سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برادرانِ در راه خدای متعال، دوستی شان می پاید ؛زیرا سبب آن، پاینده است . [امام علی علیه السلام]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :32
بازدید دیروز :46
کل بازدید :553530
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/30
11:15 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----
گزارش کلی خبرهای داغ




نورد و لوله اهواز :



با توجه به کاهش قیمت های محصولات تولیدی شرکت کارشناسان معتقد هستند شرکت احتمالاً در پوشش عایدی اعلامی خود با مشکل مواجه خواهد بود و از نظر قیمتی نیز توانایی افت تا محدوده 800ریال را در مرحله اول دارد. نقد شوندگی پایین ، زیان انباشته و عدم وجود حمایتگر مناسب . . . ریسک سرمایه گذاری در سهم را افزایش داده است .





خبری از گروه فولادی و سنگ آهنی :

فولاد مبارکه مجوز صادرات 300 هزار تن و ذوب اهن نیز 50 هزار تن از محصولات خود را به ازای هر تن 800 دلار دریافت نموده است که از تاریخ 10/7/87 قابل اجراست . همچنین گزارش حاکی از آن است که ظرفیت تولید فولاد مبارکه با بهره برداری از طرح های ایمیدرو به 5 میلیون تن افزایش یافته است . تولید ورق های رنگین فولاد مبارکه نیز در مقایسه با سال گذشته ، 44 درصد افزایش داشته است . همچنین امروز ادامه جلسه روز چهارشنبه بین فولاد سازان ، تولید کنندگان سنگ آهن و مدیران سازمان بورس برگزار خواهد شد که اعلام شده است ، در صورت دستیابی به توافق ، نماد شرکت ها تا هفته آینده و پس از ارائه گزارش شفاف سازی بازگشایی خواهد شد .







سر . توکا فولاد :



بررسی های انجام شده حاکی از آن است که شرکت در گزارش 3 ماهه خود با تعدیل عایدی مواجه نمی باشد و در مجمع خود نیز قصد تقسیم 250ریال سود نقدی را دارد که احتمالاً تا محدوده 1650 تا 1700 ریال افت قیمتی را پس از بازگشایی تجربه خواهد نمود .سهم در محدوده 1870 ریال با یک سطح حمایت نسبتاً قوی مواجه است .





قند اصفهان :



با توجه به اینکه شرکت موفق به دریافت یارانه های خودنشده است ، لذا با مشکلاتی در فروش و حتی زیان دهی مواجه شده است . پیش بینی می شود روند قیمتی سهم در میان مدت با توجه به عدم وجود حمایتگر مناسب تا محدوده 1000ریال نیز با کاهش مواجه باشد .




مس باهنر :



شرکت خرید شمش مس طی دوره خود را با قیمت های بالاتر از قیمت های کنونی انجام داده است و با افت قیمت های جهانی ،با کاهش قیمت های فروش محصولات مواجه بوده است . لذا پیش بینی می شود با توجه به اینکه سهم از محدوده 1000ریال عبور نموده است ، در مرحله اول با کاهش تا محدوده 900ریال روبرو باشد .


موافقت کنگره با طرح نجات موسسات مالی آمریکا :

***ایران تحلیل: این مسئله می تواند موجب افزایش قیمت فلزات و نفت شود و بازار را طی روزهای آینده با افزایش میزان تقاضا همراه سازد . شرکت های تولید کنندگان محصولات فلزی و پالایشگاهی احتمالاً بیشتر مورد توجه قرار گیرند .