سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در جستجوی دانش بیرون رود در راه خداست، تا آنگاه که برگردد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :22
بازدید دیروز :70
کل بازدید :553590
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/31
7:18 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----
گزارش کلی خبرهای داغ 2/11/86



گروه خودرویی:
طی معاملات امروز صف فروش شرکت های سایپا، زامیاد و پارس خودرو جمع آوری شدند. به نظر می رسد با بازارگردانی مجددی که روی سهام مذکور شکل گرفته و اصلاح قیمتی که از نظر تکنیکی بر روی آن ها انجام شد برگشت روند سهام آن ها را طی معاملات امروز شاهد باشیم.

سرمایه گذاری صنعت و معدن:
با توجه به اینکه سیمان در ماه های اخیر رشد قابل توجهی داشته، باعث شده ارزش پرتفوی شرکت رشد نماید. کارشناسان معتقدند که شرکت مذکور در قیمت های 720 الی 800 ریال در نوسان خواهد بود. در صورت توجه مجدد بازار به سهام گروه سیمانی می توان انتظار رشد سهام " وصنعت " در مرحله اول تا محدوده 800 ریال را داشت.

تو سعه معادن روی:
برخی از کارشناسان بر این عقیده اند که سهام شرکت توسعه معادن روی با دیدگاه بلند مدت توان رشد قیمتی را دارد ولی در مقطع فعلی پیش بینی می شود تا محدوده قیمتی 2350 الی 2400 ریال روند کاهشی را پیش رو گیرد.


خبرهای داغ به نقل از دیگران






سرمایه گذاری ساختمان:
شنیده شده است شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری تصمیم دارد از سهام این شرکت پس از بازگشایی نماد آن در بازار سرمایه حمایت به عمل آورد.



سرمایه گذاری توکافولاد:
شنیده ها حاکی از تعدیل مثبت عایدی در شرکت سرمایه گذاری توکافولاد می باشد. برخی شنیده ها حکایت از تعدیل به میزان بیش از 10 درصد در این شرکت دارد.



لیزینگ ایران:
اخبار و زمزمه هایی که از این شرکت به گوش می رسد حاکی از تصمیم شرکت سرمایه گذاری صنایع ایران جهت حمایت از سهام شرکت لیزینگ ایران در بازار سرمایه دارد.



سیمان بجنورد:
گفته می شود شرکت سیمان طرح توسعه ای در دست اجرا دارد که در سال 87 به بهره برداری خواهد رسید. لازم به ذکر است این طرح با 82 درصد پیشرفت کاری همراه می باشد.



لیزینگ غدیر:
می گویند شرکت ایران خودرو دیزل تصمیم به حمایت گسترده از سهام شرکت لیزینگ غدیر در بازار سرمایه در روزهای آینده دارد.



گل گهر:
شنیده شده است طرح پیاده سازی سیستم جامع ERP در این شرکت به زودی به بره برداری خواهد رسید.



آذرآب:
شنیده ها حاکی از آن است که این شرکت قرادادهای مهمی با یک شرکت فرانسوی در روزهای گذشته منعقد نموده که می تواند تاثیر به سزایی در روند EPS این شرکت داشته باشد.



پتروشیمی اراک:
اخبار وزمزمه هایی که از این شرکت به گوش می رسد حاکی از آن است که برخی شرکت های بیمه ای تصمیم به حمایت و جمع آوری سهام شرکت پتروشیمی از بازار سرمایه دارند.



داده پردازی ایرانیان:
گفته می شود شرکت سرمایه گذاری ایرانیان تصمیم به حمایت از سهام این شرکت در بازار سرمایه دارد.



سرمایه گذاری مسکن:
می گویند شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی تصمیم دارد سهام این شرکت را از بازار سرمایه جمع آوری نماید.


گزارش کلی خبرهای داغ 1/11/86



سرمایه گذاری امید:
با توجه به نزدیک شدن اعلام زمان مجمع عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری امید و احتمال تغییر سال مالی شرکت و نیز تعدیل مثبت عایدی در شرکت های زیر مجموعه، رو به رو شدن شرکت مذکور با تعدیل عایدی تا سطح 650 ریال دور از ذهن نمی باشد. کارشناسان انتظار روند افزایشی سهم در این مرحله تا 4،400 ریال را دارند.


جوشکاب:
با توجه به گزارش 3 ماهه اعلامی شرکت مبنی بر تعدیل مثبت عایدی تا سطح 1201 ریال پیش بینی می شود که قیمت سهم تا محدوده 4000 ریال در یک دوره میان مدت روند افزایشی داشته باشد. در ضمن کارشناسان با توجه به فروش های انجام شده شرکت انتظار رشد عایدی تا سطح 1500 ریال را برای سال مالی جاری مد نظر دارند.


گل گهر:
با توجه به برگزاری مزایده کنسانتره سنگ آهن شرکت، طبق شنیده های بازار احتمال توقف نماد سهم جهت تعدیل مثبت عایدی برای اعلام eps معادن 2،650 ریال وجود دارد.


تکنوتار:
با بررسی های انجام شده مشخص شد که این سهم تحت حمایت سهامداران خود قرار دارد و طی معاملات امروز این سهم با سطح حمایت تکنیکی خود که محدوده 7،490 ریال است مواجه شده و برگشت روند را تجربه کرده است. پیش بینی می شود در این مرحله تا محدوده 8،400 ریال روند افزایشی را پیش رو داشته باشد.

سیمان فارس و خوزستان:
با بررسی های تکنیکی انجام شده مشخص شد که طی معاملات امروز این سهم با سطح مقاومت تکنیکی در محدوده قیمتی 2،098 ریال برخورد کرده و با عرضه توسط سهامداران مواجه شده است. اولین سطح حمایتی که این سهم با آن مواجه خواهد شد در محدوده قیمتی 1،898 ریال می باشد.