سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خردها، پیشوایان اندیشه ها و اندیشه ها، پیشوایان دلها و دلها، پیشوایان حواس و حواس، پیشوایان اندام اند . [امام علی علیه السلام]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :17
بازدید دیروز :22
کل بازدید :552861
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/10
9:43 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----
سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات

نماد این شرکت پس از تعدیل سود مثبت بازگشایی شد. اگرچه قیمت سهام این شرکت پس از یک دوره رشد نسبتا خوب به هشت هزار ریال نزدیک شد اما با حاکم شدن جو منفی بر بازار و کاهش قیمت سهام شرکت‌های زیرمجموعه برای سهام این شرکت صف‌فروشی تشکیل شد.

در شرایط فعلی با توجه به استقبال مجدد بازار از شرکت‌های گل‌گهر و چادرملو چنین به نظر می‌رسد که قیمت شش هزار ریال برای «ومعادن» مناسب است. از آن‌جا که سرمایه‌گذاران انتظار دارند قیمت سهام دو شرکت تولیدکنندهء سنگ‌آهن یعنی «کگل» و «کچاد» افزایش یابد بنابراین احتمال افزایش قیمت «ومعادن» نیز بسیار زیاد است.

صنعتی دریایی ایران

نوسان سود برای شرکت‌های پیمانکاری موضوعی طبیعی است اما تغییرات سود این شرکت ایجاب می‌کند که مسوولان بورس و مدیران این قبیل شرکت‌ها توجه بیش‌تری به کمیت و کیفیت سود اعلام شده داشته باشند. قیمت سهام «خصدرا» در ماه‌های اخیر نوسان زیادی داشته است. محاسبهء سود مورد انتظار براساس احتمال کسب درآمد در پروژه‌های مختلف روش خاص محاسبهء سود این نوع شرکت‌هاست.

لیزینگ صنعت و معدن

قیمت سهام این شرکت که در بهار و تابستان 84 با رشد قابل ملاحظه‌ای همراه بود در شرایط فعلی با افت مواجه شده است.

مدیران یک موسسهء خدمات مالی در صورتی که نتوانند از منابع موجود استفادهء بهینه داشته باشند هنگام کاهش قیمت سهام شرکت بیش‌ترین مسوولیت را در قبال سهام‌داران خواهند داشت.

زمینهء فعالیت این نوع شرکت برای ایجاد سود با شرکت‌های تولیدی تفاوت زیادی دارد و نقش مدیریت بسیار حایز اهمیت است. شایان ذکر است تغییرات نرخ سود بانکی می‌تواند بر سودآوری شرکت‌های لیزینگ تاثیر داشته باشد اما فعالیت نسبتا خوب بانک‌های خصوصی می‌تواند الگویی برای شرکت‌های لیزینگ باشد.

زامیاد


پوشش نسبتا خوب سود هر سهم این شرکت در دورهء شش ماهه باعث شده تا قیمت سهام آن در هفته‌های اخیر رشد داشته باشد.

حمایت سهام‌دار عمده از قیمت سهام این شرکت و شرکت سایپا زمینه را برای برتری در پویایی معاملات و نقدشوندگی این شرکت نسبت به گروه ایران خودرو فراهم آورد.
__________________