سفارش تبلیغ
صبا ویژن
میان شما و موعظت پرده‏اى است از غفلت . [نهج البلاغه]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :92
کل بازدید :553046
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/15
5:21 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----
خبرهای داغ به نقل از دیگران

کاربران محترم :

به اطلاع می رساند که کلیه خبرهای درج شده این مطلب با عنوان " خبرهای داغ به نقل از دیگران " از منابع خارج از منابع رسمی و غیر رسمی ایران تحلیل استخراج وعینا منتقل می شود. بنابراین ایران تحلیل در برابر خبرهای داغ به نقل از دیگران هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

فروسیلیس ایران:
شنیده شده است این شرکت توانایی ندارد طی سال مالی جاری عایدی خود را مورد پوشش قرار دهد و احتمالا با تعدیل منفی عایدی همراه خواهد شد.

کالسیمین:
در حالی که شرکت تولید کننده شمش روی با مشکل تهیه اسید سولفوریک مواجه هستند، اما شنیده شده است این شرکت برای تهیه این اسید هیچگونه مشکلی ندارد.

سرمایه گذاری ملت:
گفته می شود این شرکت مبلغ هنگفتی از یکی از شرکت های زیر مجموعه خود طلب دارد که قرار است آن را وصول نماید که در صورت صحت این خبر این شرکت سود شناسایی خواهد کرد و با تعدیل مثبت عایدی همراه خواهد شد.

کمباین سازی ایران:
شنیده ها حاکی از آن است که شرکت کمباین سازی ایران از محل فروش مناسب برخی محصولات خود با تعدیل مثبت عایدی همراه خواهد شد و تصمیم دارد به زودی این تعدیل عایدی را به بازار سرمایه اعلام نماید.

کف:
اخبار و زمزمه هایی که از این شرکت به گوش می رسد حاکی از آن است که شرکت کف با تعدیل منفی عایدی به میزان 50 ریال رو به رو شده است.

معادن روی:
می گویند سهامداران عمده شرکت توسعه معادن روی ایران تصمیم دارند طی هفته جاری سهام این شرکت را از بازار سرمایه جمع آوری نماید.

چینی ایران:
در حالی که حدود چهار ماه از توقف نماد معاملاتی این شرکت به دلیل وجود برخی مشکلات میان شرکت چینی ایران و سازمان بورس می گذرد، اما گفته می شود این مشکلات مرتفع شده و طی هفته جاری نماد معاملاتی آن بازگشایی خواهد شد.

لیزینگ غدیر:
شنیده شده است شرکت ایران خودرو دیزل تصمیم دارد سهام این شرکت را مورد حمایت قرار دهد.

کابل‌های مخابراتی شهید قندی:
افت شدید قیمت سهام این شرکت در یک سال گذشته رشد صعودی قیمت آن را در پی داشته است اما نوسانات قیمت مس تاثیر زیادی بر سود این شرکت خواهد داشت.
سرمایه‌گذاری امید:

تاخیر در زمان عرضهء سهام این شرکت باعث شده تا سهام شرکت‌های زیرمجموعهء آن یعنی چادرملو و گل‌گهر مورد توجه سرمایه‌گذاران باشند، که البته به دلیل افزایش نسبت P/e این دو شرکت می‌تواند ریسک آن‌ها را افزایش دهد.





شرکت‌های تولیدکنندهء روی:

کاهش قیمت جهانی روی در هفته‌های اخیر و عدم پیروی آن از قیمت جهانی مس، باعث شده تا همچنان سهام شرکت‌های توسعهء معادن روی، باما، کالسیمین و فرآوری، مورد احتمال فعالان بازار قرار نگیرند و صف فروش آن‌ها طولانی شود.