی معادل 21 واحد را تجربه کرد و روی عدد 9781.59 ایستاد.

ارزش معاملات نیز به بیش از 619 میلیارد ریال رسید
  
  
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >