سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چگونه کسی که پاره ای از آنچه را دارد، نمی بخشد، محبّت کامل دوستش را می خواهد ؟ [عیسی علیه السلام]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :28
کل بازدید :553120
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/17
6:41 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----

بسمه تعالی

این العمّار، این العمّار، این العمّار

لبیک، لبیک، لبیک

لبیک 16

یوم الله 22 بهمن به امام و امّت مبارک باد

لیس الخبر کالمعاینة ( من لا یحضره الفقیه ،‌ ج 4 ، 378 )

شنیدن کی بود مانند دیدن

ایمان به حقانیت ولایت فقیه معاینه است نه برهان اصولی و استدلالی . به عبارت دیگر معرفت و باور ما از سنخ شناخت شهودی می باشد . امروز وجود مبارک حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدّ ظلّه العالی) همچون خورشیدی تابان ، نورافشانی می نمایند . و مرتب همگان را از سامری های زمانه بر حذر می دارند .

شیعیان و دوستداران اهل بیت (علیهم السّلام) ؛

جریان انحرافی در حال گره خوردن با فتنه گران 88 ؛

امروز موسوی و کروبی که خیانتشان به این ملت اظهر من الشمس بوده و هست ،‌ سامریان دعوت کننده به گوساله پرستی هستند . در عصر حضرت موسی (ع) کسانی منحرف و گوساله پرست شدند که توجهی به خورشید تابانی همچون جناب موسی (ع) نکردند . با وجود حضرت موسی (ع) که همچون خورشیدی ظلمات را محو و نابود می کرد ، گوساله پرستی عین شقاوت و بی فرهنگی و سلب توفیق است .

در زمان حضرت موسی (ع) با وجود آن حضرت و آن همه نشانه و دلیل ، مردم بنی اسرائیل دچار غفلت و انحراف شده و گوساله پرست شدند . در عصر ما انسان های خائنی همچون موسوی و کروبی سامری زمان ما شدند . عدّه ای طمّاع در اکناف این کشور ،‌ مخصوصاً در شیراز ، همانند آقای حاج سید علی محمد دستغیب و فریب خوردگان درگاه ایشان ، این گوساله های سامری منش را پرستیدند و همچنان از آن ها دفاع می نمایند . این افراد معلوم الحال باید بدانند که ملّت شریف و با فرهنگ ایران ، اجازه نخواهند داد سامری های قدیم و جدید این مملکت و نظام را که با خون هزاران شهید لاله گون و بیمه شده ، جولانگاه خودشان قرار دهند .

معیار تشخیص مردان از نامردان

تاریخ همواره آبستن حوادث و فتنه هایی شگرف بوده است . فتنه هایی که در بستر آن ها ، عیار مردان و نامردان به خوبی شناخته شده است .

از طلحة الخیر تا زبیر سیف الاسلام و اشعث ابن قیس و شمر گرفته ، که روزی پایه های انقلاب رسول ا... (ص) روی دوش آن ها بود و دوش به دوش علی (ع) در کوچه های مدینه راه می رفتند و همراه او در میدان های نبرد شمشیر می زدند ، تا منتظری ، میرحسین موسوی ، کروبی ، خوئینی ها ، خاتمی ، حاج سید علی محمد دستغیب و ... که روزی پایه های انقلاب اسلامی امّت رسول ا... (ص) روی دوش آن ها بود ، و با رهبری معظّم ، دوش به دوش ، انقلاب را پاسداری می کردند . و امروز باعث امید و قوّت قلب استکبار جهانی شده اند ، خواصّ مردودند .

خواصّ مردود همواره در طول تاریخ زیسته اند و از آن ارتزاق نموده اند ، و در دامن آن خفته اند ، چونان که گویی هیچ وقت نبوده اند و تنها نام بدی از آنان بر زبان ها جاری می شود ، آن هم به خاطر عبرت آیندگان .

تاریخ لبریز است از زندگی کسانی که در بزنگاه های حساس و حیاتی ، جبهة حق را رها کرده اند ، و سر از اردوگاه دشمن درآورده اند . این افراد همواره مایة عبرت آیندگان بوده و هستند .

ملاک قبولی و مردودی در عصر غیبت

در عصر غیبت ، افراد ، اشخاص ، احزاب و تشکّل ها برای ما شیعیان تا زمانی قابل احترام و اکرام هستند که از مدار ولایت و امامت ولی فقیه جامع الشرائط خارج نشوند . افراد ، اشخاص ، احزاب و تشکّل ها در هر موقعیت زمانی و مکانی ، با هر پیشینه و عقبه ای ، در هر لباس و جایگاهی که باشند ، ارزش و عیار آن ها با تبعیت از ولایت فقیه ارزشیابی می گردد . اولاً این اصل مورد اشاره از جملة ارکان اعتقادی شیعیان است ، و تا ظهور و طلوع قرص تمام رخ خورشید عالم تاب ، حضرت بقیة ا... العظمی امام عصر (عج) ادامه دارد . و ثانیاً‌ حسب تشخیص خبرگان شیعی ، حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (ادام ا... ظلّه الشّریف علی رئوس المسلمین ) به عنوان افقه فقهاء امت ، مقام عظمای ولایت فقیه را به عهده دارند . لذا حسب مقدّماتی ضروری که آنفاً اشاره شد ،‌ بر هر مسلمان شیعی فرض است که فرامین و دستورات معظّمٌ له را با اعتقاد به این که منویات و دستورات امام معصوم غائب (عج) می باشد ،‌ باید گردن نهد و تبعیت کند .

لذا همگان بدانند که شیعیان اثنی عشری حسب اوّلیات اعتقادی و کلامی خود ، تأیید ، رد ، قبولی و مردودی اشخاص ، افراد ، احزاب و تشکّل ها را در گرو اظهار نظر معظّمٌ له می دانند . اگر شخص یا اشخاص یا حزب و تشکّلی ، زمانی مورد تأیید ایشان بوده و امروز بنا به مصالحی ، ردّ و مردود شمرده می شوند ، برای یک شیعی مطیع و خالص ، آن چه امام و پیشوایش بپسندد ، می پسندد . مفهوم این تبعیت نشئت گرفته از این روایت است که « الحَسَنُ وَ الحُسَینُ امامانِ قاما اَو قَعَدا .....» (حسن و حسین دو امام اند ، چه قیام کنند و چه بنشینند و مصلحت مسلمانان و شیعیان را در صلح ببینند . ) به عنوان امام و پیشوا مختارند و بر پیروان آن ها واجب است بدون چون و چرا اطاعت نمایند .

بله همین اطاعت بی چون و چرا نسبت به ولی فقیه ، امروز برای امّت شیعی بنا به مقدّمات مورد اشاره وجود دارد و ما اعتقاد داریم امت در این رابطه مورد استنطاق پروردگار عالم قرار می گیرند .

مؤمنین به هوش ؛

ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم . اگر لازم باشد انحراف جدید را به فرمان امام و رهبرمان به همان زباله دانی می فرستیم که فتنه گران 88 را فرستادیم . برای ما پیروان ولایت و رهبر فقیه جامع الشرائط ، که امروز متبلور در وجود مقدس حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (ادام ا... ظلّه الشّریف علی رئوس المسلمین) است ، فرق نمی کند ، هرکس در هر لباس و منسبی که باشد ، از فتنه گران 88 گرفته تا منحرفان کج فهم امروز ، اگر بخواهند در مقابل انقلاب و رهبری فرزانه بایستند ،‌ در مقابل آن ها می ایستیم و تا آخرین قطرة خون از ارزش های اصیل انقلاب و نظاممان دفاع خواهیم کرد ، و با صدای رسا می گوییم : « خونی که در رگ ماست ، هدیه به رهبر ماست »

ما اجازه نخواهیم داد ، ظلمی که بعد از انقلاب پیامبر اکرم (ص) به جانشین به حق آن حضرت ، امیر المؤمنین علی ابن ابیطالب (ع) رفت ، مجدّداً تکرار شود .

خواص با بصیرت ؛ مراقب باشید از خلأ بی اطلاعی نسل دوم و سوم انقلاب ، استفادة سوء نشود . چرا که بی اطلاعی نسل های بعد از رسول خدا (ص) باعث خانه نشینی امیرالمؤمنین علی (ع) شد .

بله اگر خواص هوشیار بودند و ارزش ها و دست آورد های انقلاب رسول خدا (ص) را برای نسل های بعدی درست تبیین می کردند ، در تاریخ شاهد این همه ظلم عظیم به پیشوایان معصوممان نبودیم .

اگر خواص عمّار وار و ابوذر منش، حقائق و رخداد های عصر رسول خدا (ص) را برای نسل های بعد ،‌ درست بیان می کردند، علی (ع) به عنوان ‌اولین انقلابی و اولین مسلمان ، با آن همه نام آوری و با آن همه تعریف و تمجید رسول خدا (ص) غریب و تنها نمی شد . امروز برای ما روشن است که جریان انحرافی با پشتیبانی فتنه گران 88 مصمّم هستند از خلأ نسل حاضر استفاده کرده و همان داستان را پیاده نمایند .

بله البته ما تضعیف دولت ، مجلس و نهادهای قانونی و تخریب فضای وحدت و هم دلی در بین مسئولین و القای وجود اختلاف بنیادین بین سران قوا را در این برهة زمانی خیانتی بس بزرگ و نابخشودنی می دانیم و همگان را به صیانت از اتحاد و همدلی و آرامش توصیه می نماییم . البته و صد البته باید فعّالیت آشکار و نهان باند انحرافی در بدنة دولت را با هوشیاری دنبال کرد و حساب این منحرفان را از خدمتگزاران به نظام اسلامی جدا بدانیم .

آنچه باعث تأسّف شد

آن چه قلوب ملّت انقلابی ایران را به درد آورد ، پایان بسیار زشت جلسة استیضاح وزیر کار بود که با عدم توجّه به فرمایشات رهبر معظّم ، در راستای ایجاد اختلاف و خیانت به کشور است . و آقایان مسئولین ، اعم از رئیس جمهور ، رئیس مجلس و تعدادی از نمایندگان باید در پیشگاه خداوند متعال پاسخگوی اعمال غیر منطقی و غیر شرعی خود باشند.

هشدار و تلنگر بیدار باش به مسئولین

مگر نه این است که در شرائط نابسامان اقتصادی ، قشر مستضعف جامعه در فشار قرار گرفته است ؟ مگر کشور در مسئلة هسته ای از سوی آژانس و گروه 5+1 تحت فشار قرار نگرفته است ؟ مگر کشور به واسطة دفاع از محور مقاومت در سوریه ، فلسطین و لبنان تحت فشار استکبار و عوامل فریب خوردة آن ها در داخل قرار نگرفته است ؟ مگر کشور در حال نزدیک شدن به انتخابات حساس ریاست جمهوری یازدهم نیست ؟ مگر استکبار جهانی در کنار سازمان های اطلاعاتی همچون موساد ، ام آی 6 و سیا ، در صدد ضربه زدن به کشور ، در نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری نیستند ؟

پس اگر اطلاع دارید ، که قطعاً هم مطلع اید ، چرا در پیچ حساس تاریخی نظام مقدّسمان و با این همه دشمن ، باز هم دست از اختلاف افکنی و دعواهای بچگانه بر نمی دارید ؟

حضرات آقایان مسئولین این را بدانند ، هر گونه اختلافی که منجر به گسسته شدن وحدت ملی می شود ، خیانتی است که می بایست در پیشگاه خداوند متعال جواب گو باشند .

ایران هسته ای ، تبلور ارادة آهنین یک ملّت

البته ناگفته نماند ، ایران اسلامی در طول تاریخ ، هیچ گاه مثل امروز قدرتمند نبوده است . حتی در طول سال های پیش از انقلاب نیز ، ما قدرت امروز را نداشتیم . امروز تأثیر گذاری و نفوذی که ایران به کشورهای اسلامی و اطراف دارد ، نشان دهندة قدرت و اقتدارش است . قدرت جمهوری اسلامی امروز نمی گذارد که به حکومت عراق که برخواسته از آراء ملّت این کشور است ، آسیبی برسد . همان گونه که از سوریه به عنوان حلقة اصلی محور مقاومت ، دفاع خواهیم کرد تا از سوی دشمنان دچار آسیب نشود .

امروز کسانی که زمانی در دولت آمریکا تأثیر داشته اند ، اذعان می کنند که آمریکا باید با ایران به عنوان قدرت منطقه ای در خصوص مسائل هسته ای کنار بیاید .

انشاءا... با حضورمان پای صندوق های رأی و انتخاب اصلح ،‌ باز هم امید خائنان به این ملّت شریف را به یأس تبدیل خواهیم کرد .

 

و السّلام علیکم و رحمة ا... و برکاته

 

بیانات حجت الاسلام نوروزی جنتی

مدیریت حوزة علمیة شهداء (مکتب الاشراق) در ارتباط با جریانات اخیر و دلگرمی عوامل فتنه 88

شماره پیامک : 09399180383