سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و مردى پیش روى امام ( ع ) دیگرى را به پسرى که برایش زاده بود چنین مبارک باد گفت : تو را مبارک باد این گزیده سوار که خدایت داد . امام فرمود : ] چنین مگو ، بگو : بخشنده را سپاس بدار ، و بخشیده بر تو مبارک باد و به کمال خود رساد و نیکویى او روزیت بواد . [نهج البلاغه]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :45
کل بازدید :553162
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/18
10:35 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----

توصیه به خرید وتوصا بخاطر قپیرا و نیز مثبت بودن فایرا و ازاد شدن ذخیره کاهش ارزش سرمایه گذاریهای این سهم در وتوصا میشود.

وپترو از 75 تومان با دوستان بودیم.هم اکنون اصلاح قیمت آن تا محدوده 100تومان بسیار محتمل است.

برای بانکیها و خودرویی ها کماکان هیچ توصیه ای برای خرید ندارم.

اخابر توصیه به خرید در محدوده 310تا320 بخاطر افزایش سود همراه و نیز تقسیم سود ماسب آن در مجمع و همچنین بحث ازایش تعرفه های تلفن ثابت(با نگا دو ماهه تا مجمع).

وصنعت هم در قیمتهای حدود105تومان مناسب خرید با دیدگاه 3ماهه میباشد.بسته شدن شیران برای تعدیل مثبت(امروز) میتواند روی وصنعت تاثیر مناسبی داشته باشد.

وآتی نیز بخاطر تعدیل شیران در قیمتهای کنونی مناسب است.یادش بخیر از 90تومان با وآتی همراه شدیم.

خریدهای قندیها از هم اکنون با انجام یک پله باید صورت گیرد.فروش آها نیز به هیچ وجه توصیه نمیشود.(به استثنای قشکر و قشرین در حال حاضر)

وملت توصیه به خرید پس از بازگشایی مخصوصا" در محدوده65 تومان بخاطر ساخت ساختمان اداری تجاری در زمین 1401 متری سر میرداماد که ارزش افزوده ای بسیار مناسب را برای سهم خواهد داشت.

پتروشیمی ها برای خرید و نگهداری با نگاه کوتاه مدت و میان مدت(افزایش صادرات و افزایش نرخ دلار).ریسک صنعت نیز به بن بست خوردن مذاکرات و تحرمهای دوباره میباشد.

کاشی ها نیز با توجه به رکود احتمالی بازار در روزهای آتی(بخاطر مسایل سیاسی در صحنه بین المللی) و نیز پتانسیل بنیادی خودشان توصیه به خرید پله ای با نگاه میان مدت دارم.

سیمانی ها از مرحله دوم هدفمند سازی یارانه ها ضربه سختی خواهند خورد.

دارویی ها هم از تحریمها و سختیهای فراوان واردات مواد اولیه و تکنولوژی های نوین صنعت و نیز تجهیزات آن.اگر دقت داشته باشید هر ساله داروییها در زمستان کولاک میکردند.اما امسال آنچنان دلچسب و پرفروغ ظاهر نشدند که همین نشانه عدم اقبال بازار به این صنعت در حال حاضر بخاطر مسیلی که عرض شد میباشد.