سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر شیطانها برگرد دلهای فرزندان آدم نمی چرخیدند، آنها به ملکوت نظر می کردند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :28
کل بازدید :553118
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/17
5:37 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----
پتروشیمی خارک:

با افزایش قیمتهای جهانی نفت و متانول ، امکان حمایتها توسط سهامداران عمده شخارک فراهم شده و شنیده می شود این شرکت با قیمتهای بالایی با توجه به تعدیل احتمالی مثبت راهی مجمع شود.

معادن و فلزات:

با توجه به افزایش قیمت زیر مجموعه ها و معامله عمده سنگ آهنی ، شنیده می شود که حمایتهای خاصی را برای شرکت معادن و فلزات شاهد باشیم.

شپنا:

قیمت معامله عمده شپنا تعیین شد و مقرر گردید که این معامله بلوکی در قیمت 7015 ریال صورت گیرد . اما از طرفی شنیده می شود که این قیمت صرفا نرخ پایه ایی بوده و با توجه به ارزندگی سهم بر اساس قیمتهای بالا عرضه خواهد شد.

سرمایه گذاری غدیر:

برخی از تحلیل گران بر این باورند که رشد قیمتهای جهانی نفت قیمت سهام شرکت سرمایه گذاری غدیر را با توجه به پورتفوی پتروشیمی که عمدتا از شرکتهای برتر وغدیر به شمار می روند تحت تاثیر قرار داده و جهش قیمت را شاهد خواهیم بود.

دارویی سبحان:

عده ای از فعالان بازار بر این باورند که با توجه به رشد اخیر قیمت سهام شرکت دارویی سبحان و رشد قیمت زیرمجموعه های این شرکت دیگر نمی توان انتظار رشد مناسبی از سهم داشت و امکان ریزش موقتی سهم در بازار وجود دارد.

آذرآب:

شنیده می شود که فعلا معامله عمده شرکت آذر آب به تعویق افتاده و خریدار تمایلی برای خرید این شرکت زیان ده ندارد.

بانک ملت:

قیمت معامله بلوکی بانک ملت 1300 ریال می باشد و بر اساس این نرخ معامله صورت خواهد گرفت اما فعالان بازار معتقدند که فروش در این قیمتها برای سهامداران کوتاه مدت می تواند یک فرصت مناسب برای خروج باشد.