سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود پسندیدن آدمى ، یکى از حسودان خرد اوست . [نهج البلاغه]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :42
کل بازدید :552900
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/11
9:12 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----
فولاد مبارکه
از ابتدای معاملات میزان صف خرید فولاد مبارکه به یک سوم روزهای گذشته کاهش یافته بود که با عرضه سهام این شرکت در قیمت 3500 ریال وضعیت معاملات آن متعادل شد. بنابراین سناریوی حمایت از سهام فولاد به خاطر فروش راحت تر سهام «حکشتی» تقویت شد. می توان انتظار داشت که سازمان خصوصی سازی با همکاری برخی شرکت های سرمایه گذاری در زمان عرضه سهام شرکت های فولادی امکان افزایش سهام فولاد را فراهم آورد.
البته این موضوع نشان دهنده هماهنگ تر شدن سیاست های سازمان خصوصی سازی با شرایط بازار است.
-
سرمایه گذاری معادن و فلزات
نماد «ومعادن» پس از تعدیل سود بازگشایی شد که به دلیل توجه سرمایه گذاران به شرکت های فولاد و کشتیرانی، قیمت «ومعادن» چندان افزایش نیافت.
به دلیل افزایش سود هر سهم شرکت های گل گهر، چادرملو و ملی مس، EPS «ومعادن» در سال جاری از هزار ریال فراتر می رود.
-
سرمایه گذاری بوعلی
قیمت سهام «وبوعلی» نیز همچون قیمت چند شرکت سرمایه گذاری دیگر کم تر از ارزش اسمی است. در صورت خروج سیمان از سبد حمایتی احتمال افزایش قیمت سهام این شرکت تا حداقل هزار ریال بسیار زیاد است.
در صورت افزایش نرخ سیمان به میزان 25 درصد تاثیر آن در سود و قیمت سهام «وبوعلی» بسیار ناچیز است. دلیل این امر به خاطر نوع و اندازه شرکت های سیمانی موجود در پرتفوی این شرکت است.
همان طور که قبلا عنوان شد افزایش قیمت سیمان تاثیر یکسانی بر سود تمام شرکت های سیمانی ندارد.
افزایش ??ریالی سود هر سهم ایران ارقام

شرکت ایران ارقام بدون ارایه دلیل مبلغ 69 ریال به پیش بینی سود هر سهم سال جاری افزود.طبق اطلاعات دریافتی از سازمان بورس، شرکت ایران ارقام پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 87 را در اسفند سال گذشته مبلغ 984 ریال اعلام کرده بود که این رقم با 69 ریال افزایش و بدون ذکر دلیل به 1053 ریال رسید.هیات مدیره «مرقام» نیز پیشنهاد تقسیم 40 درصد سود خالص را اعلام کرده است.ایران ارقام اعلام کرده که پیش بینی عملکرد سال مالی 87 در مقایسه با پیش بینی عملکرد سال مالی قبل نشان دهنده افزایش 56 درصد درآمد حاصل از فروش و ارایه خدمات، افزایش 56 درصدی بهای تمام شده کالای فروش رفته و خدمات ارایه شده، افزایش 79 درصدی سود عملیاتی و افزایش 33 درصدی سود پس از کسر مالیات است.این گزارش می افزاید؛ این شرکت پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 86 را در فروردین، شهریور و آبان سال گذشته مبلغ 696 ریال، در بهمن همان سال مبلغ 818 ریال و در اسفند ماه مبلغ 791 ریال اعلام کرده بود.
________________
تعداد پیامبران چند تاست؟