سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداى سبحان طاعت را غنیمتى ساخته است براى زیرکان آنگاه که مردم ناتوان کوتاهى کنند در آن . [نهج البلاغه]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :33
بازدید دیروز :70
کل بازدید :553601
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/31
10:35 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----
پارس خودرو:
آخرین بررسی ها در مورد این شرکت حاکی از این است که سهم مذکور توانایی شناسایی سود بالاتر ( تا محدوده 650 ریال ) را تا پایان سال دارد. در این مرحله پیش بینی می شود که " خپارس " با روند افزایشی تا محدوده 2000 ریال رو به رو شود.

سایپا:
گفته می شود که سازمان خصوصی قصد عرضه سهام سایپا را تا پایان سال به بخش خصوصی دارد. به دلیل این امر در روزهای اخیر شاهد حمایت از این سهم می باشیم. پیش بینی می شود که روند افزایشی سهم تا محدوده 2300 ریال ادامه داشته باشد

سرمایه گذاری توکا فولاد:
آخرین خبرها در مورد این شرکت حاکی از احتمال تعدیل مثبت عایدی تا حدود 500 ریال در این مرحله می باشد. خبر فوق باعث توجه بازار نسبت به سهام " وتوکا " شده است و روند افزایشی را برای آن رقم زده است. پیش بینی می شود که این روند تا محدوده 2،200 ریال ادامه یابد.


پیش بینی بازار چهارشنبه:

در روز گذشته جلسه سران کشور های گروه 5+1 برگزار گردید و این گروه روی اعمال فشار بر روی بانک های دولتی کشور به توافقات نسبی رسیدند اما تصویب آن را به پایان مهلت زمانبندی توافق شده ایران با محمد البرادعی مدیر کل آژانس موکول کرده اند. البته در این جلسه بحث مذاکره مستقیم با ایران نیز مطرح گردیده است و در مجموع با توجه به مسائل شنیده شده مشکل خاصی در این مقطع در خصوص تاثیرات منفی سیاسی پیش روی بازار قرار ندارد و احتمالاً عرضه ها به دلیل شناسایی سود مجامع از سوی سهامداران حقیقی و نزدیکی به تعطیلات پایان سال به مرور زمان افزایش نسبی داشته باشد .

البته این شرایط می تواند یک فرصت خرید برای سهم های ارزنده ای مانند بانک اقتصاد نوین، سرمایه گذاری معادن و فلزات، سرمایه گذاری امید، داروسازی زهراوی، پارس دارو و سینا دارو باشد. توصیه بر این است که خرید سهام به صورت پله ای و کم کم صورت گیرد.

در گروه خودرویی، سهم های سایپا و زامیاد با توجه به کاهش قیمت آن ها نسبت به ارزش ذاتی با هدف قیمتی 2،200 ریال و سهام پارس خودرو با توجه به احتمال تعدیل مثبت عایدی در این قیمت ها بسیار ارزنده می باشند.

همچنین سهام تاید واتر خاورمیانه با توجه به سودآوری قابل توجه شرکت و احتمال تعدیل مثبت عایدی هر سهم تا حدود 2،140 ریال، انتظار می رود صف فروش آن در محدوده 7800 تا 8000 ریال جمع آوری شده و روند صعودی سابق خود را ادامه دهد.

کارشناسان ایران تحلیل پیشنهاد می کنند سهامداران محترم برای خرید تعجیل ننمایند و منتظر بازار اولین روزهای هفته آتی باشند تا پس از بررسی تحولات در روز های پنج شنبه و جمعه در صورت نامناسب بودن شرایط، فرصت خرید در قیمت های پایین تر و مناسبتر را از دست ندهند.

برای بازار امروز مطابق روزهای پایانی هفته انتظار عرضه های بیشتر را روی اکثر نمادها داریم.
__________________