سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر دانشجوست که نفسش را به جستجوی دانش عادت دهد و از فرا گرفتن آن ملول نگردد و آنچه را فرا گرفته [امام علی علیه السلام]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :32
بازدید دیروز :28
کل بازدید :553138
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/17
1:24 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----

 

آغاز سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان 

** برای این اینجا جمع شده ایم که گفتمان مقاومت مظلوم واقع شده است؛ مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند که 8 نوع نگاه در مناظره‌ها حضور داشتند. این نشان می‌دهد که نمی‌توان به بعضی تتفکرها گفت اصولگرا یا اصلاح‌طلب

* مظلوم ترین نگاه در میان این 8 نگاه نگاه دکتر سعید جلیلی بود.

** به این گفتمان حمله شد و کسانی که از دولت امروز انتقاد داشتند به بهانه انتقاداتشان از دولت به گفتمان مقاومت و عملکرد جلیلی حمله کردند در حالی که خود دولت مخالف عملکرد جلیلی جلیلی است.

** امروز گفتمان مقاومت مورد هجوم است، کسی به این پاسخ نداد که اگر در مقابل دشمن ذره ای کرنش کنیم آیا تحریم‌ها برداشته می‌شود؟ آیا ذره ای در مقابل دشمن سازش‌گری داشته باشیم، تحریم‌ها برطرف خواهد شد؟

** در این انتخابات دروغ بزرگی که به مردم القا شد، این بود که اگر در مذاکرات کوتاه بیایم تحریم‌ها برطرف خواهد شد و ما با رای خود این دروغ را برملا خواهیم کرد. جلیلی به کسی رای نداده است.

** چون جلیلی بر مقاومت پافشاری کرده ما این جا جمع شده ایم. اگر در مقابل دشمن کوتاه بیایم، مشکلات بیشتر خواهد شد. اگر کسی رای بیاورد که کوتاه بیاید در مقابل دشمن، تحریم‌ها و مشکلات بیشتر خواهد شد.

** شما ملت یک روز فرصت دارید که مردم را بیدار کنید، اگر کسی دنبال درست شدن معاش است، باید به گفتمان مقاومت پیوند بخورد. این دروغ بزرگی بود که گفتند ما به خاطر مقاومت هسته‌ای تحریم شده‌ایم.

** رئیس جمهور دوران سازندگی دوست داشت که آمریکا را دشمن تلقی نکنیم ولی آنها برای وی حکم جلب صادر کردند.

** وقتی رئیس جمهور دوران اصلاحات با آمریکایی‌ها با ادب برخورد کرد، جوابش این بود که ما را محور شرارت نامیدند

** در همه این دوران‌ها یک قطعه هواپیمایی به ندادند پس این نشان می‌دهد که سازش بی‌فایده است و این یک دروغ است.

** اگر در این سال‌ها تحریم‌ها افزایش یافته به خاطر مقاومت ما نیست بلکه به خاطر استقامت و مقاومت مسلمانان یمن، بحرین و سوریه است. اگر امروز از موضوع هسته‌ای کوتاه بیایم باید فردا چاه‌های نفت را ببندیم و در روزهای دیگر باید کارخانجات را هم ببندیم.

** ما به رئیس جمهوری رای می دهم که از همه محکم تر درباره مقاوت شعار داده است

** امروز مقام معظم رهبری فرمودند، که چرا دشمن فشار می‌آورد و تعبیر کردند که برخی‌ها در داخل چراغ سبز نشان می دهند.

** یکی از دلایل افزایش تحریم‌ها این است که برخی در داخل چراغ سبز نشان می دهند، اگر ما چراغ‌های سبز را خاموش کنیم، در مقابل تحریم‌ها هم ایستاده‌ایم.

** بعد از امنیت است که به آزادی و استقلال و پیشرفت می‌رسیم. از بیانات رهبر انقلاب برداشتم این است که دشمن کوتاه نمی‌آید. دشمن امروز زخمی‌ شده لذا نباید کوتاه بیاید.

** آقا فرمودند که عرصه سیاست خارجی عرصه تعارف نیست. جلیلی با قدرت بیان خود کاری کرد که نماینده انگلستان راه آمد و قوتی قلم کاغذ آوردند که بنویسند، نماینده امریکا اجازه نداد. تتنها راه مقابله با دشمن، مقاومت جانانه است.

** اگر در این انتخابات دشمن را از راه مقاومت مایوس کنیم، دشمن کوتاه خواهد آمد.

** تمام مظلومان منطقه و تمام ایرانیانی که دوست دارند با عزت زندگی کنند، منتظر رای شما ملت ایران هستند.

** پدری که فرزندانش در ایتالیا زندگی می کردند به من گفت که پسرانم می‌گویند در اروپا فقط از جلیلی حرف می‌زنند و فقط او می‌تواند کار را درست کند. او از من خواست که رای همه را به سمت جلیلی ببرم.

** وقتی آن فرد گفت که باید گفتگوی تمدن‌ها برقرا کنیم، هیچ ایرانی‌ای احساس افتخار نکرد اما وقتی رئیس جمهوری ضدآمریکا حرف زد، همه احساس غرور و عزت کردند. اگر جلیلی را به میدان بفرستیم، مطمئنا در مقابل امریکا و استکبار کوتاه نخواهد آمد.

** جریان منحوس نهضت آزادی و لیبرال‌ها در کشور به عنوان سیاستمداران رده بالا به غرب چراغ سبز نشان داد، لذا دشمن جنگ را به ما تحمیل کرد اما آیا آنها رفتند و جنگیدند، خیر؛ جوانان پایین شهری رفتند و شهید شدند و از کشور دفاع کردند اما امروز دیگر اجازه نمی‌دهیم که کسانی چراغ سبز به دشمن نشان دهند.

** اگر برخی ها می‌توانند تورم درست کنند با کوتاه امدن در مقابل غرب، چرا در زمان خودشان تورم 49 درصدی را درست نکردند.

** ما به جلیلی رای میدهیم؛ همانطوری که حرف انقلاب به صورت نفس به نفس و چهره‌ به چهره‌ منتقل شد، این انتقال پیام نیز در 24 ساعت آینده باید همینطور باشد و شما آرای دوستانتان را به سمت جلیلی بیاورد.

** همه شما وظیفه دارید که به اندازه انگشتان دست آرای کسانی که تردید دارند به چه کسی رای بدهند را به سمت جلیلی بیاورند.

 

 


92/3/22::: 9:31 ع
نظر()