سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اطمینان به هرکس، پیش از آزمودنش [نشانه]درماندگی است . [امام علی علیه السلام]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :16
بازدید دیروز :92
کل بازدید :553055
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/15
8:38 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----
خبرهای داغ به نقل از دیگران

کاربران محترم :

به اطلاع می رساند که کلیه خبرهای درج شده این مطلب با عنوان " خبرهای داغ به نقل از دیگران " از منابع خارج از منابع رسمی و غیر رسمی ایران تحلیل استخراج وعینا منتقل می شود. بنابراین ایران تحلیل در برابر خبرهای داغ به نقل از دیگران هیچ گونه مسئولیتی ندارد.



آذرآب:
شنیده شده است این شرکت قراردادی جهت همکاری احداث کارخانه سیمان در شهر برست بلاروس با این کشور منعقد کرده است.

تکین کو:
گفته می شود شرکت تکین کو از محل راه اندازی برخی شرکت های پتروشیمی تازه تاسیس سود مناسبی شناسایی کرده و تصمیم دارد عایدی خود را مورد تعدیل مثبت قرار دهد.

فولاد مبارکه:
می گویند شرکت فولاد مبارکه تصمیم دارد در گزارش شش ماهه خود عایدی این شرکت را مبلغ 500 ریال به بازار سرمایه اعلام نماید.

ملی صنایع مس ایران:
شنیده ها حاکی از آن است که این شرکت پروژه طرح جامه آب را در مجتمع مس سرچشمه و میدوک را در دست اجرا دارد که تا سال 1390 به بهره برداری خواهد رسید.

سرمایه گذاری مسکن:
شنیده شده است این شرکت طراحی و پیاده سازی طرح جامع فناوری اطلاعات با توجه به فرآیندهای کسب و کار را در برنامه های آینده خود قرار داده است.

مپنا:
گفته می شود این شرکت علاوه بر گواهینامه های Ohsas18001 و Iso14001 گواهینامه Iso9001 را نیز دریافت نموده است.

کارتن ایران:
می گویند این شرکت پروژه اجرای طرح های توسعه به محوریت نوسازی جهت افزایش توان کیفی و کمی مقواسازی ها و تکمیل طرح های توسعه بخش تبدیل را در دست اجرا دارد.

کمباین سازی ایران:
شنیده ها حاکی از افزایش کیفیت و بهره وری با استفاده از فنون مهندسی کیفیت و استانداردهای بین المللی Iso9001 و مدل تعالی سازمان Efqm و کایزن و Ss و شش سیگما در شرکت کمباین سازی ایران می باشد.

کابل‌های مخابراتی شهید قندی:

P/e پایین و وضعیت خوب تولید و عملیات این شرکت از یک طرف و قیمت بسیار پایین آن از طرف دیگر باعث شده تا بسیاری از سرمایه‌گذاران مایل به خرید سهام آن باشند. نوسانات قیمت مس به عنوان مادهء اولیه مصرفی تاثیر زیادی بر سود سهام این شرکت دارد





سرمایه‌گذاری پتروشیمی:

عملکرد نه چندان خوب این شرکت در سال‌های اخیر باعث افت شدید قیمت سهام آن شده است، که توجه به ماهیت فعالیت این شرکت به عنوان یک هلدینگ تخصصی در مقایسه با سایر شرکت‌های سرمایه‌گذاری هلدینگ، همانند با توسعهء معادن و فلزات، سرمایه‌گذاری ساختمان، سرمایه‌گذاری البرز، داروپخش و ... بسیار بدتر بوده است