سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بیش از آن است که به شمار در آید، پس از هر چیز نیکوترینش را برگیر . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :43
بازدید دیروز :41
کل بازدید :553495
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/29
11:2 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----

اکو نیوز :مدیر پردازش اطلاعات و داده های مالی مدیریت فناوری بورس گفت:تمام اطلاعات مالی بورس در زمینه های مختلف جمع آوری و بروز رسانی شده ودر ا سامانه مرجع پردازش اطلاعات مالی ایران قرار دارد وبه راحتی قابل دسترسی و گزارش گیری است.

به گزارش خبر گزاری اقتصادی ایران (econews.ir)،مهندس هومن منصور در مراسم رونمایی از سایت مرجع پردازش اطلاعات مالی ایران با اعلام این مطلب به اکو نیوز افزود:اطلاعات مربوط به صنایع،شرکت ها ،نهادهای مالی ،صندوق های سرمایه گذاری و بورس های فعال داخلی و خارجی در مرکز پردازش اطلاعات مالی ایران به نشانی  WWW.FIPIRAN.COM  قرارگرفته است.
وی  افزود : در این سامانه تمام اطلاعات مالی شرکت ها ،صنایع،صندوق های مالی و سایر موسسات حاضر در بورس از سال 1380 به بعد وجود دارد و سرمایه داران و علاقمندان می توانند با با مراجعه به آن اطلاعات مورد نیاز خود را در بازه های زمانی مختلف اخذ و در مورد فعالیت اقتصادی خود تصمیم گیری کنند.
منصور در پاسخ به این سوال که اطلاعات چگونه درستی آزمایی شده اند،گفت: هر اطلاعاتی که منبع آن به صورت الکترونیکی موجود بود را بر اساس برنامه ای که نوشته ایم به صورت خود کار می گیریم و وارد سایت می کنیم.در مواردی که مجبوریم اطلاعات را دستی وارد کنیم این کار با استفاده از کارکنان متخصص خود و دانشجویان در قالب های تعریف شده نرم افزار قرا داده ایم.
وی افزود برنامه بعدی ما ورود اطلاعات مالی قبل از سال 1380 است .
 مدیر پردازش اطلاعات و داده های مالی مدیریت فناوری بورس افزود : تست اطلاعات در مواردی که خودکار وارد می شود توسط خود برنامه صورت می پذیرد و برای اطمینان از صحت وهمخوانی اطلاعات، ابتدا آن را روی سیستم تست اطلاعات، تست می کنیم و وقتی مطمئن شدیم در سیستم live قرار می دهیم.
منصور در مورد این که آیا نرم افزاری در اختیار شرکت ها و صنایع قرار می دهند که اطلاعات خود را از آن طریق وارد سامانه کنند،گفت:چون شرکت های  حاضر در بورس باید اطلاعات خود را از طریق سازمان بورس اعلام کنند،ما این اطلاعات را از طریق سامانه کدال می گیریم.