سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه پاسخ‏ها همانند و در هم بود ، پاسخ درست پوشیده و مبهم بود . [نهج البلاغه]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :15
کل بازدید :553356
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/26
8:4 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----

امروز نرخ شمش فولاد رو دوباره اوردند پایین .. با توجه به اینکه فعلا حکومت گیر داده به قیمتهای بورس کالا ،شرکتهایی که داخلی میفروشند و محوصلاتشون خیلی تابلو هست پیش مردم ... در کوتاه مدت ریب میزنند اما میان مدت باز خوبند .

نرخ ارز مرجع بره بالا به نفع پالایشی هاست . صحبت بر سر افزایش نرخ مبادله نفت و فراورده های نفتی پالایشی هاست اما من نمیدونم با بنزین و سوختهای مصرفی چیکار میکنند .. ایا دولت از جیب خودش به اینا میده ؟ اگر نرخ رو از 1226 تومن بیارند تا 2500 تومن بنزین باید بشه 2400 تومن تا با فوب خلیج فارس یکی بشه که البته اینا قبلا 65 درصد با قیمت 700 تومنی میفروختند یعنی دولت یا باید بنزین رو بکنه 1500 تومن یا از جیب خودش 800 تومن سوبسید بده که بیشتر از نرخ های قبلیه و عملا تایر هدف مندی و افزایش نرخ حامل ها رو صفر میکنه .

اما چیزی که میدونیم اینه که دولت جیبش خالیه و این قدرت رو فعلا نداره .. پس چیکار باید بکنه شخصا نمیدونم ..

در مورد مجموعه وپترو از چندین ماه پیش گفتم .. دوده صنعتی ها به دلیل ارز ارزان ، ذلیل شدند و این دلیل افتشون الان رفع شده و دوباره باید بیاند رو عرش .

همچنین وساخت هم با شکست 280 توومن سر و شانه کف بزرگی میسازه که خودتون برید ببینید هدفش چنده !!

وپترو هم با شکست 102 تومن مثلث بزرگی رو تکمیل میکنه که باز خودتون برید ببینید هدفش چنده ..
کربن هم علاوه بر اینکه سود عملیاتیش رشد میکنه و ان ای ویش هم به دلیل رشد زیر مجموعه ها میاد بالا با فروش زمینهای پسهند که یک قواره از چهار تاش فقط 35 تومن سود غیر عملیاتی میاره رو سهم و این هم میره و بابت تسویه بدهی ها و در حقیقت از سال بعد تبدیل به عملیاتی میشه !

کربن هم با شکست 175 تومن کف دوقلو میزنه با هدفی که باید خودتون برید ببینید ..