سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که نرمخو گردد، دوستی اش [در دل ها [جایگیرمی شود [امام علی علیه السلام]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :39
بازدید دیروز :13
کل بازدید :552986
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/14
12:32 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----

تراکتور سازی ایران (چهارشنبه 01/03/1387)

حرکت مثبت این سهم اگر در بلندمدت مورد ارزیابی قرار گیرد به نظر می آید که کامل شده است. و دوران مثبت 6 ماه اخیر جزو فاز استراحت سهم محسوب می شود. این نظریه زمانی صحیح می باشد که سطح 165 تومان نتواند از ریزش قیمت حمایت کند. ( که با روند صعودی بلندمدت سهم منافاتی ندارد)

اما اگر این حرف درست نباشد الان در آخرین موج مثبت از یک سیکل کامل قرار داریم. که آن هم سه موجش را کامل کرده است. پس فقط می ماند موج 4 ( که در آن قرار داریم) و موج پنجم که یک موج مثبت خواهد بود. برای اینکه این نظریه درست باشد حتما باید سطح 165 تومان خاصیت ساپورتی خودش را حفظ کند و شکسته نشود. در این صورت احتمال افت تا 170 تومان هم وجود دارد. البته قبل از اینکه قیمت به سمت هدف استراحتش حرکت کند دوران رشد موقت دیگری هم  خواهد داشت.

از سطوح ساپورتی سهم در این دوران ریزش یکی سطح 182 تومان است که اخیرا هم عمل کرده است و سپس محدوده نزدیک 170 تومان. مقاومت مهم سهم هم همین محدوده 192 تا 199 تومان است که مقاومت 10 ماه گذشته سهم محسوب می شود.

این تحلیل بعد از حذف افزایش سرمایه و سودهای شرکت ارائه می شود.

سطوح بازدارنده از افت (حمایت) سطوح بازدارنده از رشد(مقاومت)
182 192
170 199
 
نکات قابل توجه روند حرکتی

سرمایه گذاری غدیر (چهارشنبه 01/03/1387)

نماد سرمایه (میلیارد ریال) ارزش بازار (میلیارد ریال) EPS  (ریال) PE  (واحد)
وغدیر 6075 9683 539 3

    عمده ارزش افزوده پرتفوی این شرکت سرمایه گذار در پرتفوی غیر بورسی نهفته است ودر آخرین پرتفوی اعلامی شرکت مشاهده می کنیم که 34 درصد پتروشیمی زاگرس نیز به پرتفوی اضافه شده است که هم اکنون این شرکت ظرفیت تولید 6/1 میلیون تن متانول را دارا می باشد و اگر فرض کنیم که کل بهای تمام شده متانول 150 دلار به ازاء هر تن برای این شرکت باشد با قیمت های 400 دلاری این محصول و تولید 3/1 میلیون تن در سال حدودا 3 هزار میلیارد ریال سود خالص این شرکت خواهد گردید که ارزش کل 1500 میلیارد ریالی را نشان می دهد تا حدودا 83 تومان ارزش پرتفوی غدیر را بالا ببرد.
پتروشیمی مروارید که در آستانه بهره برداری می باشد ظرفیت تولید 500 هزار تن اتیلن را در سال دارا است و پتروشیمی مرجان نیز مشابه زاگرس بوده که در سال های آتی ارزش افزوده مناسبی را نصیب سرمایه گذاری غدیر خواهند نمود.
دیگر شرکت مهم پرتفوی غیر بورسی اوره آمونیاک غدیر است ,این شرکت که ظرفیت تولید یک میلیون تن اوره را در سال دارا است برنامه افزایش ظرفیت خود را به بیش از 2 میلیون تن در سال را نیز در دستور کار خود دارد. قیمت اوره در بازارهای بین المللی هم اکنون بیش از 500 دلار است که اگر فرض نماییم هر تن آن برای شرکت حداکثر 200 دلار هزینه در بر داشته باشد شرکت می تواند در سال جاری بیش از 300 میلیون دلار سود دهی داشته باشد که با نسبت قیمت به درآمد 6 مرتبه نزدیک به 1700 میلیارد تومان برای آن می توان قیمت گذاری کرد و با توجه به سهم 51 درصدی سرمایه گذاری غدیر 867 میلیارد تومان ارزش افزوده آن می گردد که 1427 ریال به ازاء هر سهم سرمایه گذاری غدیر تنها ارزش این شرکت می شود. از دیگر شرکت های مهم غیر بورسی شرکت سرمایه گذاری می توان به فولاد آلیاژی ایران اشاره کرد که این شرک نیز همراه با سایر شرکت های غیر بورسی مانند خدمات مدیریت غدیر و بازرگانی المصادر جبل علی حداقل به ازاء هر سهم سرمایه گذاری غدیر 1300 ریال ارزش افزوده ایجاد خواهند کرد.
بدین ترتیب تنها 3557 ریال به ازاء هر سهم تنها ارزش این چند شرکت در پرتفوی غدیر خواهد شد و با 200 تومان حقوق صاحبان سهام شرکت در پایان سال 86 می توان دریافت که ارزش ذاتی هر سهم بسیار بیشتر از قیمت تابلو است.



درصد سهم شناور آزاد 15
درصد تقسیم سود 37

  
  

سرمایه گذاری امید (چهارشنبه 01/03/1387)

نماد سرمایه (میلیارد ریال) ارزش بازار (میلیارد ریال) EPS  (ریال) PE  (واحد)
وامید 4000 16836 583 7.2

    
روز گذشته مجمع شرکت سرمایه گذاری امید با حضور بیش از 95.3% سهامداران برگزار شد و در نهایت 300 ریال تقسیم سود تصویب شد لازم به ذکر است شرکت مجوز افزایش سرمایه را نتوانسته است تا کنون از سازمان بورس دریافت کند.
ارزش سرمایه گذاری های شرکت در پایان سال مالی 86 برابر 20.440 میلیارد ریال که 19.510 میلیارد آن (معادل 95%) به شرکت های بورسی و مابقی به شرکت های غیر بورسی اختصاص دارد که در این بین گل گهر و چادرملو به ترتیب 39% و 35% ارزش بازار شرکت را تشکیل می دهند همچنین سیمان هرمزگان نیز سهم 10% را در اختیار دارد.
در پایان سال مالی ارزش افزوده پورتفو بورسی شرکت برابر 14.799 میلیارد ریال و حقوق صاحبان سهام 7.076 میلیارد ریال می باشد که ارزش خالص دارایی های شرکت به ازای هر سهم برابر 5.469 ریال می رساند. لازم به ذکر است ارزش خالص دارایی های شرکت در پایان سال مالی 85 به ازای هر سهم 5.120 ریال بوده است.
29% سهم درآمد حاصل از سرمایه گذاری شرکت در سال مالی 86 به سهام چادرملو و 25% به گل گهر اختصاص دارد سیمان هرمزگان و سرمایه گذاری سپه نیز به ترتیب سهم 16% و 11% از کل سود 1.169 میلیاردی سرمایه گذاری امید را تشکیل می دهند.
در سال مالی 86 وامید 1.113 میلیارد ریال سود فروش سهام شناسایی نموده است که 98% آن بابت فروش سهام گل گهر می باشد.

مهم ترین فعالیت های شرکت و برنامه های آتی

- خرید 10% سهام شرکت گوهر زمین که جمع سهام امید در این شرکت که بر آنومالی شماره 3 معدن گل گهر فعالیت می کند و تا سال 90 به ظرفیت تولید 10 میلیون تن گندله خواهد رسید به 32.5% می رسد.

- خرید 14.3% سهام تامین سرمایه امین که در زمینه تعهد پذیره نویسی شرکت های مشمول واگذاری و مشاوره و سبد گردانی فعالیت می کند

- همچنین واگذاری 49% سهام الوان ثابت و 20% سهام کاشی کویر یزد نیز در مراحل انتهایی به سر می برد.

- لازم به ذکر است شرکت در راستای ارتقا نقدینگی به میزان 1.730 میلیارد ریال از مطالبات سود سهام سنواتی را از شرکت های سرمایه پذیر دریافت نموده است.

- همچنین برنامه های آتی شرکت تمرکز بیشتر در صنعت فولاد و سنگ آهن , سیمان , املاک و ساختمان , خدمات مالی برتر و نفت , گاز و پتروشیمی می باشد.

- این شرکت پیش بینی سرمایه گذاری 4.512 میلیاردی را در شرکت های زیر مجموعه نموده است که عمدتا به سهم شرکت در سرمایه گذاری در شرکت های گوهر زمین , چادرملو , گل گهر و شرکت های سیمانی بجنورد و ایلام می باشد.


  
  


دوستان عزیز فولاد را از 315 تومان تا دیروز در حدود350 تومان پیشنهاد خرید دادم امیدوارم بازدهی خوبی بعد از تعدیل مثبت ان بگیرید.حالا منتظر بسته شدن فجر - فاما- مداران و اذراب برای تعدیل میمانیم.
امروز وغدیر در حدود 164 تومان اضافه شد با سود حدود 54 تومان برای 1387 و داشتن حدود20? پرتفوی سیمانی و سهامدار اصلی پتروشیمی زاگرس این سهم را در این قیمتها بسیار ارزنده نشان میدهد.

539 ریال پیش‌بینی درآمد هر سهم سرمایه‌گذاری غدیر برای سال مالی 87
سه شنبه 31 اردیبهشت 1387
شرکت سرمایه‌گذاری غدیر پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30/09/87 با سرمایه 6 هزار و 75 میلیارد ریال را مبلغ 539 ریال اعلام کرد.



به گزارش خبرنگار سنا، بر اساس اطلاعیه اداره نظارت بر ناشران بورسی، شرکت سرمایه‌گذاری غدیر «سهامی عام» در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب، 92 درصد افزایش سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها، 76 درصد افزایش سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها ، 100 درصد افزایش هزینه‌های مالی،105 درصد افزایش سود عملیاتی و 100 درصد افزایش سود پس از کسر مالیات را نشان می‌دهد.

براساس این گزارش هئیت‌مدیره این شرکت در نظر دارد برای سال مالی 87 به ازای هر سهم 200 ریال سود را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

شرکت سرمایه‌گذاری غدیر «سهامی عام» با نماد «وغدیر» ، درگروه شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی و با 74 هزار و 492 سهامدار در تالار اصلی فعالیت می‌کند

دوستان عزیز سایت " dideban.aryasahm.com " اخبار و تحلیل هاشو به صورت رایگان قرار داده که میتونه مفید باشه ، نمیدونم به چه مدت رایگان ولی در صفحه (9) (بورس) دنیای اقتصاد آگهی داده، دیدنش ضرر نداره


به امید حق

 

-----------------------

(بدا) چیست؟

http://www.makaremshirazi.org/books/persian/180%20porsesh/005.htm#_Lnk29


  
  
برابر گزارش کمیته تکنولوژی 4 موافقتنامه انتقال تکنولوژی وکمکهای فنی بین شرکت ‏آذرآب وشرکتهای خارجی تا کنون منعقد شده است که بطور خلاصه به شرح زیر است:

‏1-‏ موافقتنامه انتقال تکنولوژی وکمکهای فنی بین شرکت آذرآب وJ.S.W ‎‏ ژاپن‏
موضوع این موافقتنامه ، انتقال دانش فنی، تکنولوژی واطلاعات فنی مربوط به طراحی ومهندسی ‏، ساخت ، تعمیر و نگهداری ، تضمین مرغوبیت و توسعه فروش محصولات زیر است:‏
الف- مخازن تحت فشار (Pressure Vessle) (16mm - 200mm)
ب- مبدلهای حرارتی‎(Heat Exchanger)‎‎‏ (‏H.P‏ فشارقوی و‎ L.P ‎‏ فشار ضعیف) ‏
‏2-‏ موافقتنامه انتقال تکنولوژی وکمکهای فنی بین شرکت آذرآب وI.H.I ‎‏ ژاپن‏‎ ‎
موضوع این موافقتنامه ، انتقال دانش فنی، تکنولوژی واطلاعات فنی مربوط به طراحی ومهندسی ‏، ساخت ، نصب و برپایی ، راه اندازی ، بهره برداری ،مدیریت پروژه ، مدیریت کنترل ‏مرغوبیت و فروش محصولات تحت امتیاز ذیل است :‏
الف- دیگهای بخار نیروگاهی‏‎ ‏‎(Power Boiler)‎
ب- دیگهای بخار صنعتی‏ ‏‎(Industrial Boiler)‎
ج- دیگهای بخار یکپارچه ‏‎(Package Boiler)‎
‏3-‏ موافقتنامه‎ ‎انتقال تکنولوژی وکمکهای فنی بین‎ ‎شرکت آذرآب وشرکت ‏GADELIUS‏ ‏
موضوع این موافقتنامه ، انتقال دانش فنی، تکنولوژی واطلاعات فنی مربوط به طراحی ومهندسی ‏، ساخت ، نصب و برپایی ، راه اندازی ، بهره برداری ،مدیریت پروژه ، مدیریت کنترل ‏مرغوبیت و فروش محصولات با مواد زیر است :‏
‎(Ljungstrom-Type Rotory Regenerative air Preheat)‎
‏4-‏ موافقتنامه‎ ‎انتقال تکنولوژی وکمکهای فنی بین‎ ‎شرکت آذرآب وشرکت فاسترویلر ‏اسپانیا ‏‎(F.W)‎‏ ‏
موضوع این موافقتنامه ، انتقال دانش فنی، تکنولوژی واطلاعات فنی مربوط به طراحی ومهندسی ‏، ساخت ، نصب و برپایی ، راه اندازی ، بهره برداری ،مدیریت پروژه ، مدیریت کنترل ‏مرغوبیت و فروش محصولات‎ ‎دیگهای بخاربازیافت حرارتی ، دیگهای بخار صنعتی و یکپارجه ‏‎ ‎‏ ‏
چشم انداز

ایدئولوژی مرکزی یا ارزش‌های مرکزی که خمیرمای? دیدگاه آذر آب را تشکیل می‌دهد، ‏در اصول زیر نهفته است:
  • فعلیت در فلسفه زبانی، نه فقط تحلیل زبانی
  • کشف یک کل بهم بسته (یک میثاق و یا چسب سازمانی) که اعضای سازمان را بهم ‏مرتبط می‌نماید
  • نظامات جدید به جای نظامات قدیم ‏
  • خاتمه دادن به رقابت های ایدئولوژیک کارکنان و تفاهم بر سر مفاهیم عالیه مشترک ‏
  • ایجاد یک نظام ارگانیکی با خرد اجتماعی و اخلاقی لازم (هنجارهای جدید فرهنگی) ‏
  • مشروعیت و مقبولیت سازمان برای کارکنان و مشتریان (متضمن هزینه – فایده ‏اجتماعی) ‏
  • هویت سازمانی از ایدئولوژی سازمانی سرچشمه می گیرد و به شرح ذیل تعیین می شود: ‏
  • ایجاد نهادهای استراتژیک با فراگردهای دائمی، حرکت های فکری، توافقات جمعی
  • ایجاد سازمانی با پویائی گروهی و طرح مفروضات اساسی (تازه پردازی‌ها) و اثر بخش
  • بازاندیشی بنیادین در طرح ها، ذهن ها و پیش داوری‌ها
  • ایجاد نظامات جدید مدیریتی و سازمانی
  • ایجاد فرهنگ نوین سازمانی در فعالیت‌های مرتبط ‏
  • آینده‌نگری یا چشم‌انداز آذرآب به شرح ذیل می‌باشد:‏
  • ارزش‌های مرکزی: ‏
    • توسعه و تقویت روحیه و ارزش‌های اسلامی کارکنان
    • رشد و ارتقاء جامع? صنعتی با تکیه بر ارزش‌های اسلامی
    • اعتلای عزت نفس و توجه به کرامت انسان
    • اصل خودباوری و خود اتکائی
    • دستیابی به انسان‌های خلاق و چند بعدی از لحاظ تخصصی
  • قصد و عزم: ‏
    • صنایع آذرآب باید در دنیای صنعت بدرخشد.‏
    • ورود به بازارهای جهانی
    • ایجاد توانمندی بین‌المللی در صنعت سنگین و جلب رضایت مشتریان در جهت ‏تسخیر بازارهای هدف
    • همسو شدن با تکنولوژی های بین‌المللی و ایجاد تحول در صنایع اساسی ‏
  • اهداف جاه طلبانه ‏ (‏BHAGS‏): ‏
    • تبدیل آذرآب به یک شرکت پیمان‌کار عمومی (‏I.G.C‏)‏
    • تبدیل شرکت آذرآب به یک شرکت با تکنولوژی برتر ‏
  • چشم انداز: ‏
    • تسخیر بازارهای ملی و منطقه‌ای
    • پیشتاز صنایع سنگین در منطقه
    • توانمندی بین‌المللی درصنعت سنگین
    • دستیابی به رشد متوسط سالانه 20% در فروش محصولات و خدمات‏
اهداف استراتژیک

رویکردهای مهم شرکت آذرآب در تعیین اهداف و سیاست‌های کلان به شرح ذیل است:
  • متعادل کردن کلی? استراتژی‌های شرکت اعم از توسع? نیروی انسانی، تکنولوژی، تحقیق ‏و توسعه و غیره به جای رویکرد منحصر به تولید و تدارکات
  • جهانی کردن شرکت در بلندمدت با پر کردن شکاف‌های موجود
  • تبعیت از معیارهای استراتژیک بازار و کسب فرصت‌های تجاری محیطی
  • گسترش منطقه‌ای و بین‌المللی در عرص? صنعت سنگین ‏
اهداف کیفی و بلندمدت شرکت آذرآب به شرح ذیل هستند: ‏
  • رشد و توسع? تکنولوژیک با محوریت بخش انرژی، پتروشیمی، معادن و فلزات
  • تقویت توان تکنولوژیک درجهتِ ساخت داخل، خوداتکائی داخلی وکاهش وابستگی ‏کشور و صنایع مرتبط
  • حفظ محیط زیست و استفاد? بهینه از امکانات کشور در صنایع مرتبط
  • نظم‌دهی و بکارگیری تحقیقات صنعتی به عنوان ابزاری برای حل مشکلات تکنولوژیک ‏شرکت
  • افزایش نرخ بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود شرکت در قالب اولویت‌های بلندمدت ‏جمهوری اسلامی ایران
  • ایجاد ظرفیت‌های جدید تولیدی، طراحی، مهندسی و تحقیقاتی بر اساس رویکردهای این ‏برنامه
  • رشد منظم ارزش افزود? تولیدات
  • سعی در جهت هدایت سهم قابل توجهی از منابع مالی به بخش‌های تحقیقات، نوآوری و ‏ارتقاء تکنولوژی شرکت درجهت توسع? صنعتی کشور
  • آشنا ساختن پرسنل شرکت و کارشناسان خود با علوم و فنون جدید و مرتبط با صنایع ‏فعلی و آتی شرکت
  • تقویت بنی? تفکر علمی، فلسفی و سیستمی پرسنل شرکت و تشویق آنان به مطالعه و ‏تحقیق پیرامون پیشرفت‌های صنعتی مرتبط و ارتقاء تکنولوژیک شرکت
  • تاکید برای بکارگیری تکنولوژی مناسب به ویژه در رابطه با نرم‌افزار، سخت‌افزار، ‏مدیریت و سازماندهی ‏
    استفاد? بیشتر از ظرفیت‌های مراکزعلمی و تحقیقاتی کشور در صنایع مرتبط
  • تلاش در جهت تحقق سهم رهبری و مشاوره در کلیه بازارهای داخلی ومنطقه ای ‏
  • تلاش در جهت رخنه کردن در بازارهای بین‌المللی و ارتقاء سطح صادرات محصولات ‏و خدمات شرکت
  • تغییر گرایش مدیران میانی وعملیاتی از تولید (به تنهائی) به سوی مشتریان و بازار و ‏توأم با مسائل استراتژیک تولید-بازار
  • تلاش برای شناخت روش‌ها، ترفندها و ابزارهای رقبا در بازار جهت برنامه‌ریزی برای ‏افزایش توان رقابت با آنان
  • تحقیق پیرامون استفاد? بهینه از انرژی کشور و دادن طرح های موثر در جهت جلوگیری ‏از اتلاف آن‌ها برای افزایش سهم بازار انرژی
  • استفاده از وسایل ارتباط جمعی کشورهای خارجی برای بازاریابی و تبلیغات
  • بازنگری در ساختار بازرگانی، بازاریابی و صادرات شرکت و ایجاد دپارتمان‌های لازم ‏در زمینه‌های مذکور
سیاست های کلی و بلندمدت آذرآب برای نیل به اهداف مذکور به شرح زیر هستند:
  • ایجاد مزیت‌های تکنولوژیک و ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات در قبال رقبا
  • به‌کارگیری روش‌های مرسوم در تکنولوژی برون‌زا و درون‌زا و مشارکت با پیشگامان ‏تکنولوژی در جهان
  • ایجاد زمینه‌های لازم برای گسترش روزافزون تبادل الکترونیکی اطلاعات تکنولوژیک ‏بر اساس پیشرفت‌های به دست آمده در جهان
  • تأکید بر توسعه امکانات موجود قبل ازایجاد واحدهای جدید در جهت اهداف بلندمدت
  • بهره‌گیری، تقویت و ایجاد هسته های مهندسی، طراحی، مشاوره و هدایت تلاش‌ها به ‏منظور اجرای طرح‌های مرتبط در سطح ملی وجذب تکنولوژی‌های مناسب
  • به حداکثر رساندن استفاده از ظرفیت های ماشین سازی و ساخت تجهیزات موجود در ‏شرکت ‏
  • به روز نگه داشتن طراحی و تکنولوژی ساخت محصولات
  • بهبود روشهای تولید به منظور کاهش میزان ضایعات و افزایش بازدهی نیروی انسانی ‏شرکت
  • تعمیق ساخت داخل کلیه محصولات فعلی وآتی با استفاده از امکانات کشور
  • افزایش بهره‌وری عوامل تولید و استفاده بهینه از مجموع? امکانات سخت‌افزاری، ‏نرم‌افزاری از طریق ایجاد و یا ارتقاء پیوندهای بین همکاران ملی و پیمان‌کاران جزء
  • ارتقاء توانایی‌های مدیریتی و سازماندهی
  • تحقق اصل آموزش مستمر و فراگیر در تمام سطوح شغلی و تقویت و تجهیز امکانات و ‏قابلیت‌های آموزش در شرکت
  • تنوع‌بخشی به کالاهای صنعتی صادراتی و افزایش تدریجی صادرات کالاهای سرمایه‌ای ‏و تکنولوژی‌بر
    ایجاد ساختاری توانمند جهت صادرات با هماهنگی عوامل درونی و محیطی
  • ایجاد مزیت‌های لازم از طریق رهبری قیمت، ارتقاء کیفیت محصولات وخدمات و ... ‏برای افزایش سهم بازارهای هدف
  • بکارگیری روش‌های مرسوم تجارت در کسب اعتبارات و سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های ‏بازرگانی و تکنولوژیک
  • جلب مشارکت بنگاههای صنعتی بالادست، هم‌ردیف و پائین‌دست در تقویت اعتبارات ‏مالی، زمینه‌های تحقیقاتی و تکنولوژی، طراحی و مهندسی، مهندسی خرید و پیمان‌کاری ‏عمومی
  • سرمایه‌گذاری در پروژه‌های اطلاعاتی، تکنولوژیکی، توسع? نیروی انسانی و ... به ‏منظور ورود به کلاس جهانی
  • ایجاد شبک? تامین کنندگان و پیمان‌کاران جزء در جهت ارتقاء سطح تولیدات و فروش ‏شرکت ‏
مأموریت
فعالیت ما از توانائی‌های فعلی ما و خلق توانائی‌های آیند? ما انعکاس می‌یابد و ما برآنیم ‏این جوهره را با پیامی معنی‌دار که در واقع همان حلق? اتصال اعضای سازمان می‌باشد، بیان ‏نمائیم. بیانی? مأموریت موضع ایدئولوژیک و ارزشی اعضای ما را در یک کلِ هماهنگ و به هم ‏پیوسته به شرح ذیل مشخص می‌کند:

آذرآب، با آب و آتش زندگی می آفریند.‏
صنعتِ صنعت‌ساز آذرآب، حیات خود را در خدمت استقلال صنعتی کشور دانسته و نیل به این ‏استقلال را در رشد و ارتقاء جامعه صنعتی با تکیه بر ارزش‌های اسلامی، اعتلای عزت نفس ‏و کرامت انسانی و رشد و توسعه انسان های متخصص و متعهد می‌داند، در این گذر تاریخی ‏شرکت آذرآب به توانائی خود در این امر مهم واقف بوده و به عنوان بازوی توانمند در ‏خدمت صنعت سنگین کشور، تلاش خود را در اعتلای صنایع زیربنائی و شکوفائی فردای ‏جمهوری اسلامی ایران به کار می‌گیرد. کل اعضای سازمان ما، که در یک برنام? بلندمدت ‏عزم خود را جزم نموده‌اند، به اصول فوق وفادار و پایبند بوده و اعتقاد دارند که با روش ‏علمی معرفت‌شناسی و با تأکید بر تجربیات سودمند دیگران، به سوی کسب تکنولوژی برتر ‏در صنایع سنگین پرداخته و قابلیت رقابت در سطح جهانی را تحصیل نمایند
__________________

  
  
<      1   2   3   4