سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هفتاد گناه برای نادان آمرزیده می شود، پیش از آنکه یک گناه برای دانشمند آمرزیده شود . [امام صادق علیه السلام]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :87
بازدید دیروز :13
کل بازدید :553034
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/14
8:53 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----

Name:  VAPETRO1.JPG Views: 932 Size:  31.9 کیلوبایت

آنچه در نمودار می بینید پیش بینی احتمالات آینده سهم است. در حال حاضر سهم از آمادگی مناسب جهت ورود به شرایط ایده آل را برخوردار است. به نظر می رسد سهم در شرایط فعلی در موج سوم الیوت است و آرام آرام آماده ورود به منطقه gap موج سوم و سپس منطقه هیجان می باشد. مهمترین نکته شکست مقاومت محکم 160 تومانی سهم بود که باعث تثبیت فرآیند روند نزولی به صعودی گردید و چیزی جز این انتظار نمی رفت.

دقت نمایید نمودار قیمت از دو قسمت تشکیل شده است. در قسمت اول قیمت سهم در تایم هفتگی این چند ساله است که همیشه زیر 160 تومان قرار داشته و با خط سفید مشخص شده است ؛ اما در حال حاضر با شکست این محدوده قیمت به نیمکره بالای 160 نفوذ کرده و تثبیت شده است یعنی قیمت تحت هیچ شرایطی به 160 نخواهد رسید. در قسمت دوم شاهد نوسان قیمت زیر خط اریب بنفش رنگ هستیم که منجر به تشکیل الگوی دوگانه کف بزرگ سهم شده است؛ خط گردن این الگوی دوگانه در قیمت 175 تومان با مقاومت خط اریب یکی شده است. یعنی قیمت در این محدوده نوسان خواهد کرد. یعنی قیمت با عبور از 175 تومان به نیمکره بالای آن نفوذ کرده و هدف اولیه این الگو 500 تومان است که با 38.2% فیبوی بلند مدت سهم و 361.8% فیبوی هفتگی برابری کرده و مرز روانی سهم است. دقت نمایید هدف 500 تومان اولین هدف این الگوست.

آگاهی داشته باشید سهم با عبور از 175 تومان وارد منطقه gapخواهد شد. در صورتی که این اتفاق بیفتد باز شدن قیمت روی مقاومت 290 تومان پیش بینی می گردد که خط بالایی چنگال اندرویی است که خط میانی آن در 160 شکسته شده است. با توجه به قدرت نفوذ سهم در موج سوم و منطقه هیجان بین 300 تا 500 در این محدوده شاهد توجه بازار به این سهم خواهیم بودکه پیش بینی شکست این محدوده هدف الگوی gap است که با 500 تومان برابری می کند. با توجه به speed سهم در power balance انتظار کوتاهترین زمان برای رسیدن به این الگوی قیمتی دور از انتظار نخواهد بود. با توجه به خط گردن در 175، در صورت نوسان در این محدوده پیش بینی اصلاح بین یک تا سه روز با انتظار نوسان 5 تا 7 درصدی وجود دارد که با توجه با الگوهای تکنیکی خروج و ورود شاید منجر به از دست رفتن سود 200% در کوتاهترین زمان ممکن گردد. این احتمال نیز وجود دارد که اصلاح در این محدوده با کاهش حجم معامله همراه باشد. تمام اندیکاتورها و اسیلایتورها در حال حاضر در وضعیت تثبیت روند صعودی قرار دارند و الگوی سر و شانه معکوس در استوکاستیک با همگرایی macd که در محدوده بسیار قدرتمندی قرار دارد نشان از عزم جدی روند صعودی است. در صورت نوسان در 175 تومان mfi , rsi تصحیح شده و بر قدرت سهم خواهد افزود.

نتیجه این که در حقیقت مثل این است که سهم در 160 تومان عرضه اولیه داشته است و سهم از 175 به بعد تازه قدرت می گیرد.