سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، ریختن خون (قربانی) و غذا دادن به مردم و یاری کردن دادخواهان را دوست دارد . [امام باقر علیه السلام]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :88
کل بازدید :552833
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/9
1:53 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----
خاور در کنار معامله ی عمده ی سهام پارسیان (که اگر سهام پارسیان حاضر در پرتفوی خاور فروخته شود ،خاور از این راه توانایی تعدیل مثبت بیش از40 تومانی را دارد)با احتمال فروش الباقی زمین تاپ سرویس و متعاقبا" تعدیل مثبت حاصل از آن همراه است(سال گذشته 50?از این زمین را به تعاونی کارکنان ایران خودرو فروخته بود).

افزایش قیمت جهانی مس باعث تعدیل مثبت حتمی در گزارش آتی نماد ملی مس و نتیجتا" اقبال بازار کنونی این سهم شده است.
ومعادن به عوان دارنده ی سهام بلوکی فملی از این تعدیل منتفع شده و در حال حاضر با اقبال بازار روبرو گردیده است.

نماد حفاری با اخباری مبنی بر اینکه پس از مجمع 28 مرداد آگهی معامله ی بلوکی خود را منتشر خواهد کرد مواجه است که همین عامل در کنار نگاه سفته بازانه ی عوامل بازار به این سهم کوچک باعث اقبال بازار به این سهم شده است.

در نماد مارگارین حرکتی فصلی و سنتی هر ساله آغاز گردیده که به سبب کمبود سهام شناور و کوچک بودن شرکت ،ورود سهامداران جدید به این روند قیمتی به شدت غیر قابل دسترسی گردیده است.در این نماد رشد قیمتی مناسبی را متصوریم.

نمودار شکلر نشان دهنده ی پایان حرکت خنثی و احتمال آغاز یک دوره رشد قیمتی میباشد.
آزاد شدن فنر پتانسیلی رشد این سهم باعث رشدی مناسب در این نماد خواهد شد.

افزایش قیمت جهانی فلز روی به بالاتر از سطوح بودجه ی کروی و شرکتهای زیر مجموعه و نیز طرح تاسیس کارخانه ی 100هزار تنی کروی و برنده شدن این شرکت در مزایده ی معدن انگوران،شرایط کنونی کروی را به یکی از کم ریسک ترین شرایط تبدیل کرده است.با قطعی شدن خرید این معدن و اعلام آن طی اواخر هفته ی آینده کروی میتواند پس از باطله برداری و بهره برداری از خاک پر عیار ضمن سودآوری مناسب تولیدات خود،خاک مورد نیاز شرکتهای زیر مجموعه ای مانند فسرب و فاسمین را نیز تامین کرده و آنان را از زیان دهی خارج کند.

نمودار شلعاب بیان کننده ی رسیدن قیمت این سهم به سطح حمایت معتبر 210 تومان و احتمال برشگشت سهم و آغاز یک دوره رشد در هفته ی آتی میباشد.

آخرین اخبار از منابع موثق حاکی از آن است که شرکت فولاد مبارکه برای 6 ماهه ی دوم امسال افزایش نرخ فروش را لحاظ خواهد نمود و از این راه تعدیل مثبت عایدی را در گزارشات آتی خود لحاظ خواهد کرد.همچنین راه اندازی طرح توسعه ی این شرکت از عوامل جذاب این سهم میباشد که افزایش تولید را در پی خواهد داشت که در پی این دو اتفاق و همچنین رسیدن قیمت به سطوح حمایتی ، اقبال بازار را به همراه داشته و خرید در قیمتهای کنونی توصیه میشود.آزاد سازی بهای انرژی از خطرات بنیادین این سهم میباشد.

اخبار پیشبینی صادرات 4میلیون تن سیمان به خارج از کشور توسط کارخانجات داخلی در کنار گزارشات مناسب گروه سیمانی در بازه ی 3 ماهه اقبال بازار به این گروه را باعث شده است.

در صورت ثبات قیمت جهانی متانول و عدم کاهش مجدد آن تا پایان سال شخارک توانایی تعدیل مثبت حداقل 20درصدی را در سود خود دارد.





88/5/17::: 8:22 ص
نظر()