سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، چراغ خرد است . [امام علی علیه السلام]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :16
بازدید دیروز :41
کل بازدید :553468
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/29
11:32 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----
معاون شرکت خودروسازی رنو فرانسه: رنو، ایران را ترک نخواهد کرد



معاون تولید شرکت خودروسازی رنو فرانسه اعلام کرد: رنو برای یک برنامه دراز مدت وارد ایران شده است و تحت هیچ شرایطی ایران را ترک نخواهد کرد.


به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا ، "میشل گورنه " در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی خودرو فرانکفورت در جمع خبرنگاران ایرانی گفت: فشارهای سیاسی آمریکا حتی پیش از آمدن رنو به ایران هم وجود داشت، اما رنو برنامه‌های خود را در ایران تغییر نخواهد داد.

وی در ادامه افزود: هر چند روند تداوم همکاری با ایران در هر مرحله سخت‌تر می‌شود، اما شرکت رنو همواره فعالیت‌های خود را در ایران با موفقیت پشت سر گذاشته است.

" گورنه " ادامه داد: از حدود ‪ ۵۰‬قطعه‌ساز ایرانی که با شرکت رنو برای تولید "تندر ‪ "۹۰‬همکاری می‌کنند، تنها چهار یا پنج قطعه ساز نتوانسته‌اند که وضعیت خود را به لحاظ کیفی تطبیق دهند و بقیه در وضعیت قابل قبولی هستند.

وی در ادامه به مشکلات قطعه سازان اشاره کرد و گفت: مشکلات فعلی قطعه سازان ایرانی در بخش قطعات پرسی و پلاستیکی است که برای تامین مواد اولیه آن از خارج کشور با کمبود نقدینگی مواجه هستند.

" گورنه " افزود: طبق برنامه تا پایان سال ‪ ۸۶‬حدود ‪ ۵۰‬هزار دستگاه لوگان (تندر ‪ (۹۰‬در ایران تولید خواهد شد که تحقق آن به همکاری مطلوب قطعه سازان ایرانی بستگی دارد.

معاون تولید شرکت رنو از آغاز تولید خودرو تندر ‪ ۹۰‬گازسوز از سال آینده در ایران خبر داد و افزود: تولید تندر گازسوز به صورت انبوه نیز تا پایان سال ‪ ۸۷‬عملی خواهد شد.

نمایشگاه بین‌المللی خودرو فرانکفورت که از روز ‪ ۱۱‬سپتامبر سال جاری میلادی ( ‪ ۲۰‬شهریور ‪ ( ۸۶‬آغاز به کار کرده است، تا روز ‪ ۲۳‬سپتامبر دایر خواهد بود.



86/6/27::: 2:1 ع
نظر()