سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه برای خدا دوست بدارد، برای خدادشمن بدارد و برای خدا ببخشد، از کسانی است که ایمانشان کامل شده است . [امام صادق علیه السلام]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :41
کل بازدید :552738
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/8
2:26 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----

با عرض سلام خدمت عزیزان دلم
صبح زیبای بهاری همتون بخیر
دوستان عزیز
وملت حرکت میکنه.حرکتش هم بسیار عالی خواهد بود.حتی احتمال جمع شدن این سهم طی معاملات امروز هم بسیار زیاده.تمام صاحب نظران بر ارزنده بودن سهم در این قیمتها تاکید دارند.به هر حال هر کسی طعم تلخ انتظار در این سهم رو چشیده باشه طعم شیرین سود بسیار عالی را هم خواهد چشید.
روزی وملت 50-60تومانی تبدیل به افسانه میشه و اون روز هست که خیلی ها که همیشه در مقابل تمام روندهای مثبت جبهه میگیرند حسرت این رو میخورند که چرا سهامدار وملت نبودند و احساس گناه میکنند که چرا در زمانی که قیمت سهم اینقدر نازل بود چرا جو منفی ایجاد میکردند و باعث میشدند عده ای سهامدار ناآگاه سهمشون رو به بهایی ناچیز بفروشند.

مداران روی 320 توصیه به خرید یک پله از سه پله صورت گرفت.اما عده ای از دوستان هول شدند و سهم صف خرید شد.خبری که درباره اون صحبت کرده بودم و عرض کرده بودم که صبر کنید تا قطعی بشه ؛ آگهی ورود حق تقدمها بود که شایع شده بود بین 20تا22 فروردین ماه این آگهی درج میشه.
همچنین خدمت عزیزانی که جا مانده بودند هم عرض کردم که این سهم بازهم فرصت خرید میده.خب الان سهم متعادل هستش.ما انتظار تعادل و حتی نوسان مداران رو داشتیم.چون هنوز حرکت سهم در گیر و دار انتقال بوک سهم از س.گ ایرانیان به یکی از شرکتهای دوست روی 330 تومان انجام نشده.تقدمها هم هنوز عرضه نشده که احتمالا این هفته آگهی میشه.برای بزخری تقدمها باید سهم رو خوار و ذلیل نشون بدند تا کسی سمتش نیاد.البته خبرهایی دارم که تقدمها مشتری داره پر و پا قرص.
توصیه بنده برای اونهایی که سهامدار مداران نیستند این هست که یک پله از 3 پله خریدشون رو امروز و در قیمت درصد منفی (اگر دید) انجام بدن.پله های بعدی رو هم تا 300 تومن تقسیم کرده و انجام بدند.
اونهایی هم که سهامدار مداران هستند فقط نگاه کنند و نزدیکی 300 (290حمایت محکم سهم و 300 حمایت روانی سهم) خریدهاشون رو تکمیل کنند.
تقاضا میکنم بابر توصیه ها عمل کرده و از خریدهای هیجانی و شتابزده اجتناب کنید.در صورت تغییر در استراتژی خرید یا فروش بلافاصله خدمت عزیزان اطلاع رسانی خواهد شد.
انتظار در این سهم هم مساوی با سود بسیار شیرین خواهد بود.

شاد باشید


91/1/21::: 10:21 ص
نظر()
  
  
پاسخ شریعتمداری به ادعای هاشمی رفسنجانی
پاسخ حضرت امام را چرا سانسور کرده‌اید؟

خبرگزاری فارس: مدیر مسئول روزنامه کیهان در پاسخ به ادعای اخیر هاشمی رفسنجانی نوشت: باید پرسید که جناب رفسنجانی از آشکار شدن کدام واقعیت نگران بوده اند که پاسخ حضرت امام(ره) را سانسور کرده اند؟!

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس حسین شریعتمداری در پاسخ به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی در سر مقاله امروز کیهان نوشت: اظهارات آقای هاشمی رفسنجانی که در روزهای پایانی سال 1390 و در دیدار مسئولان فصلنامه مطالعات بین المللی با ایشان مطرح شده و دیروز خبر آن منتشر شده بود، بازتاب گسترده ای در رسانه های داخلی و بسیاری از رسانه های خارجی داشت. درباره اظهارات اخیر رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام اگرچه گفتنی های فراوانی هست ولی در این مختصر به واکاوی یکی از اصلی ترین آنها که وارونه نمایی آشکار است و عجیب تر نیز به نظر می رسد بسنده می کنیم و باقی به بعد می گذاریم.

آقای هاشمی رفسنجانی می گوید «من در سال های آخر حیات امام(ره) نامه ای را خدمتشان نوشتم، تایپ هم نکردم برای این که نمی خواستم کسی بخواند و خودم به امام دادم. در آن نامه هفت موضوع را با امام مطرح کردم و نوشتم شما بهتر است در زمان حیاتتان اینها را حل کنید. در غیر این صورت، ممکن است اینها به صورت معضلی، سد راه آینده کشور شود. گردنه هایی است که اگر شما ما را عبور ندهید، بعد از شما عبور کردن مشکل خواهد بود. یکی از این مسایل، رابطه با آمریکا بود. نوشتم بالاخره سبکی که الان داریم که با آمریکا نه حرف بزنیم و نه رابطه داشته باشیم قابل دوام نیست. آمریکا قدرت برتر دنیاست. مگر اروپا با آمریکا، چین با آمریکا و روسیه با آمریکا چه تفاوتی از دید ما دارند؟ اگر با آنها مذاکره داریم چرا با آمریکا مذاکره نکنیم؟ معنای مذاکره هم این نیست که تسلیم آنها شویم. مذاکره می کنیم اگر مواضع ما را پذیرفتند یا ما مواضع آنها را پذیرفتیم، تمام است»! درباره این بخش از اظهارات ایشان باید گفت؛

1- انصاف آن بود که آقای رفسنجانی در نقل ماجرای نامه خویش به پاسخ امام راحل (ره) نیز اشاره می کرد. چرا که اولاً؛ مذاکره و رابطه با آمریکا یکی از خطوط قرمز حضرت امام(ره) بود که بارها بر آن تأکید ورزیده و علت اجتناب از مذاکره و رابطه با آمریکا را نیز به وضوح بیان کرده بودند و ثانیاً؛ حضرت امام(ره) به گواهی بینش و منش و آنچه از مواضع و بیانات ایشان در دسترس همگان است، هیچ ابهامی را بی پاسخ نمی گذاشتند مخصوصاً آن که این ابهام درباره یکی از اصلی ترین خطوط قرمز تأکید شده از جانب حضرت ایشان بوده و از سوی کسی مطرح شده باشد که مسئولیت مهم و حساسی- رئیس مجلس، قائم مقام فرماندهی کل قوا و...- در نظام داشته است. بنابراین کمترین تردیدی نیست که امام راحل ما(ره) ابهام مطرح شده از جانب آقای هاشمی رفسنجانی را بی پاسخ نگذاشته اند و سؤال این است که چرا آقای رفسنجانی از پاسخ آن بزرگوار که به یقین و مانند همیشه، مستدل و منطقی بوده است طفره رفته و به آن اشاره ای نکرده است؟! آقای رفسنجانی با خاطره نویسی و تاریخ نگاری ناآشنا نیستند و سابقه شناخته شده ای در هر دو عرصه یاد شده دارند و تعجب آور است که هنوز نمی دانند «نیمه نویسی» بی اعتبارترین نوع تاریخ نگاری و خاطره نویسی است و نشانه نگرانی نویسنده و مؤلف از بیان برخی واقعیت هاست! حالا باید پرسید که جناب رفسنجانی از آشکار شدن کدام واقعیت نگران بوده اند که پاسخ حضرت امام(ره) را سانسور کرده اند؟! ادامه مطلب...

  
  

توصیه به خرید وتوصا بخاطر قپیرا و نیز مثبت بودن فایرا و ازاد شدن ذخیره کاهش ارزش سرمایه گذاریهای این سهم در وتوصا میشود.

وپترو از 75 تومان با دوستان بودیم.هم اکنون اصلاح قیمت آن تا محدوده 100تومان بسیار محتمل است.

برای بانکیها و خودرویی ها کماکان هیچ توصیه ای برای خرید ندارم.

اخابر توصیه به خرید در محدوده 310تا320 بخاطر افزایش سود همراه و نیز تقسیم سود ماسب آن در مجمع و همچنین بحث ازایش تعرفه های تلفن ثابت(با نگا دو ماهه تا مجمع).

وصنعت هم در قیمتهای حدود105تومان مناسب خرید با دیدگاه 3ماهه میباشد.بسته شدن شیران برای تعدیل مثبت(امروز) میتواند روی وصنعت تاثیر مناسبی داشته باشد.

وآتی نیز بخاطر تعدیل شیران در قیمتهای کنونی مناسب است.یادش بخیر از 90تومان با وآتی همراه شدیم.

خریدهای قندیها از هم اکنون با انجام یک پله باید صورت گیرد.فروش آها نیز به هیچ وجه توصیه نمیشود.(به استثنای قشکر و قشرین در حال حاضر)

وملت توصیه به خرید پس از بازگشایی مخصوصا" در محدوده65 تومان بخاطر ساخت ساختمان اداری تجاری در زمین 1401 متری سر میرداماد که ارزش افزوده ای بسیار مناسب را برای سهم خواهد داشت.

پتروشیمی ها برای خرید و نگهداری با نگاه کوتاه مدت و میان مدت(افزایش صادرات و افزایش نرخ دلار).ریسک صنعت نیز به بن بست خوردن مذاکرات و تحرمهای دوباره میباشد.

کاشی ها نیز با توجه به رکود احتمالی بازار در روزهای آتی(بخاطر مسایل سیاسی در صحنه بین المللی) و نیز پتانسیل بنیادی خودشان توصیه به خرید پله ای با نگاه میان مدت دارم.

سیمانی ها از مرحله دوم هدفمند سازی یارانه ها ضربه سختی خواهند خورد.

دارویی ها هم از تحریمها و سختیهای فراوان واردات مواد اولیه و تکنولوژی های نوین صنعت و نیز تجهیزات آن.اگر دقت داشته باشید هر ساله داروییها در زمستان کولاک میکردند.اما امسال آنچنان دلچسب و پرفروغ ظاهر نشدند که همین نشانه عدم اقبال بازار به این صنعت در حال حاضر بخاطر مسیلی که عرض شد میباشد.


  
  

سبدتون رو تلفیقی از چند شرکت ارزنده و پر پتانسیل از چند صنعت رو به رشد قرار بدید.
مثلا از کاشیها کساوه یا کچینی یا کسعدی.
از سرمایه گذاریها وملت یا وصنعت یا وتوصا.
از قندیها قصفها یا قنیشا یا قهگمت.
از پتروشیمیها شپدیس یا شخارک.
از ساختمانیها ثتران یا ثنوسا.
از فلزیها فولاد.
از روییها کرویح و کروی.

گروه کاشی و سرامیک و خصوصا" سهامی که نام برده شد را ارزنده میدانم(نگاه میان مدت).
کخاک را نیز با نگاه میان مدت ارزنده میدانم.حتی امکان افزایش قیمت تا1500تومان را تا مجمع برای سهم محتمل میدانم.وضعیت بنیادی سهم مطلوب میباشد.
وملت را با نگاه میان مدت و نیز بلند مدت بسیار ارزنده میدانم.
فولاد و فخوز را با نگاه میان مدت ارزنده و بنیادین میدانم.
کرویح و کروی را با نگاه میان مدت و بلند مدت بسیار ارزنده میدانم.
قصفها و قنیشا و قهکمت و قثابت را با دیدگاه میان مدت ارنده و سودآور میدانم.
شپدیس و شخارک و ثتران و ثنوسا را نیز همچنین.
البته بسیاری از این سهام در کوتاه مدت نیز سود مناسبی را عاید شما خواهند نمود.اما اگر دیدگاهتان میان مدت باشد سودی مناسبتر را کسب خواهید نمود.


  
  

به نام خداوند بخشاینده

باسلام خدمت دوستان عزیز و تبریک سال 1391

پیشنهادات ابتدای سال

گروه های پیشرو ؛ ساختمان ؛ روی ، کاشی و سرامیک ، پتروشیمی و پالایشگاهی ، و شرکتهای سرمایه گذار در هر بخش