سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بنده ای از امّتم را دوست بدارد، محبّتش را در دل های برگزیدگانش، در جان های فرشتگانش و ساکنان عرشش می افکند، تا دوستش بدارند . به حقیقتْ چنین کسی، دوستدار خدا است . خوشا به حالش! و اورا در روز قیامتْ نزد خداوند، حقّ شفاعت است . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :41
کل بازدید :553454
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/29
7:15 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----
خبرهای محفلی بازار از « تکشا» تا «آبفر»


گروه بورس- علیرضا باغانی: در حالی که روز گذشته سیاست عرضه نماد‌های مختلف در بازار ادامه یافت، سه نماد معاملاتی هم شاهد بازگشایی بودند.
روز گذشته نماد بانک پارسیان و لعابیران پس از ارائه اطلاعات مبنی‌بر تعدیل و سیمان سپاهان پس از افزایش سرمایه بازگشایی شدند. بورس تهران امروز شاهد حضور 3هزار و 373خریدار بود که در 7هزار و 888مرتبه به دادوستد سهام می‌پرداختند.



عرضه قطعی 20درصد فولاد خراسان
گفته‌های بازار: در حالی که روز گذشته شایعه‌ای از عرضه 20درصد از سهام فولاد خراسان به گوش می‌رسید، آخرین اخبار حکایت از احتمال عرضه این 20درصد در یک روز را دارد. قیمت نهایی عرضه سهام فولاد خراسان هم 3هزار و 500ریال برآورد شده است.
شنیده‌های ما: براساس آخرین توافقات ایمیدرو، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد نسبت به عرضه 20درصد از سهام فولاد خراسان در یک روز متقاعد شده‌اند. قیمت عرضه سهام این شرکت هم بالای 3هزار و 500ریال برآورد می‌شود.
تعدیل EPS « تکشا»
گفته‌های بازار: آخرین اخبار حاکی از تعدیل 10درصدی EPS شرکت گسترش خدمات کشاورزی است.
شنیده‌های ما: براساس خبرهای رسیده، این شرکت در گزارش 6ماهه با افزایش بیش از 20درصدی فروش مواجه است، اما EPS شرکت همچنان 635ریال است و دچار تغییراتی نشده است.
تعدیل EPS «ثشاهد»
گفته‌های بازار : در بازار شایعاتی از احتمال تعدیل مثبت پیش‌بینی درآمد هر سهم شرکت شاهد از محل فروش واحدهای مسکونی برج آسمان به گوش می‌رسید. گفته می‌شود، این تعدیل در حدود 20درصد است.
شنیده‌های ما: براساس خبرهای رسیده، هر گونه تغییر در EPS «ثشاهد» در گزارش 6ماهه و از سوی بورس اعلام می‌شود، اما در شرایط کنونی تعدیلی در EPS شرکت رخ نداده است.
تقسیم 400ریال در مجمع «وتوکا»
گفته‌های بازار : پس از اعلام قراردادهای جدید سرمایه‌گذاری توکافولاد در بازار شایع شده بود که این شرکت قصد تقسیم 400ریال سود در مجمع را دارد.
همچنین شایعه تعدیل مثبت EPS شرکت تا سطح 460ریال هم همچنان به قوت خود
باقی است.
شنیده‌های ما: در مجمع شرکت که احتمالا اواسط مهرماه سال جاری برگزار می‌شود، تقسیم 400ریال سود به ازای هر سهم یا رقمی نزدیک به آن دور از انتظار نیست، اما به هر حال مجمع در این رابطه تصمیم می‌گیرد.
گزارش 12ماهه شرکت هم در حال بررسی بوده و هنوز میزان تعدیلات در آن لحاظ نشده است.
EPS دو هزار ریالی برای تکین‌کو
گفته‌های بازار : در بازار از EPS دوهزار ریالی شرکت تکین‌کو سخن گفته می‌شود. پیش بینی سود این شرکت در حال حاضر 1848ریال برآورد شده است.
شنیده‌های ما: در تماس خبرنگار ما با امور سهام این شرکت چنین تعدیلی در EPS تایید نشد. حتی از تعدیل سود شرکت در گزارش 6ماهه هم ابراز بی‌اطلاعی شد.
آبفر «EPS» مثبت می‌دهد
گفته‌های بازار: در بازار شایع شده که شرکت آبفر EPS مثبت به بورس اعلام کرده که در حدود 30ریال است.
شنیده‌های ما: براساس شنیده‌های رسیده شرکت آبفر توانایی تعدیل مثبت EPS را دارد اما میزان آن هنوز مشخص نشده، ولی هیچ کدام از ارقام فوق واقعی نیست و در سطح زیر 10ریال است.
این شرکت در ابتدای سال‌جاری سرمایه خود را از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران تا سطح 100درصد افزایش داد.