سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، بالاترین رستگاری است . [امام علی علیه السلام]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :70
کل بازدید :553571
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/31
1:45 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----
خریداران فناوران عرضه‌کننده شدند

کاهش بهره مالکانه معادن به سطح 100میلیارد تومان، روز گذشته تقاضای فروش نمادهای معدنی را کاهش داد، اما در گوشه‌ای دیگر از تالار شیشه‌ای پتروشیمی تازه وارد بورس (فناوران) عرضه‌های پی در پی را تجربه کرد.

شرکت ملی صنایع پتروشیمی در عرضه 39میلیون سهمی فناوران سهمی 50درصدی داشت و خریداران روزهای اول و دوم «شفن» نیز از عرضه‌کنندگان این نماد معاملاتی در روز سه‌شنبه بودند.
فناوران دیروز 64درصد از ارزش معاملات را به خود اختصاص داد. در بازار روز سه‌شنبه نماد ایران‌خودرو و سایپا جهت برگزاری مجمع انتخاب هیات‌مدیره متوقف و نماد بانک کارآفرین، فرومولیبدن کرمان و پشم شیشه بازگشایی شدند.

تغییر مدیرعامل کربن ایران


گفته‌های بازار: در پی تغییرات مدیریتی در صبا تامین و رفتن مدیرعامل آن به سرمایه‌گذاری توسعه ملی، گفته می‌شود، مدیرعامل شرکت کربن ایران نیز تغییر کرده است.
شنیده‌های ما: بر اساس خبرهای رسیده علیرضا عظیمی‌پور مدیرعامل شرکت کربن ایران پست خود را به زمانی مدیر یکی از مجموعه‌های سرمایه‌گذاری بانک ملی تحویل داده است. در آخرین تغییرات رخ داده حسین سلیمی جایگزین امیدقائمی در مدیریت صبا تامین شده و قائمی به توسعه ملی رفت. در ظاهر قریشی مدیرعامل اسبق سرمایه‌گذاری سپه هم به هلدینگ ساختمانی بانک ملی رفته و زمانی هم از این شرکت به کربن ایران آمده است.

چادرملو EPS ا140تومانی نمی‌دهد

گفته‌های بازار: در بازار شایعه شده که چادرملو EPSآ140تومانی برای سال آینده اعلام کرده است.
شنیده‌های ما: منابع خبری اعلام چنین پیش‌بینی سودی از سوی چادرملو را تایید نمی‌کند و در ظاهر این شرکت اساسا گزارش EPS سال آینده خود را هنوز اعلام نکرده است.


فولاد خراسان

گفته‌های بازار: در شرایطی که فولاد خراسان در آخرین اطلاعیه، پیش‌بینی سود خود را 10تومان افزایش داد، گفته می‌شود این شرکت تا پایان سال باز هم یک تعدیل 15 تا 20درصدی دارد.
شنیده‌های ما: بر اساس خبرهای رسیده در ظاهر، فولاد خراسان تا پایان سال یک افزایش EPS دیگر هم خواهد داشت، اما میزان آن مشخص نیست.

برنامه‌فروش زمین در ساسان


گفته‌های بازار: گفته می‌شود، شرکت ساسان برنامه فروش زمینی را به ارزش 60میلیارد تومان در دستور کار خود دارد.
شنیده‌های ما: برنامه فروش زمین در شرکت ساسان دنبال می‌شود، اما ارقام ذکر شده در حد شایعات بوده و هنوز فروش صورت نگرفته که رقم آن اعلام شود. زمان فروش زمین شرکت ساسان نیز هنوز مشخص نیست.