سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با دانشمندان همنشینی کن تا خوش بخت گردی . [امام علی علیه السلام]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :92
کل بازدید :553042
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/15
2:0 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----
به این ترتیب در صورتی که پتروشیمی اراک یا اصفهان Eps پیش بینی سال آتی خود را بالاتر از 170 تومان اعلام کنند قیمت سهام آن می تواند تا 900 تومان هم رشد کند.



احتمال صعود پتروشیمی ها با تعدیل سود

سهام شرکت های پتروشیمی با توجه به طرح های توسعه ای و بازار فروش تولیداتشان در سال آینده نیز افزایش سود خواهند داشت به گونه ای که برای شرکت های پتروشیمی اراک و اصفهان اعلام Eps بالاتر از 170 تومان نیز امکان پذیر است.

حسین یوسفی نایب رییس هیات مدیره شرکت ایران تحلیل در گقتگو با بورس نیوز در تشریح وضعیت سهام شرکتهای پتروشیمی گفت: (( شرکت های پتروشیمی خارک، اراک و اصفهان جزء مطرح ترین شرکتهای پتروشیمی هستند که با توجه به طرح های توسعه ای ومثبت بودن سهام آنها در بازار، مشکلی از جهت سود آوری نخواهند داشت، از این رو تا پایان سال Eps هایی پیش بینی شده را پوشش می دهند. ))

وی ادامه داد: (( این موضوع نشان دهنده موقعیت بنیادی آنها در بورس است و می تواند در سال 87 نیز انتظار بازدهی از سهام این شرکت ها داشت. ))

وی خاطرنشان کرد: (( به این ترتیب در صورتی که پتروشیمی اراک یا اصفهان Eps پیش بینی سال آتی خود را بالاتر از 170 تومان اعلام کنند قیمت سهام آن می تواند تا 900 تومان هم رشد کند. ))