سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس دانش را برای غیر خدا فرا گیرد یا با آن غیر خدا را اراده کند، جایگاهش را در آتش تدارک کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :21
بازدید دیروز :39
کل بازدید :553099
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/16
7:8 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----

بیمه البرز:با توجه به شکست حمایت 800وریزش تا730تومان اکنون در برگشت با محدوده760-780دچار مشکل خواهد شد که انتظار داریم در محدوده فوق با افزایش عرضه ها مواجه شود لذا دارندگان سهم توجه داشته باشند که فعلا عبور از 760-780به پتانسیل بیشتری نیاز دارد

کوتاه  مدت روند نوسانی  مخابرات  در محدوده  225  تا  235  که  225  به  عنوان  یک  حمایت  و  سطح  خرید  ادامه  دار  میباشد مهمترین حمایت در217شکل گرفته که میتواند بهترین نقطه خرید باشد

روند بلند مدت  مادام که زیر سطح 210نیامده صعودی خواهد بود

گروه بانکی بجز پارسیان همگی متعادل معامله میشوند صف پارسیان نیز اوایل بازار عرضه شد با معامله 11میلیون سهم هم اکنون حوالی286معامله میشود فعلا برای گذر از مقاومت295-300کار سختی پیش رو دارد روند کوتاه مدت متعادل و نوسانات سهم بین محدوده295تا275صورت خواهد گرفت

شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی در جمع فروشنده های سایپا بوده است و  صندوق سرمایه گذاری مشترک تامین سرمایه نوین خریدار بوده است

در نماد فسدید شرکت ارزش آفرینان پاسارگاد عرضه کننده بوده است

وایران شرکت خدمات مدیریت و تحقیقات سرمایه گذاران صندوق خریدار عمده در این نماد بوده است

در نماد سینا شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد و شرکت سرمایه گذاری توسعه سپهر و صندوق سرمایه گذاری مشترک رضوی خریدار بودند


  
  

پوشش3ماهه تجارت الکترونیک پارسیان سال88شرکت 180میلیارد ریال (87تومان بازای هر سهم) پوشش داد که3ماهه اول28.3میلیارد ریال (13تومان برای هر سهم)معادل16درصد پوشش داده بود

در سال89 شرکت77تومان پیشبینی کرده که 3ماهه اول توانسته 23 تومان معادل29درصد پوشش دهد 

طبق شنیده ها قرارگاه خاتم برای خرید شرکت وسدید در قیمت350 تومان به توافق رسیده اند واین معامله قطعی است در صورتی که این معامله رسما اعلام شود تاثیر مثبت خوبی روی گروه سدید بالاخص فسدید خواهد گذاشت

در نماد وسینا شرکت سرمایه گذاری سبحان و کارگزاری رضوی خریدار بودند
در نماد فملی  . بانک تجارت و شرکت سهامی بیمه ایران خریداران عمده بودند

در نماد وپارس شرکت سرمایه گذاری سایپا و شرکت بیمه ایران و شرکت سرمایه گذاری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران شرکت پارس آریان و صندوق سرمایه گذاری اقتصاد نوین  خریدار بودند در جمع خریداران یک شخص حقیقی به صورت گسترده خریدار بوده است

در نماد وصندوق بانک ملت و صندوق سرمایه گذاری مشترک امین کارآفرین خریدار بودند


 


  
  

بانک پارسیان:بیشتر معاملات امروز در محدوده 265 تا 275 صورت گرفت که p/e سهم را در محدوده بالای 6 قرار میدهد.که تقریبا معادل میانگین همگروهی ها خود میباشد.

در نتیجه رشد قیمت آنچنانی بعد از این نیازمند تعدیل سود و یا جو سایر همگروهی است.


  
  

طبق شنیده ها شرکت صدرا در5ماهه اول سال تنها 10 ریال از سود اعلامی خود را پوشش داده( شرکت3ماهه اول4ریال سود ساخته بود )

با توجه به ابهامات و عدم پیشرفت فیزیکی قراردادهای جدید (به نقل از مسئولان شرکت)احتمالا تا مشخص شدن پوشش6ماهه حسابرسی شده نماد سهم کماکان بسته بماند.

 

در نماد سایپا و ایران خودرو هر 2سهم بعد از برخورد با سد275-280دچار افت قیمتی شدند سایپا نیز اکنون در منفی4درصد فردا معامله میشود ازینرو کماکان انتظار ادامه اصلاح برای این گروه داریم محدوده 245-250سطوح برگشتی مهمی اند

پارس خودرو نیز بعد از درگیری با مقاومت160و واگرایی منفی در نمودار روزانه شاهد خروج از سقف باند بولینگر واصلاح تا134-140خواهیم بود .

طبق اخبار موثق 2صندوق از طرف بانک ملت وبانک تجارت با دهها میلیارد تومان نقدینگی وارد بورس شده اند صندوق ملت در نمادهای معدنی(فولاد وفملی و سنگ آهن و...) طی این مدت خریدار بود در نماد وصندوق وبرخی شرکتهای مهم نیز عمده خریدها توسط این بانک صورت میگیرد.

وغدیر در موج اصلاحی است حمایت اول345تومان که روی ترند صعودی 3ماهه قرار میگیرد دلیل اصلاح سهم واگرایی منفی است محدوده355-360به سطح مقاومتی تبدیل شده است که محدوده فروش است با توجه به واگرایی منفی نمودار و اندیکاتورها فعلا صعود از سطح355-360مشکل خواهد بود.

 

قرار داد نیروگاه سیکل ترکیبی ترکیه(مشارکت ایران و ترکیه) شامل6نیروگاه که 4نیروگاه162مگاواتی +2نیروگاه160مگاواتی جمعا به ظرفیت5808مگاوات با مشارکت 50 درصدی گروه مپنا بروش booمنعقد شد  طبق شنیده ها مپنا پیش پرداخت این قرارداد را نیز گرفته است ارزش کل این قرارداد2.5میلیارد دلار برآورد میشود که 50درصد آن با مپنا و50درصد با خود ترکیه است.

دیروز نیمی از صف فروش بیمه دانا توسط کارگزاری آپادانا و برای صندوق بازنشستگی وظیفه از کار افتادگی و پس انداز کارکنان خریداری شده است.

مپنا:نوسانات سهم فعلا بین2سطح مهم 425-450 که حمایت ومقاومت مهم کوتاه مدتی است شکل میگیرد. با توجه به واگرایی منفی در اندیکاتورها فعلا سهم همین حوالی425در جریان خواهد بود که اولین سطح حمایتی محسوب میشود اما در بازه زمانی میان مدت هدف سهم بین 480تا520خواهد بود که این محل میتواند محل اتمام موج3بزرگ صعودی باشد.

 

فولاد:محدوده320مقاومت و285حمایت سهم محسوب میشود کوتاه مدت در فاز اصلاحی است


  
  

اکو نیوز :مدیر پردازش اطلاعات و داده های مالی مدیریت فناوری بورس گفت:تمام اطلاعات مالی بورس در زمینه های مختلف جمع آوری و بروز رسانی شده ودر ا سامانه مرجع پردازش اطلاعات مالی ایران قرار دارد وبه راحتی قابل دسترسی و گزارش گیری است.

به گزارش خبر گزاری اقتصادی ایران (econews.ir)،مهندس هومن منصور در مراسم رونمایی از سایت مرجع پردازش اطلاعات مالی ایران با اعلام این مطلب به اکو نیوز افزود:اطلاعات مربوط به صنایع،شرکت ها ،نهادهای مالی ،صندوق های سرمایه گذاری و بورس های فعال داخلی و خارجی در مرکز پردازش اطلاعات مالی ایران به نشانی  WWW.FIPIRAN.COM  قرارگرفته است.
وی  افزود : در این سامانه تمام اطلاعات مالی شرکت ها ،صنایع،صندوق های مالی و سایر موسسات حاضر در بورس از سال 1380 به بعد وجود دارد و سرمایه داران و علاقمندان می توانند با با مراجعه به آن اطلاعات مورد نیاز خود را در بازه های زمانی مختلف اخذ و در مورد فعالیت اقتصادی خود تصمیم گیری کنند.
منصور در پاسخ به این سوال که اطلاعات چگونه درستی آزمایی شده اند،گفت: هر اطلاعاتی که منبع آن به صورت الکترونیکی موجود بود را بر اساس برنامه ای که نوشته ایم به صورت خود کار می گیریم و وارد سایت می کنیم.در مواردی که مجبوریم اطلاعات را دستی وارد کنیم این کار با استفاده از کارکنان متخصص خود و دانشجویان در قالب های تعریف شده نرم افزار قرا داده ایم.
وی افزود برنامه بعدی ما ورود اطلاعات مالی قبل از سال 1380 است .
 مدیر پردازش اطلاعات و داده های مالی مدیریت فناوری بورس افزود : تست اطلاعات در مواردی که خودکار وارد می شود توسط خود برنامه صورت می پذیرد و برای اطمینان از صحت وهمخوانی اطلاعات، ابتدا آن را روی سیستم تست اطلاعات، تست می کنیم و وقتی مطمئن شدیم در سیستم live قرار می دهیم.
منصور در مورد این که آیا نرم افزاری در اختیار شرکت ها و صنایع قرار می دهند که اطلاعات خود را از آن طریق وارد سامانه کنند،گفت:چون شرکت های  حاضر در بورس باید اطلاعات خود را از طریق سازمان بورس اعلام کنند،ما این اطلاعات را از طریق سامانه کدال می گیریم.


  
  
<      1   2   3      >