سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کمیل کسان خود را بگو تا پسین روز پى ورزیدن بزرگیها شوند و شب پى برآوردن نیاز خفته‏ها . چه ، بدان کس که گوش او بانگها را فرا گیرد ، هیچ کس دلى را شاد نکند جز که خدا از آن شادمانى براى وى لطفى آفریند ، و چون بدو مصیبتى رسد آن لطف همانند آبى که سرازیر شود روى به وى نهد ، تا آن مصیبت را از او دور گرداند چنانکه شتر غریبه را از چراگاه دور سازند . [نهج البلاغه]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :27
بازدید دیروز :22
کل بازدید :552871
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/10
12:1 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----
بررسی اجمالی آخرین اطلاعیه داروسازی لقمان:


هنگامی آخرین گزارش اعلامی شرکت دارویی لقمان مشخص می گردد که درآمد حاصل از فروش شرکت تحت راه اندازی طرح های سفالسپورین و بتالاکتم به حدود 30 میلیارد تومان رسیده که شاهد رشدی حدود 40 درصد می باشیم. پیش بینی می گردد این شرکت ادامه روند رشد فروش را با توجه به سه طرح دیگر خود که تا پایان سال به بهره برداری می رسد، داشته باشد.

از نکات قابل توجه در این گزارش می توان به بهای تمام شده بالا در سال جاری نسبت به سال گذشته، همچنین افزایش هزینه مالی شرکت در این دوره زمانی و کاهش مالیات نسبت به سال گذشته و افزایش فروش اشاره کرد که کاهش مالیات نشان دهنده رشد فروش صادرات شرکت بوده که در مجموع باعث سودآوری بیشتر و توانایی رقابت بالای شرکت نسبت به رقبا باشد.

با در نظر گرفتن میانگین P/e شرکت در یکسال گذشته می توان انتظار رسیدن به P/e 6.7 را داشت که با این رقم به محدوده قیمتی 4000 ریال می رسیم.
__________________