سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به یقین بدانید که خدا بنده‏اش را هر چند چاره‏اندیشى‏اش نیرومند بود و جستجویش به نهایت و قوى در ترفند بیش از آنچه در ذکر حکیم براى او نگاشته مقرر نداشته ، و بنده ناتوان و اندک حیله را منع نفرماید که در پى آنچه او را مقرر است برآید ، و آن که این داند و کار بر وفق آن راند ، از همه مردم آسوده‏تر بود و سود بیشتر برد ، و آن که آن را واگذارد و بدان یقین نیارد دل مشغولى‏اش بسیار است و بیشتر از همه زیانبار ، و بسا نعمت خوار که به نعمت فریب خورد و سرانجام گرفتار گردد ، و بسا مبتلا که خدایش بیازماید تا بدو نعمتى عطا فرماید . پس اى سود خواهنده سپاس افزون کن و شتاب کمتر ، و بیش از آنچه تو را روزى است انتظار مبر [نهج البلاغه]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :41
کل بازدید :553467
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/29
10:47 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----
پنجشنبه 22 شهریور 1386 ساعت 15:08 تاکید دوباره مسکو بر گفتگو با تهران
آفتاب: معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید که کشورش در اجلاس آتی گروه 1+5 در واشنگتن بر موضع خود مبنی بر ادامه گفتگوها با ایران به عنوان بهترین راه‌ برای حل مسائل مربوط به پرونده هسته‌ای این کشور تاکید خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ریانوستی، سرگئی کیسلیاک روز پنجشنبه در مسکو گفت: «روسیه همواره در چهارچوب استراتژی کلی گروه 1+5 و حمایت از ادامه گفتگوها با ایران فعالیت می‌کند و این راهبرد تغییر نکرده‌است».

قرار است نمایندگان پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد و آلمان روز 21 سپتامبر در واشنگتن دیدار کرده و درخصوص احتمال وضع یک قطعنامه دیگر برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران با یکدیگر گفت‌و‌گو کنند.

به گفته شان مک‌کورمک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا محور اصلی مذاکرات واشنگتن اعمال تحریم‌های بیشترعلیه ایران در قطعنامه جدید خواهد بود، اما کیسلیاک تاکید کرد که مذاکرات فقط در مورد تحریم‌ها نبوده و سایر موضوعات مربوط به پرونده هسته‌ای ایران از جمله توافق اخیر تهران و آژانس نیز در این گفتگوها به بحث گذاشته می‌شود.

نماینده روسیه در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز روز چهارشنبه از توافق اخیر ایران و IAEA حمایت کرده و آن را «تصمیمی در مسیر درست» برای حل مسائل عنوان کرد.

سرگئی بردنیکوف در ادامه افزود: «مهم آنست که توافق بعمل‌آمده به موقع و به طور کامل از سوی ایران اجرا شود».
وی افزود: «لازم است سطح همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی افزایش یافته و این کشور به قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد عمل نماید تا بتواند اعتماد جامعه بین‌المللی را به ماهیت صلح‌آمیز فعالیت‌های هسته‌ای خود جلب نماید».


پنجشنبه 22 شهریور 1386 ساعت 15:14 استقبال چین از توافق ایران و آژانس
آفتاب: وزیر امور خارجه چین با استقبال از توافق اخیر جمهوری اسلامی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این توافق را گامی مهم برای حل مسائل مربوط به برنامه هسته‌ای کشورمان دانسته‌است.

به گزارش خبرگزاری رویتر جیانگ‌یو روز پنجشنبه با اشاره به حمایت کشورهای جنبش عدم تعهد از برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران گفت: «پکن از حقوق هسته‌ای ایران پشتیبانی می‌کند و پیشنهادهایی را نیز برای اعتمادسازی در خصوص مسائل باقی‌مانده ارائه نموده‌است».

خانم یو در ادامه افزود: «ما از برنامه عملی توافق شده میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای رفع ابهامات پرونده هسته‌ای ایران حمایت می‌کنیم».

سخنگوی وزارت خاجه چین بر لزوم پایبندی ایران به این توافقنامه تاکید کرده و خاطرنشان ساخت: «ما بر این باوریم که این توافقنامه می‌تواند در احیای اعتماد جامعه جهانی نسبت به ماهیت صلح‌امیز برنامه هسته‌ای ایران بسیار موثر باشد».

حمایت پکن از توافق ایران و آژانس یک روز پس از آن اعلام شد که آقای پورمحمدی وزیر کشور ایران در سفر خود به چین موضوع برنامه هسته‌ای کشورمان را در گفتگو با مقامات آن کشور مورد بررسی قرار داد.

جمهوری خلق چین علیرغم فشارهای سیاسی واشنگتن و متحدان اروپایی‌اش همواره بر یافتن یک راه‌حل دیپلماتیک برای حل پرونده هسته‌ای ایران تاکید کرده‌است

دیپلمات های غربی: اروپا مخالف قطع همکاری تجاری با ایران است
دیپلمات های غربی تاکید کرده اند که اتحادیه اروپا برای خنثی کردن اقدامات تنبیهی آمریکا علیه موسسات و سازمان های این اتحادیه که با ایران همکاری تجاری می کنند،تلاش می کند