سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برادرت را با نیکویى بدو سرزنش کن ، و گزند وى را به بخشش بدو به وى بازگردان . [نهج البلاغه]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :16
بازدید دیروز :42
کل بازدید :552902
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/11
10:24 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----

حکایت صنایع آذرآب(فاذر)
با سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز.
مدتی است میبینم سهمی ارزشمند و به قول بعضی یک دلاری بدلایل مختلف در حال تبدیل شدن به سهمی با قیمت تقریبا مفت میباشد احساس کردم نکات مثبت و منفی سهم را به کمک دوستان بشکافیم تا بهتر بتوانیم تصمیم بگیریم بنده در این قیمتها با توجه به ظرفیتهای بالای این سهم اذراب(حدود60 تومانی) را ارزشمند میدانم و برای میان مدت و بلند مدت به امید خدا این شرکت مادر میتواند شگفتی ساز باشد.
بنظر بنده هر سهمی کف تکنیکالی و نقطه عطفی دارد که باید در ان نقطه حداقل بازگشتی بسمت بالا نشان دهد 60 تومان بنظرم نقطه عطف اذراب است البته بنده به جزییات فاندامنتال سهم بیشتر توجه دارم همین سهم حتی اگر به قیمت 90 تومان برسد حدود 50? بازدهی خواهد داشت .اول مهرماه 1386 کهرام را در حدود 48 تومان معرفی کردم که یکی از دوستان فرهیخته سایت فرمودند قیمتش حباب است بعد از چند ماه سهم بیشر از 80? بازدهی داشته است و احتمالا خواهد داشت یا همین جا کنتور سازی را در 64 تومان معرفی کردیم بعد از چند ماه روی 160 تومان بالای دو میلیون صف خرید دارد اصولا سهام قوی زیر قیمت اسمی نمی ماند.بنده به دوستان توصیه میکنم حداقل
درصدی از پرتفوی خود را به اذراب اختصاص دهند واز سهام خوب دیگر نیز بهره ببرند.
دوستان به نوع خریدهایی که روی اذراب در روزهای گذشته انجام شده بخصوص سه روز اخیر توجه کرده اید اصولا اجازه می دهند سهم منفی شود ولی در منفی اجازه نمیدهند سهمی روی میز باقی بماند.

به امید حق


__________________