سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بامدادان به جستجوی دانش برخیزید که سحرخیزی مایه برکت و کامیابی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :66
کل بازدید :552568
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/5
9:45 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----

شاخص کل در معاملات امروز با رشد 189 واحدی خود به رقم 38394 واحدی رسید و توانست رکود قبلی خود یعنی 38343 واحد را نیز پشت سر بگذارد و به قله جدیدی در تاریخ بازار سرمایه برسد.نماد معاملاتی شرکت فولاد مبارکه با 91 و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی با 21 واحد بیشترین تاثیر مثبت و مخابرات ایران نیز با 19 واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند.

ارزش کل معاملات امروز نیز به 120.4 میلیارد تومان رسید که بیشترین ارزش به معاملات وپارس با 26.4 میلیارد تومان و اخابر با 16.3 میلیارد تومان تعلق داشت.البته 16 میلیارد تومان معاملات اخابر و 26 میلیارد تومان معاملات وپارس به صورت بلوکی بود.

شاخص کل در حالی به کمک بازگشایی شپنا در روز 21 بهمن به کانال 38 هزار واحدی دست یافته بود که امروز نیز به کمک معاملات مثبت فولاد مبارکه به قله جدیدی دست یافت.

بازار امروز نیز همانند روزهای گذشته تحت تاثیر اخبار مختلف از حوزه های سیاسی و اقتصادی بود که خبر افزایش نرخ محصولات فلزی در بورس کالا در صدر اخبار مهم و تاثیرگذار بر بازار بود.

در اخبار اقتصادی ،طبق گفته مسئولین تلاش می شود تا بودجه 92 تا اوایل اسفند به مجلس ارائه شود.نرخ دلار در بودجه نیز طبق گفته همین مسئولین 2000 تومان می باشد.
گروه نفت و پالایشگاهی

این گروههمچنان گروه مورد توجه بازار هستند و مهمان جدیدی نیز روز چهارشنبه به این گروه اضافه خواهد شد.

در معاملات امروز شپنا هر چند که گفته می شد با افزایش عرضه های زیادی روبرو خواهد شد ، اما تا محدوده های بیش از 1720 تومان نیز رشد کرد.با توجه به شرایط پالایشگاهی ها اصلاح زیادی را برای سهم متصور نیستیم و به نظر می رسد در حال حاضر بیش 1650 تا 1800 تومان نوسان داشته باشد.

روز چهارشنبه نفت ایرانول فرابورسی می شود.50 میلیون سهم این شرکت 100 میلیارد تومانی با سود انباشته 110 میلیارد تومان و با نماد معاملاتی شرانل عرضه اولیه خواهد شد.سود سال 90 شرکت 76 تومان می باشد و در شش ماهه نخست امسال 755 ریال به ازای هر سهم محقق کرده است.گزارش 9 ماهه و هیچ پیش بینی از سود سال جاری شرکت منتشر نشده است و پس فردا قرار است وارد فرابورس شود.ظاهرا سود سال جاری شرکت 130 تومان می باشد که اگر گزارش 6 و 9 ماهه خود را منتشر کند شاید با افزایش نیز مواجه شود.

گروه پتروشیمی ها

این گروه امروز را با معاملات منفی و مثبت به پایان رساندند. تحریم های جدید معاملات این گروه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

با شرایط فعلی شرکت های پتروشیمی ،علیرغم اعلام ورود ارز آنها به اتاق مبادلات ارزی توسط رئیس کل بانک مرکزی، به نظر می‌رسد با توجه به کاهش شدید صادرات محصولات و همچنین مصارف گوناگون جدید ارز آنها، عملا ارز چندانی برای عرضه در اتاق مبادلات در کیسه این صنایع باقی نمانده است

کاهش اندک نرخ دلار و نگرانی هایی از جنس تحریم سبب افزایش عرضه در نمادهای زاگرس، شاراک،

شفن، مارون و خارک و کرمانشا شد. در گروه پتروشیمی فقط شپدیس ، آبادان و شیراز در درصدهای

مثبت معامله شدند. در این گروه ،ارزی شدن نرخ خوراک سد موقت رشد قیمت سهام برخی

پتروشیمی ها شده است .در حالیکه بسیاری از شرکت های پتروشیمی با احتمال رشد سود مواجه

هستند.

پارسان که تعدیل سود سال 92 خود را اعلام کرده و مجامع خود را نیز برگزار کرده امروز بازگشایی نشد. شرکتسود هر سهم سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 92 خود را با سرمایه جدید یعنی 1000 میلیارد تومان مبلغ 1414 ریال به ازای هر سهم اعلام کرده است.بنابراین شاهد تعدیل مثبت حدودا 7 درصدی شرکت هستیم.

گروه فلزات اساسی

در گروه فلزی نیز فعلا مهمترین محرک مثبت برای رشد، افزایش نرخ فروش محصولات در بورس کالاست که تداوم آن باعث افزایش سودآوری سال آتی آنها خواهد شد.

فولاد مبارکه به دلیل افزایش نرخ فروش محصولات به سمت 500 تومان در حال حرکت است که احتمالا فردا این قیمت ها را لمس خواهد کرد. سود شرکت در حالی با توجه به اینکه نرخ سه ماهه چهارم فروش محصولاتش نیز مشخص شده بین 80 تا 87 تومان خواهد بود که با نرخ های فعلی فروش سود شرکت به بیش از 130 تومان خواهد رسید.افزایش نرخ محصولات سود بیش از 150 تومانی را نیز برای شرکت رقم خواهد زد

شایان ذکر است افزایش نرخ فعلی محصولات فولاد مبارکه برای سال آتی محسوب خواهد شد.

فملی نیز امروز افزایش نرخ گرفت 1500 تن مس مفتول شرکت عرضه شد که با مازاد تقاضای 3240 تنی روبرو شد.قیمت پایه عرضه 22424 تومان در هر کیلو بود که افزایش تقاضا آن را به 23546 تومان نیز افزایش داد.قیمت قبلی معامله مفتول مس در تاریخ 15 بهمن ماه 23252 تومان در هر کیلو بوده است.

همچنین امروز 2500 تن مس کاتد شرکت نیز عرضه شد که 4340 تن تقاضا برای آن تشکیل شد و نرخ پایه عرضه یعنی 21847 تومان به 22939 تومان در هر کیلو افزایش یافت.نرخ قبلی معامله کاتد نی زدر تاریخ 15 بهمن 22646 تومان درهر کیلو بوده است.

فخوز هم فعلا شمش خود را در بورس کالا 1743 تومان عرضه می کند و اگر فرض کنیم با همین نرخ نیز تمام محصولات خود در سال 92 را بفروشد می تواند سود هر سهم سال آتی خود را حداقل به 700 تومان برساند.البته اگر هزینه های سربار شرکت را 50 درصد رشد دهیم!

ظرفیت تولیدی شرکت فعلا 3.3 میلیون تن می باشد که با به نظر می رسد تا پایان امسال به 3.6 میلیون تن نیز دست یابد.بنابر این و با این ظرفیت ، سود بیش از 500 تومانی شرکت قطعی است.

فردا نیز 98400 تن شمش بلوم شرکت با نرخ پایه 1743 تومان عرضه خواهد شد.تختال شرکت هم با نرخ پایه 1447 تومان در هر گیلو عرضه می شود

ذوب و فخاس نیز به دلیل احتمال افزایش نرخ میلگرد در بورس کالا با معاملات مثبتی روبرو شدند.

گروه سنگ آهنی ها

امروز شاهد استقبال بازار از دوقلوهای سنگ آهنی بودیم .کنور ، ومعادن و امید نیز در درصدهای مثبت معامله شدند.اما وسپه در درصدهای منفی معامله شد. ومعادن با پشت سرگذاشتن قیمت 627 تومان با توجه به احتمال تعدیل عایدی ، خود را برای رسیدن به سطح 660 تومان آماده می کند.


گروه خدمات رایانه

رتاب با شایعه تعدیل مواجه است . امروز رانفور نیز در درصدهای مثبت معامله شد


گروه غذایی

این گروه نیز با افزایش رسیک سیاسی بازار مورد توجه قرار گرفته اند.مارگارین، صنعتی بهشهر ، وصنا با رشد تقاضا مواجه شدند. شنیده می شود غبهشهر با تعدیل عایدی همراه است . اما قندی ها بهحاشیه رانده شدند البته خبر نرخ دلار 2000 تومانی برای بودجه سال 92 می تواند محرک این گروه درروزهای آینده باشد


تجهیزاتی ها

حفاری شمالبا خبرهایی از تعدیل مثبت برای سودسالبعد باعث شده تاشرایط خوبی را در بازارداشتهباشد .البته پیش بینی می شودقیمت های 3200ریالبرای شرکت عرضه های جدی را در پیش داشته باشد

در گروه تجهیزاتی ها، حفاری ، مپنا، فاراک با رشد قیمت مواجه شدند


 

گروه خودرو

امروز برای رشد مرددبود. فشار سنگینبرای کاهش قمیت خودرواز سمتاصحاب رسانه ومشکلاتی در کاهش فروش اینشرکتها می توانددر بازار و این گروه موثر باشد


حاشیه بازار

پیش فروش سکه طی هفته آتی نهایی می شود که می تواند در کنترل بازار ارز و طلا موثر باشد ونقدینگی را به سمت بازار سرمایه هدایت کند . ضمن اینکه وجه تضمین اولیه سکه اتی در بورس کالاافزایش یافته و ویژگی اهرمی آن را کاهش داده است و به نوعی ریسک بازار اتی را کاهش داده وجذابیت آن را نیز کمتر کرده است

در بازار داخلی قیمت کالاهای سرمایه ای درحال افزایش است . مسکن نیز روند صعودی دارد اماسهام ساختمانی ها هنوز کم رمق هستند.


  
  

مدیر عامل شرکت سنگ آهن گل گهر:

طرح های توسعه گلگهر:

طرح های توسعه فاز اول این شرکت شامل احداث 2 واحد کنسانتره 4 میلیون تنی (با سرمایه گذاری یکصد میلیون یورو 33 میلیارد تومان)، احداث یک واحد کارخانه احیای مستقیم مگامدول به ظرفیت 1.7 میلیون تن آهن اسفنجی (با سر مایه گذاری 63 میلیون یورو معادل هفتصد میلیارد تومان)، احداث کارخانه گندله سازی شماره 2 با ظرفیت پنج میلیون تن (با سرمایه گذاری 95 میلیون یورو معادل 150 میلیارد تومان، احداث 2 واحد کنسانتره گهر زمین با ظرفیت چهار ملیون تن (با سرمایه گذاری 168 ملیون یورو و) و نیز احداث یک واحد احیای مستقیم توسط شرکت جهان فولاد با ظرفیت سالانه یک میلیون تن (با سرمایه گذاری 56 میلیون یورو معادل سی و هشت میلیارد تومان) است.


میزان پیشرفت طرح های مذکور و زمان بهره برداری:

طرح احداث واحد تولید کنسانتره 54 درصد پیشرفت دارد که قرار است در مهر 92 راه اندازی شود. طرح احیای مستقیم مگامدول با 47 درصد پیشرفت، در اسفند 92 وارد مرحله راه اندازی می شود. طرح احداث کارخانه گندله سازی نیز با 10 درصد پیشرفت در مهر 94 راه اندازی می شود.
طرح احداث کارخانه کنسانتره گهر زمین 41 درصد پیشرفت دارد و راه اندازی آن برای اردیبهشت 93 پیش بینی شده است. همچنین، طرح احداث واحد احیای مستقیم جهان فولاد با 64 درصد پیشرفت در بهمن 92 به بهره برداری می رسد.


91/11/23::: 9:4 ع
نظر()
  
  

بسمه تعالی

این العمّار، این العمّار، این العمّار

لبیک، لبیک، لبیک

لبیک 16

یوم الله 22 بهمن به امام و امّت مبارک باد

لیس الخبر کالمعاینة ( من لا یحضره الفقیه ،‌ ج 4 ، 378 )

شنیدن کی بود مانند دیدن

ایمان به حقانیت ولایت فقیه معاینه است نه برهان اصولی و استدلالی . به عبارت دیگر معرفت و باور ما از سنخ شناخت شهودی می باشد . امروز وجود مبارک حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدّ ظلّه العالی) همچون خورشیدی تابان ، نورافشانی می نمایند . و مرتب همگان را از سامری های زمانه بر حذر می دارند .

شیعیان و دوستداران اهل بیت (علیهم السّلام) ؛

جریان انحرافی در حال گره خوردن با فتنه گران 88 ؛

امروز موسوی و کروبی که خیانتشان به این ملت اظهر من الشمس بوده و هست ،‌ سامریان دعوت کننده به گوساله پرستی هستند . در عصر حضرت موسی (ع) کسانی منحرف و گوساله پرست شدند که توجهی به خورشید تابانی همچون جناب موسی (ع) نکردند . با وجود حضرت موسی (ع) که همچون خورشیدی ظلمات را محو و نابود می کرد ، گوساله پرستی عین شقاوت و بی فرهنگی و سلب توفیق است .

در زمان حضرت موسی (ع) با وجود آن حضرت و آن همه نشانه و دلیل ، مردم بنی اسرائیل دچار غفلت و انحراف شده و گوساله پرست شدند . در عصر ما انسان های خائنی همچون موسوی و کروبی سامری زمان ما شدند . عدّه ای طمّاع در اکناف این کشور ،‌ مخصوصاً در شیراز ، همانند آقای حاج سید علی محمد دستغیب و فریب خوردگان درگاه ایشان ، این گوساله های سامری منش را پرستیدند و همچنان از آن ها دفاع می نمایند . این افراد معلوم الحال باید بدانند که ملّت شریف و با فرهنگ ایران ، اجازه نخواهند داد سامری های قدیم و جدید این مملکت و نظام را که با خون هزاران شهید لاله گون و بیمه شده ، جولانگاه خودشان قرار دهند .

معیار تشخیص مردان از نامردان

تاریخ همواره آبستن حوادث و فتنه هایی شگرف بوده است . فتنه هایی که در بستر آن ها ، عیار مردان و نامردان به خوبی شناخته شده است .

از طلحة الخیر تا زبیر سیف الاسلام و اشعث ابن قیس و شمر گرفته ، که روزی پایه های انقلاب رسول ا... (ص) روی دوش آن ها بود و دوش به دوش علی (ع) در کوچه های مدینه راه می رفتند و همراه او در میدان های نبرد شمشیر می زدند ، تا منتظری ، میرحسین موسوی ، کروبی ، خوئینی ها ، خاتمی ، حاج سید علی محمد دستغیب و ... که روزی پایه های انقلاب اسلامی امّت رسول ا... (ص) روی دوش آن ها بود ، و با رهبری معظّم ، دوش به دوش ، انقلاب را پاسداری می کردند . و امروز باعث امید و قوّت قلب استکبار جهانی شده اند ، خواصّ مردودند .

خواصّ مردود همواره در طول تاریخ زیسته اند و از آن ارتزاق نموده اند ، و در دامن آن خفته اند ، چونان که گویی هیچ وقت نبوده اند و تنها نام بدی از آنان بر زبان ها جاری می شود ، آن هم به خاطر عبرت آیندگان .

تاریخ لبریز است از زندگی کسانی که در بزنگاه های حساس و حیاتی ، جبهة حق را رها کرده اند ، و سر از اردوگاه دشمن درآورده اند . این افراد همواره مایة عبرت آیندگان بوده و هستند .

ملاک قبولی و مردودی در عصر غیبت

در عصر غیبت ، افراد ، اشخاص ، احزاب و تشکّل ها برای ما شیعیان تا زمانی قابل احترام و اکرام هستند که از مدار ولایت و امامت ولی فقیه جامع الشرائط خارج نشوند . افراد ، اشخاص ، احزاب و تشکّل ها در هر موقعیت زمانی و مکانی ، با هر پیشینه و عقبه ای ، در هر لباس و جایگاهی که باشند ، ارزش و عیار آن ها با تبعیت از ولایت فقیه ارزشیابی می گردد . اولاً این اصل مورد اشاره از جملة ارکان اعتقادی شیعیان است ، و تا ظهور و طلوع قرص تمام رخ خورشید عالم تاب ، حضرت بقیة ا... العظمی امام عصر (عج) ادامه دارد . و ثانیاً‌ حسب تشخیص خبرگان شیعی ، حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (ادام ا... ظلّه الشّریف علی رئوس المسلمین ) به عنوان افقه فقهاء امت ، مقام عظمای ولایت فقیه را به عهده دارند . لذا حسب مقدّماتی ضروری که آنفاً اشاره شد ،‌ بر هر مسلمان شیعی فرض است که فرامین و دستورات معظّمٌ له را با اعتقاد به این که منویات و دستورات امام معصوم غائب (عج) می باشد ،‌ باید گردن نهد و تبعیت کند .

لذا همگان بدانند که شیعیان اثنی عشری حسب اوّلیات اعتقادی و کلامی خود ، تأیید ، رد ، قبولی و مردودی اشخاص ، افراد ، احزاب و تشکّل ها را در گرو اظهار نظر معظّمٌ له می دانند . اگر شخص یا اشخاص یا حزب و تشکّلی ، زمانی مورد تأیید ایشان بوده و امروز بنا به مصالحی ، ردّ و مردود شمرده می شوند ، برای یک شیعی مطیع و خالص ، آن چه امام و پیشوایش بپسندد ، می پسندد . مفهوم این تبعیت نشئت گرفته از این روایت است که « الحَسَنُ وَ الحُسَینُ امامانِ قاما اَو قَعَدا .....» (حسن و حسین دو امام اند ، چه قیام کنند و چه بنشینند و مصلحت مسلمانان و شیعیان را در صلح ببینند . ) به عنوان امام و پیشوا مختارند و بر پیروان آن ها واجب است بدون چون و چرا اطاعت نمایند .

بله همین اطاعت بی چون و چرا نسبت به ولی فقیه ، امروز برای امّت شیعی بنا به مقدّمات مورد اشاره وجود دارد و ما اعتقاد داریم امت در این رابطه مورد استنطاق پروردگار عالم قرار می گیرند .

مؤمنین به هوش ؛

ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم . اگر لازم باشد انحراف جدید را به فرمان امام و رهبرمان به همان زباله دانی می فرستیم که فتنه گران 88 را فرستادیم . برای ما پیروان ولایت و رهبر فقیه جامع الشرائط ، که امروز متبلور در وجود مقدس حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (ادام ا... ظلّه الشّریف علی رئوس المسلمین) است ، فرق نمی کند ، هرکس در هر لباس و منسبی که باشد ، از فتنه گران 88 گرفته تا منحرفان کج فهم امروز ، اگر بخواهند در مقابل انقلاب و رهبری فرزانه بایستند ،‌ در مقابل آن ها می ایستیم و تا آخرین قطرة خون از ارزش های اصیل انقلاب و نظاممان دفاع خواهیم کرد ، و با صدای رسا می گوییم : « خونی که در رگ ماست ، هدیه به رهبر ماست »

ما اجازه نخواهیم داد ، ظلمی که بعد از انقلاب پیامبر اکرم (ص) به جانشین به حق آن حضرت ، امیر المؤمنین علی ابن ابیطالب (ع) رفت ، مجدّداً تکرار شود .

خواص با بصیرت ؛ مراقب باشید از خلأ بی اطلاعی نسل دوم و سوم انقلاب ، استفادة سوء نشود . چرا که بی اطلاعی نسل های بعد از رسول خدا (ص) باعث خانه نشینی امیرالمؤمنین علی (ع) شد .

بله اگر خواص هوشیار بودند و ارزش ها و دست آورد های انقلاب رسول خدا (ص) را برای نسل های بعدی درست تبیین می کردند ، در تاریخ شاهد این همه ظلم عظیم به پیشوایان معصوممان نبودیم .

اگر خواص عمّار وار و ابوذر منش، حقائق و رخداد های عصر رسول خدا (ص) را برای نسل های بعد ،‌ درست بیان می کردند، علی (ع) به عنوان ‌اولین انقلابی و اولین مسلمان ، با آن همه نام آوری و با آن همه تعریف و تمجید رسول خدا (ص) غریب و تنها نمی شد . امروز برای ما روشن است که جریان انحرافی با پشتیبانی فتنه گران 88 مصمّم هستند از خلأ نسل حاضر استفاده کرده و همان داستان را پیاده نمایند .

بله البته ما تضعیف دولت ، مجلس و نهادهای قانونی و تخریب فضای وحدت و هم دلی در بین مسئولین و القای وجود اختلاف بنیادین بین سران قوا را در این برهة زمانی خیانتی بس بزرگ و نابخشودنی می دانیم و همگان را به صیانت از اتحاد و همدلی و آرامش توصیه می نماییم . البته و صد البته باید فعّالیت آشکار و نهان باند انحرافی در بدنة دولت را با هوشیاری دنبال کرد و حساب این منحرفان را از خدمتگزاران به نظام اسلامی جدا بدانیم .

آنچه باعث تأسّف شد

آن چه قلوب ملّت انقلابی ایران را به درد آورد ، پایان بسیار زشت جلسة استیضاح وزیر کار بود که با عدم توجّه به فرمایشات رهبر معظّم ، در راستای ایجاد اختلاف و خیانت به کشور است . و آقایان مسئولین ، اعم از رئیس جمهور ، رئیس مجلس و تعدادی از نمایندگان باید در پیشگاه خداوند متعال پاسخگوی اعمال غیر منطقی و غیر شرعی خود باشند.

هشدار و تلنگر بیدار باش به مسئولین

مگر نه این است که در شرائط نابسامان اقتصادی ، قشر مستضعف جامعه در فشار قرار گرفته است ؟ مگر کشور در مسئلة هسته ای از سوی آژانس و گروه 5+1 تحت فشار قرار نگرفته است ؟ مگر کشور به واسطة دفاع از محور مقاومت در سوریه ، فلسطین و لبنان تحت فشار استکبار و عوامل فریب خوردة آن ها در داخل قرار نگرفته است ؟ مگر کشور در حال نزدیک شدن به انتخابات حساس ریاست جمهوری یازدهم نیست ؟ مگر استکبار جهانی در کنار سازمان های اطلاعاتی همچون موساد ، ام آی 6 و سیا ، در صدد ضربه زدن به کشور ، در نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری نیستند ؟

پس اگر اطلاع دارید ، که قطعاً هم مطلع اید ، چرا در پیچ حساس تاریخی نظام مقدّسمان و با این همه دشمن ، باز هم دست از اختلاف افکنی و دعواهای بچگانه بر نمی دارید ؟

حضرات آقایان مسئولین این را بدانند ، هر گونه اختلافی که منجر به گسسته شدن وحدت ملی می شود ، خیانتی است که می بایست در پیشگاه خداوند متعال جواب گو باشند .

ایران هسته ای ، تبلور ارادة آهنین یک ملّت

البته ناگفته نماند ، ایران اسلامی در طول تاریخ ، هیچ گاه مثل امروز قدرتمند نبوده است . حتی در طول سال های پیش از انقلاب نیز ، ما قدرت امروز را نداشتیم . امروز تأثیر گذاری و نفوذی که ایران به کشورهای اسلامی و اطراف دارد ، نشان دهندة قدرت و اقتدارش است . قدرت جمهوری اسلامی امروز نمی گذارد که به حکومت عراق که برخواسته از آراء ملّت این کشور است ، آسیبی برسد . همان گونه که از سوریه به عنوان حلقة اصلی محور مقاومت ، دفاع خواهیم کرد تا از سوی دشمنان دچار آسیب نشود .

امروز کسانی که زمانی در دولت آمریکا تأثیر داشته اند ، اذعان می کنند که آمریکا باید با ایران به عنوان قدرت منطقه ای در خصوص مسائل هسته ای کنار بیاید .

انشاءا... با حضورمان پای صندوق های رأی و انتخاب اصلح ،‌ باز هم امید خائنان به این ملّت شریف را به یأس تبدیل خواهیم کرد .

 

و السّلام علیکم و رحمة ا... و برکاته

 

بیانات حجت الاسلام نوروزی جنتی

مدیریت حوزة علمیة شهداء (مکتب الاشراق) در ارتباط با جریانات اخیر و دلگرمی عوامل فتنه 88

شماره پیامک : 09399180383


  
  

تحلیل وملت :

مورخ 9 بهمن 91 :

متاسفانه این سهم ترمز بریده و بازیگردانی در این سهم هستش که قصد پائین کشیدن سهمو داره حمایت پیش روی سهم 359 در صورت عبور 335و 327 مقاومت های سهم : 385-394-413 سهم از نظر فاند و تکنیکال توجیه خرید یا نگهداری نداره .

------------------------------------

تحلیل وملت :

مورخ 19 دی 91 :

سهم در ادامه روند اصلاحی بزرگ خود در محدوده بین دو خط فیبوی 50% و 61.8% قرار دارد که میتوان این محدوده را نقطه بازگشت و تغییر روند سهم دانست.  418 را lمی توان نقطه حمایت قوی و برگشت سهم دانست .
شایان ذکر است مقاومت 484 برای سهم بسیار مهم می باشد و عبور از آن به معنای روند صعودی بزرگ می باشد .
سیگنال خرید این سهم بصورت پله ای صادر شده است .


  
  

1. روند سهم صعودی نوسانی است.
2. سهم امروز به حمایت مهم 308 واکنش خوبی نشان داد که می تواند نشانه ای از شروع روند صعودی سهم باشد.
3. مقاومتهای پیش رو 326 و 341 و هدف سهم 382 می باشد.
4. مقاومت 326 مهم است از جهت اینکه در صورت عبور خط روند RSI به بالا می شکند.
5. اندیکاتورها به ویژه OBV و StdDev روند صعودی سهم را تایید می کنند. همچنین در سایر اندیکاتورها واگرایی خاصی دیده نمی شود.
6. در نهایت به نظر می رسد سهم تا پایان بهمن ماه یا شاید زودتر با توجه به اخبار موجود در آن و وضعیت تکنیکالی مورد بررسی در یک روند نوسانی صعودی به هدف خود برسد.