سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تیز فهمی و پرخوری گرد هم نیایند . [امام علی علیه السلام]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :70
کل بازدید :553583
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/31
5:53 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----
پیشبینی سود سرمایه گذاری امید
سرمایه گذاری امید سود سال ?? خود را تا ??? تعدیل مثبت خواهد داد و برای سال مالی ?? هم تا ??? ریال سود خواهد داشت

پیشبینی سود سال 87 چادرملو
سود سال 87 کچاد به بورس ارائه شد.برای سال86سود ??? ریال وبرای 87حدود???? ریال سودپیشبینی شده است

شرکت ناب
برنامه فروش زمین ناب
درباره شرکت ناب شایعه شده که برنامه فروش 20هزار متر زمین در پونک و 20هزار متر زمین در تهرانپارس را در دستور کار خود دارد.
بنابر خبرهای رسیده چنین برنامه‌ای از قبل در دستور کار شرکت بوده، اما هنوز اقدام عملی در این رابطه صورت نگرفته است. شرکت ناب مدتی است که در بازار با صف خرید مواجه است.


سرمایه‌گذاری ملی ایران
احتمال تغییر مدیرعامل «ونیکی»
در تالار شیشه‌ای خبرهایی از احتمال تغییر مدیرعامل سرمایه‌گذاری ملی ایران به گوش می‌رسد.
براساس اخبار موثق احتمال کناره‌گیری مدیرعامل «ونیکی» از سمت خود مربوط به ماه‌های گذشته بوده و بحث جدیدی نیست. از سویی دیگر، احتمال حضور مدیرعامل «ونیکی» تا پایان سال‌مالی جاری در سمت خود وجود دارد، اما برای آینده تصمیمی اتخاذ نشده است.


پتروشیمی اصفهان
شصفها» باز هم تعدیل دارد
همزمان با بازگشایی نماد پتروشیمی اصفهان پس از اعلام EPSا148تومانی، در بازار شایع شده که این شرکت تا پایان سال توانایی اعلام 160تومانی را دارد و این میزان EPS را با احتیاط اعلام کرده است.
شنیده‌های ما: بنابر گزارش‌های رسیده، احتمال افزایش EPS شرکت تا پایان سال‌جاری وجود دارد، اما میزان آن مشخص نیست.


شرکت شاهد
پس از آنکه شرکت شاهد مجوز ساخت پروژه ملارد را در چند ماه گذشته از شورای شهر و شهرداری این شهر دریافت کرد، در بازار خبرهایی از آغاز مراحل شناسایی پیمانکار این پروژه شنیده می‌شود.
شنیده‌های ما: اما خبرهای رسیده از «ثشاهد» چنین شایعه‌ای را رد نمی‌کنند و به نظر می‌رسد که مراحل شناسایی پیمانکار پروژه ملارد آغاز شده و به زودی پیمانکار موردنظر انتخاب می‌شود.


کاشی سرامیک سینا
رونق بخش ساخت و ساز در سال جاری موجب بهبود شرایط گروه کاشی‌سازها پس از سال‌ها رکود شده است. بازار دیروز شاهد رشد 20درصدی کاشی و سرامیک سینا پس از بازگشایی نماد بود.



پتروشیمی اصفهان
پتروشیمی اصفهان به ‌رغم تعدیل Eps و همچنین انتظار برای تعدیل مجدد در پایان سال جاری دیروز کمتر از حد انتظار بازگشایی شد. وجود رقبای تازه‌نفس در عسلویه و همچنین احتمال آزادسازی نرخ مواد اولیه مصرفی شرکت، فشارهایی را بر سهامداران این مجتمع وارد کرده است.


بانک پارسیان
گروه بانکداری، بانک پارسیان به ‌رغم اعلام این بانک مبنی بر برگزاری جلسه هیات‌مدیره بانک جهت تصمیم‌گیری در مورد افزایش سرمایه 20درصدی در هفته آینده با معاملات ضعیف در نزدیکی دو درصد منفی مواجه بود. افزایش سرمایه بانک پارسیان می‌تواند تاثیر مناسبی بر سود سال‌های آتی این بانک داشته باشد


قیمت مزایده بکام
شنیده شده که فروشندهع بکام یعنی ومعادن با چند خریدار به توافق رسیده تا ??? بکام را با نرخ ???? ریال به آنها عرضه نماید.از آنجا که این مزایده بدون محدودیت زمانی در حال انجام است میتوان حدس زد که ومعادن با این سیاست بکام را از آسیب بزرگان بورس در امان نگه داشته تا مبادا آنان بتوانند بلوک مدیریتی بکام را با قیمتی ارزانتر بخرند و برای این هدف بلایی را که بر سر سایر عرضه های عمده آوردند این بار بر سر بکام بیاورند


جو معاملات بورس
کارشناسان بازار در شرایط کنونی رفتار رخ داده در نمادهای بازگشایی شده به ویژه 3 نماد ملی مس، فولاد مبارکه و فولاد خوزستان را ناشی از اعلام قبلی سازمان‌خصوصی سازی در عرضه‌های خرد و گسترده این سهام ارزیابی می‌کنند. از دید این کارشناسان معامله‌گران عمده با هدف خرید مناسب سهام دولتی تمایلی به رشد قیمت ندارند. در همین شرایط انتشار خبرهایی در مورد برگزاری جلساتی میان سرمایه‌گذاران عمده بازار برای تشکیل 3کنسرسیوم جهت خرید بلوک‌های 5درصدی فولاد موجب شده است برخی اعضای این کنسرسیوم‌ها برای کسب فرصت خرید قسطی سهام فولاد مبارکه، اقدام به عرضه سهام متفرقه پرتفوی خود کنند که این امر جو ضعیفی را در اکثر نمادهای بازار پدید آورده است.
__________________