سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و بر پلیدیى که در پارگین بود گذشت و فرمود : ] این چیزى است که بخیلان در آن بخل مى‏ورزیدند . [ و در روایت دیگرى است که فرمود : ] این چیزى است که دیروز بر سر آن همچشمى مى‏کردید . [نهج البلاغه]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :70
کل بازدید :553570
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/31
1:45 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----
گل گهر:
شنیده شده است طرح چهار میلیون تنی گندله سازی شرکت گل گهر در تیر ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.



ماشین سازی اراک:
شنیده ها حاکی از آن است که شرکت ماشین ساری اراک طرح افزایش سرمایه به میزان 150 درصد را در دستور کار خود قرار داده است، اما به احتمال زیاد سازمان بورس با این میزان افزایش سرمایه موافقت نخواهد کرد.



ایران تایر:
گفته می شود چنانچه این شرکت موفق به فروش شرکت سیمرغ شود توانایی خواهد داشت از محل آن مبلغ 200 ریال بر عایدی خود بیفزاید.



سرمایه گذاری توکا فولاد:
اخبار و زمزمه هایی که شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد به گوش می رسد حاکی از توانایی این شرکت جهت اعلام عایدی تا مبلغ 500 ( پانصد ریال ) طی سال مالی جاری می باشد.



فرآوری مواد معدنی:
فعالان بازار معتقدند با توجه به گزارش 9 ماهه بسیار ضعیف این شرکت که در بازار منتشر شده است بعید به نظر می رسد شرکت فرآوری مواد معدنی بتواند عایدی خود را مورد پوشش قرار دهد.



بانک اقتصاد نوین:

شنیده شده است این بانک طرح افزایش سرمایه به میزان 25 درصد از محل مطالبات و آورده نقدی را در دستور کار خود قرار داده است.



داروسازی جابر:
فعالان بازار معتقدند از آنجا که عمده فروش محصولات این شرکت در فصل زمستان صورت می گیرد، شرکت داروسازی جابر توانایی پوشش عایدی سال مالی جاری خود را خواهد داشت. لازم به ذکر است پوشش 50 درصدی عایدی طی 9 ماه توسط این شرکت باعث نگرانی برخی سهامداران شده است.



فارسیت درود:

گفته می شود این شرکت با تعدیل مثبت عایدی همراه شده که تا پایان سال جاری آن را اعمال خواهد کرد. لازم به ذکر است میزان این تعدیل بیش از 10 درصد می باشد.



زامیاد:
شنیده ها حاکی از تصمیم شرکت بیمه مرکزی ایران جهت خروج کامل از سهام این شرکت می باشد.



سیمان فارس و خوزستان:
می گویند شرکت سهامی بیمه ایران تصمیم به عرضه سهام این شرکت در بازار سرمایه دارد.
__________________