سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه شما را دوستبدارد، خدا را دوست داشته است، و هرکه شما را دشمن بدارد، خدا را دشمن داشته است . [امام هادی علیه السلام ـ در زیارت جامعه ـ]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :30
بازدید دیروز :28
کل بازدید :553136
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/17
12:42 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----
برای نماد مخابرات با توجه به شرایط نامناسب بازار اخباری در خصوص اینکه مهر اقتصادی ایرانیان قصد خرید سهم در درصدهای منفی و در قیمت های پایین تر را دارد . به نظر می رسد روند سهم در این مقطع کاهشی بوده و شایعاتی در خصوص ریزش سهم تا محدوده 1700 ریال نیز دور از ذهن نمی باشد . همچنین اخباری در خصوص عدم برگزاری مجمع شرکت در مهر ماه به گوش می رسد ، شنیده ها از برگزاری مجمع در نیمه دوم آبان ماه به گوش می رسد .  .(ایران تحلیل)
-------------------------
فولاد خوزستان

فولاد خوزستان با معامله اندک امروز در نرخ 6611 ریال حداکثر منفی حجم مبنای یک سهمی خود را تکمیل کرد و می رود تا در نرخ 6413 ریال حداکثر منفی فردا شانس خود را برای جمع آوری صف فروش بیازماید. در مورد فخوز باید به این نکات اشاره کرد که نماد با درنوردیدن مقاومت به ظاهر محکم حوالی 700 تومان تا حدود قیمتی 620 تومان با مقاومتی مواجه نیست. قیمت 620 تومان زمستان سال گذشته از رشد بیشتر قیمت جلوگیری کرد و نماد حدود سه ماه بعد موفق به صعود از این قیمت شد. بنابراین این امکان وجود دارد که در این نرخ که قیمت در روز شنبه خواهد بود، تحولی در فخوز پدید آید. البته اگر این سطح نیز در برابر کاهش بیش تر نتواند مقاومت کند، تا 500 تومان سطح قابل توجه دیگری برای جلوگیری از کاهش بیشتر نرخ به چشم نمی خورد.

درباره وضعیت بنیادی نماد نیز باید به این نکته اشاره کرد که قیمت بیلت در بازارهای جهانی میان 500 تا 550 دلار در نوسان است و این در حالی است که فولاد خوزستان در تعدیل خردادماه خود، متوسط نرخ فروش این محصول را حدود 800 هزار تومان در هر تن اعلام کرد. از لحاظ بنیادی سهم همچنان جذابیتی برای خرید ندارد. پیش بینی می شود که با مشخص شدن اوضاع بازارهای جهانی که با تعیین تکلیف انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گره خورده است، از اوایل سال 2009 میلادی شاهد تحولاتی در بازارها باشیم. بنابراین با اصلاح کامل قیمتی فخوز شاید بتوان از اواخر امسال یا اوایل سال آینده منتظر تحولات قیمتی در این نماد باشیم. فولاد خوزستان در نظر دارد تولید سال آینده خود را با بهره برداری از طرح توسعه به 2/3 میلیون تن برساند در حالی که ظرفیت تولید فعلی 4/2 میلیون تن است.
__________________