سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ چیز نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، منفورتر ازبخل و بدخویی نیست که این یک، همان گونه که سرکه عسل را تباه می کند، ایمان را تباه می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :35
بازدید دیروز :92
کل بازدید :553074
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/15
6:55 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----
تکنیکال پالایشگاه نفت اصفهان
اصلاح قیمت حتمی است !!!
در شکل 1 مشاهد می کنید که سهم در موج سوم صعودی خود قرار دارد و تحت یک کانال صعودی در صدد رسیدن به هدف قیمتی 7500 ریال می باشد .


اسیلاتور الیوت در حال تصحیح خود می باشد و اسیلاتور macd در حال حاضر پایین تر از میانگین خود ولی بالاتر از سطح صفر قرار دارد .
در حال حاضر قیمت بالاتر از میانگین 50 روزه خود قرار دارد و شاخص pti عدد 65 را نمایش می دهد که نمایانگر وجود پتانسیل خوب برای صعود سهم می باشد .
در شکل 2 چگونگی آرایش سهم در مقایسه با میانگین های متحرک آن به تصویر کشیده شده است .




اکنون سهم بالاتر از کلیه میانگین های متحرک خود قرار دارد و میانگین 50 روزه نیز ، میانگین 100 روزه را به سمت بالا قطع کرده است و شاخص معدل اندازه حرکت نیز افقی می باشد که نمایانگر بازار بدون روند می باشد و گویای این حقیقت است که ریزشهای اخیر سهم از جنس اصلاح می باشد . شاخص قدر ت نسبی نیز در منطقه خرید هیجانی خود قرار دارد .
نتیجه گیری : از یک طرف احتمال صعود سهم تا محدوده 7500 ریال و ازطرف دیگر احتمال اصلاح بیشتر قیمت تا محدوده 5400 ریال و سپس شروع حرکت صعودی تا محدوده 7500 ریال در میان مدت وجود دارد .
------------------------------------
جناب نادرعلی
بازاربعدرشدکوتاهی که شروع کرده بنظرمیاد شاهدعرضه های سنگینی دربعضی نمادها درروزهای اینده باشه واحتمال تغییرجهت دربرخی نمادها ازمثبت به منفی وبرعکس ازمنفی به مثبت زیاداست (حالاکدوم نمادهاراحت میشه تشخیص داد)
درگروه بانکی وکاراول وقت مثبت معامله شدولی همچنان بامقاومت345-350مشکل دارد بعدازصعودی کوتاه تا345دوباره برگشت بنظرمیادفعلاپتانسیل کافی برای عبورازین مقاومتونداشته باشه
وسینابامقاومت133درگیرشدحدود24.5میلیون معامله شدفرداهم روزبسیارسختی پیشروداره وانتظارمیره عرضه ها زیادباشه
وپارس هم حوالی180گیچ میزنه فعلاتوان رشدانچنانی ونداره

شپنانصف حجم مبنامعامله شدمحدوده650-660مقاومت سهم محسوب میشه قبلاگفته شدهدف سهم 700برای موج5میشه متصوربود

صدرا2میلیون معامله شدبنظرحوالی130عرضه زیادی داشته باشه

ومعادن3میلیون معامله شدوانتظارمیره دراین محدوده 225شاهدعرضه هایی باشیم

شفن 750هزارتاروزقبل ویک میلیون امروزعرضه شد قیمت متانول20دلارهرتن پایین اومده وطی 2هفته جاری از247دلاربه حدود217دلاررسیده وانتظارمیره پتروشیمی فن اوران هم همچنان باافزایش عرضه ها مواجه بشه

اخابرهم محدوده164مقاومتش ببینیم اخرهفته این چکارمیکنه
انتظارمیره 2روزاخرهفته بازارشاهدعرضه های سنگینی توبعضی نمادهاباشه بنظرم فردابعضی نمادهاعرضه میشندمعاملاتشون روان میشه و2روزاخرهفته هم عرضه ها کمی سنگینترمیشه وشایدم جوکمی منفی هم بکنند چون اکثرسهام گفته شده یایکی دومثبت حجم مبنابه مقاومتهاشون خواهندرسید خصوصا با2-3تامثبت نوسانگیران اقدام به شناسایی سودمیکنند
__________________