سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در ستایش انصار فرمود : ] به خدا آنان اسلام را پروراندند چنانکه کره اسب از شیر گرفته را پرورانند ، با توانگرى و دستهاى بخشنده و زبانهاى برنده . [نهج البلاغه]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :31
بازدید دیروز :53
کل بازدید :553652
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/3/1
12:40 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----

چشم انداز بازار شنبه 07/02/87



بازار شنبه در شرایطی آغاز می شود که در معاملات هفته گذشته شاهد افت چشمگیر شاخص قیمت بازار بودیم.



این افت که به دلیل عدم حضور فعالان حقوقی بازار نیز موجب کاهش محسوس حجم معاملات بازار نیز گشته بود موجب شود تا امکان خرید برخی سهامهای پر پتانسیل در این مقطع برای افراد حقیقی فراهم باشد.



سهامداران عمده و حقوقی های مطرح بازار به دلیل پرداخت قسط خرید ملی مس توجه زیادی به تشکیل صف های فروش موجود در زیر مجموعه خود نداشتند و و با بررسی تحرکات آنان در روزهای آخر هفته ای که گذشت مشخص شد بیشتر به خرید سهم هایی که از وضعیت بنیادی مناسب تری نیز برخوردار بوده اند اقدام می نمودند به طوریکه عمده فروش های فعالان بازار در روز دوم اردیبهشت مربوط به سهام گروه بهمن از سوی سرمایه گذاری ملی بودند و سرمایه گذاری تامین دارد نیز اقدام به عرضه حجم مبنای پارس دارو نموده بود که این مسئله نیز از ارزشمندی بسیاری از سهم ها در این مقطع حکایت دارد.



در گروه فولادی همانطور که از روزهای قبل نیز پیش بینی شده بود به مرور پیش بینی افزایش میزان تقاضاها روی نماد فولاد خراسان و خوزستان بوده ایم که می تواند این مسئله موجب بالا رفتن کف قیمتی آنان در هر مرحله و همچنین روی نماد فولاد مبارکه گردد.

در بازار شنیده شده است که فولاد خراسان با احتمال توقف نماد در هفته های آینده جهت تعدیل عایدی مواجه است.



در گروه سنگ آهنی با توجه به فعالیت مجدد سهامداران عمده و حمایت آنان از شرکت های زیر مجموعه انتظار می رود شاهد افزایش قیمت به ترتیب بر روی سهام شرکتهای سرمایه گذاری امید، گل گهر، سرمایه گذاری معادن و فلزات و چادرملو در شروع معاملات هفته آتی باشیم.



در گروه کابل شرکتهای کابل البرز و کابلهای مخابراتی شهید قندی با روند کاهشی مواجه هستند که پیش بینی می شود در شروع هفته نیز این روند ادامه یابد از سویی شرکت جوشکاب یزد با ادامه روند افزایش ملایم به رقم 3،500 ریال نزدیک شود.

در گروه لاستیک و پلاستیک شرکتهای ایران یاساتایر و ایران تایر و گاز لوله قابل معامله می باشند که انتظار نوسان قابل توجهی از آنها طی روزهای آتی نمی رود .



گروه تجهیزات همچنان موفق به جلب توجه بسیاری از سرمایه گذاران شده و شرکت تراکتورسازی که با جمع آوری صف فروش مواجه شده بود با احتمال روند افزایشی ملایم و تعادل در عرضه و تقاضا به دلیل حمایت های موجود روبرو خواهد بود و دیگر شرکتهای این گروه با نوسان خاصی مواجه نخواهند بود.



در گروه ساختمانی پیش بینی می شود سامان گستر و ساختمان اصفهان تحت حمایتهای جزئی سهامداران عمده و بازارگردانان شرکت و در جهت حفظ نقدشوندگی وضعیت متعادلی را پشت سر بگذارند.

برای شرکتهای نوسازی ساختمان، سرمایه گذاری مسکن، عمران وتوسعه نیز تعادل عرضه تقاضا را انتظار داریم.



در این گروه سرمایه گذاری شاهد با حضور حامیان شرکت می تواند تا محدوده 3،000 ریال رشد قیمتی را تجربه نماید.



در گروه دارویی شرکت های پارس دارو، البرز، کیمیدارو و اسوه می توانند با اقبال نسبتا مناسب تری در گروه مواجه باشند.

البرز دارو به زودی مجمع عمومی تشکیل خواهد داد و البرز دارو و پارس دارو در معاملات چهارشنبه با صف خرید مواجه شده است که پیش بینی میشود اقبال خرید آنها تا پایان معاملات امروز نیز وجود داشته باشد.در این گروه شیمی داروئی، داروپخش در محدوده قیمتی 5،000 ریال با یک سطح مقاومت مواجه است. کیمیدارو نیز تا محدوده 7،800 ریال می تواند تحت حمایت رشد قیمتی را تجربه نماید.



در گروه It اخبار خاص، تاثیر گذاری به گوش نمی رسد .



برای ایران ارقام انتظار نوسان خاصی را نداریم . شرکت سرمایه گذاری کمال طوبا مهمترین بازیگر این سهم می باشد و کارشناسان ایران تحلیل نوسان در محدوده 7،150 تا 7،400 ریال را طی معاملات این هفته انتظار دارند.



شرکت داده پردازی نیز با توجه به رسیدن به محدوده 1،400 ریال که یک سطح حمایتی برای سهم محسوب می شود می تواند با ادامه روند افبال بازار روی نماد تا محدوده 1،500ریال رشد قیمتی را تجربه نماید.

 

انتظار رشد قیمتی پارس دارو
پارس دارو
??/?/? (??:??)






فعالان بازار اعتقاد دارند با توجه به وضعیت بنیادی و سودآوری مناسب سهام این شرکت در این مقطع توانایی رشد ملایم تا محدوده 13500ریال را دارد .

پارس دارو به دلیل عدم فعال بودن سهامدار عمده در زمان رشد شرکت های دارویی در ماه های قبل ، با بازدهی مناسبی همراه نبود و p/e پایین سهم در این مقطع و امکان تعدیل عایدی بیش از 10 درصد شرکت موجب توجه بیشتر بازار به این سهم شده است .

محدوده قیمتی بانک کارآفرین
عمومی
??/?/? (??:??)






با توجه به حمایت های سرمایه گذاری تدبیر و وضعیت بنیادی مناسب و پیش رو بودن افزایش سرمایه شرکت فعالان بازار معتقد اند سهم توانایی رشد تا محدوده 4700ریال را در این مقطع دارد و کارشناسان معتقد هستند که در صورت پیدایش روند کاهشی ، محدوده 4090 ریال برای سهم یک سطح حمایتی مناسب و نسبتاً قوی محسوب می شود .

** قابل توجه است که سرمایه گذاری تدبیر در 2 اردیبهشت ماه حدود 1.000.000 سهم << بانک پارسیان >> را نیز مجدداً به پرتفوی خود افزوده است .

داده پردازی و محدوده قیمتی
داده پردازی ایران
??/?/? (??:??)






با توجه به رسیدن قیمت سهام شرکت به محدوده 1400ریال و جمع آوری صف فروش شرکت شاهد توجه بیشتر فعالان بازار روی نماد این سهم بودیم که نهایتاً سهم را با صف خرید 200.000سهمی مواجه ساخت . کارشناسان معتقد هستند با توجه به وضعیت شرکت رشد سهم تا محدوده 1550ریال دور از انتظار نیست .
__________________