سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترین دستیار دانش، بردباری است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :20
بازدید دیروز :45
کل بازدید :553171
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/18
2:53 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----

با عرض سلام خدمت عزیزان دلم
صبح زیبای بهاری همتون بخیر
دوستان عزیز
وملت حرکت میکنه.حرکتش هم بسیار عالی خواهد بود.حتی احتمال جمع شدن این سهم طی معاملات امروز هم بسیار زیاده.تمام صاحب نظران بر ارزنده بودن سهم در این قیمتها تاکید دارند.به هر حال هر کسی طعم تلخ انتظار در این سهم رو چشیده باشه طعم شیرین سود بسیار عالی را هم خواهد چشید.
روزی وملت 50-60تومانی تبدیل به افسانه میشه و اون روز هست که خیلی ها که همیشه در مقابل تمام روندهای مثبت جبهه میگیرند حسرت این رو میخورند که چرا سهامدار وملت نبودند و احساس گناه میکنند که چرا در زمانی که قیمت سهم اینقدر نازل بود چرا جو منفی ایجاد میکردند و باعث میشدند عده ای سهامدار ناآگاه سهمشون رو به بهایی ناچیز بفروشند.

مداران روی 320 توصیه به خرید یک پله از سه پله صورت گرفت.اما عده ای از دوستان هول شدند و سهم صف خرید شد.خبری که درباره اون صحبت کرده بودم و عرض کرده بودم که صبر کنید تا قطعی بشه ؛ آگهی ورود حق تقدمها بود که شایع شده بود بین 20تا22 فروردین ماه این آگهی درج میشه.
همچنین خدمت عزیزانی که جا مانده بودند هم عرض کردم که این سهم بازهم فرصت خرید میده.خب الان سهم متعادل هستش.ما انتظار تعادل و حتی نوسان مداران رو داشتیم.چون هنوز حرکت سهم در گیر و دار انتقال بوک سهم از س.گ ایرانیان به یکی از شرکتهای دوست روی 330 تومان انجام نشده.تقدمها هم هنوز عرضه نشده که احتمالا این هفته آگهی میشه.برای بزخری تقدمها باید سهم رو خوار و ذلیل نشون بدند تا کسی سمتش نیاد.البته خبرهایی دارم که تقدمها مشتری داره پر و پا قرص.
توصیه بنده برای اونهایی که سهامدار مداران نیستند این هست که یک پله از 3 پله خریدشون رو امروز و در قیمت درصد منفی (اگر دید) انجام بدن.پله های بعدی رو هم تا 300 تومن تقسیم کرده و انجام بدند.
اونهایی هم که سهامدار مداران هستند فقط نگاه کنند و نزدیکی 300 (290حمایت محکم سهم و 300 حمایت روانی سهم) خریدهاشون رو تکمیل کنند.
تقاضا میکنم بابر توصیه ها عمل کرده و از خریدهای هیجانی و شتابزده اجتناب کنید.در صورت تغییر در استراتژی خرید یا فروش بلافاصله خدمت عزیزان اطلاع رسانی خواهد شد.
انتظار در این سهم هم مساوی با سود بسیار شیرین خواهد بود.

شاد باشید


91/1/21::: 10:21 ص
نظر()