سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رأى راست دولت را همراه است با آن روى آرد و با رفتن آن برود . [نهج البلاغه]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :25
بازدید دیروز :69
کل بازدید :552718
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/7
2:36 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----

 

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

تحلیل‌گر مسائل اقتصادی معتقد است در بازار ایران یک سیکل سنتی وجود دارد که رشد ارز باعث رشد سکه و سپس افزایش قیمت خودرو و مسکن و بورس و... می‌شود اما نهایتاً این چرخه از بین می‌رود.

خبرگزاری فارس: نظرات فعال بورس شیکاگو درباره اقتصاد ایران
  • امیر ناصر معامله‌گر بورس کالای شیکاگو است و در مصاحبه‌هایی که سال گذشته با روزنامه دنیای اقتصاد داشت، سقوط قیمت جهانی طلا و صعودی شدن بازار بورس آمریکا در میانه بحران اقتصادی را با استفاده از روش محاسبات حجمیِ خود به درستی پیش‌بینی کرد.

او رکورددار تبدیل یک حساب معاملاتی هفتاد هزار دلاری به یک میلیون دلار در مدت 18 ماه است و با داشتن تنها 30 سال سن، تمام زندگی خود را وقف حمایت از کودکان سرطانی کرده است.

مسائل اقتصادی و تحلیل‌هایی که امروزه در مورد فراز و نشیب اقتصاد جهان به ویژه ایران داشت ما را بر آن داشت تا با وی به گفت‌وگو بنشینیم.

سال گذشته کمتر کسی در مورد سقوط قیمت اونس طلا و حتی رونق گرفتن بورس آمریکا صحبت می‌کرد در حالی که شما توانستید هر دو روند را به درستی پیش‌بینی کنید؛ مبنای کار شما بر چه اساسی است؟

در بازارهای مالی نوسانات قیمت‌ها تصادفی نیست و پشت پرده هر روند و تغییر قیمتی یک بازی پنهان نهفته است و گروه‌هایی این بازی را ساخته و از آن در راستای سود خود استفاده می‌کنند، به این ترتیب که قبل از انتشار یا اتفاق افتادن یک واقعه، سهام یا محصول مورد نظر خود را خریده و بعد از انتشار خبر با سود بسیار بالا خارج می‌شوند. فرض کنید شما یک کارخانه‌دار هستید و یک قرارداد تولیدی جدید را گرفته‌اید؛ شما و رئیس مالی کارخانه‌تان زودتر از بقیه از این قرارداد خبر دارید. بنابر این سهام کارخانه خود را زودتر از بقیه در حجم بالا می‌خرید و بعد از انتشار عمومی خبر گرفتن قرارداد، با قیمت بسیار بالاتر، این سهام را دوباره به بازار می‌فروشید. همین واقعیت در مقیاس بزرگ‌تر در بازارهای مالی مرتب تکرار می‌شود. هر چقدر بحران بیشتری وجود داشته باشد، نوسانات بیشتری وجود دارد و در پس هر نوسان عده‌ای سود می‌برند. همان‌طور که بحران مالی آمریکا به ضرر عموم مردم آمریکا تمام شد بانک‌های بزرگ آمریکایی مثل گلدمن ساکس که قبل از شروع بحران اقتصادی روی کاهش قیمت اوراق قرضه مسکن شرط بسته بودند، از این بحران سود بالایی بردند. ادامه مطلب...

  
  

در سالی، مؤسسه‌ای برای محمد علی کلی بوکسور معروف جهان برنامه‌ای فراهم کرد که یک سال بعد در یک تاریخ معین شده یک مسابقه برگزار کند و در آن مسابقه حضور یابد، پس از گذشت ماه‌ها این قهرمان جهان با مراجعه به تقویم متوجه شد که روز مسابقه دقیقا مصادف با روز عاشورا است و از آن مؤسسه درخواست کرد که روز مسابقه را به دلیل حفظ حرمت عاشورا جابجا کنند و در این راه حاضر به پرداخت دو میلیون دلار ضرر وارد شده به این مؤسسه شد و این درس بزرگی بود که این قهرمان جهان که به روش تحقیق نه به روش جغرافیایی به دین اسلام روی آورده بود، به همه مسلمانان جهان داد؛ بنابراین ما نیز باید از چنین قهرمانانی الگو گرفته و حرمت ایام عزای اهل بیت(ع) را حفظ کنیم.

حجت‌الاسلام انصاری تأکید کرد:‌ از تمام شیعیان و مسلمانان تقاضا داریم که برای حضرت صدیقه طاهره(س) حرمت قائل شوند و حرمت ایام فاطمیه نگه داشته شود و از انجام هر کاری که با اظهار ادب و ارادت به مقام حضرت زهرا(س) منافات دارد، جلوگیری کنند.

ادامه


  
  

حضرت فاطمه (س) فرموده‌اند: خدای تعالی، نیکی به پدر و مادر را واجب فرمود تا از خشم او در امان بمانند، و دستگیری از خویشان را موجب افزایش عمر و سبب فزونی جمعیت و قدرت قرار داد.


92/12/24::: 11:51 ص
نظر()
  
  

باسلام

گزارش پیش بینی 93 پس از تغییر چندباره 237 تومان به بورس ارسال کردند.


  
  
   1   2      >