سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمرانیها میدانهاى مسابقت مردان است . [نهج البلاغه]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :47
کل بازدید :553394
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/27
12:32 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----
روز گذشته با شروع معاملات میزان عرضه برای برخی از شرکت‌ها افزایش یافت و صف‌های خرید برخی از آن‌ها با عرضهء سهام از بین رفت.

در ادامهء معاملات به دلیل تقاضای زیاد و نقدینگی موجود در بازار مجددا صف‌های خرید تشکیل شد. از آن‌جا که دور جدید مثبت شدن بازار به دلیل انتشار اخبار بسیار خوب سیاسی صورت گرفته است. بنابراین در شرایط فعلی که اخباری درخصوص تحریم وجود ندارد سرمایه‌گذاران با آرامش بیش‌تر خرید را بر فروش ترجیح می‌دهند.

معدنی و صنعتی چادرملو

انتشار اخبار توقف نماد این شرکت به منظور تعدیل سود باعث شد تا سرمایه‌گذاران استقبال بسیار خوبی از خرید سهام این شرکت داشته باشند و با حجم معامله نسبتا سنگین بیش‌ترین تاثیر مثبت را بعد از فولاد بر شاخص داشته باشد. همان‌طور که پیش از این عنوان شد به دلیل افزایش سود سال‌جاری و سال آینده «کچاد» قیمت‌های فعلی برای خرید مناسب است.

سایپا

حجم معاملات نسبتا سنگین این شرکت حاکی از این است که اعتماد سرمایه‌گذاران به این شرکت مجددا افزایش یافته است.

نسبت P/E پایین و تقسیم سود نسبتا خوب از جمله دلایل توجه سرمایه‌گذاران به «خساپا» است.

پتروشیمی اراک

افزایش نسبی حجم و ارزش معاملات «شاراک» باعث شده است تا وضعیت نقدشوندگی این شرکت بهبود یافته و گزینهء نسبتا کم‌ریسکی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کند. اگرچه پتروشیمی خارک به دلیل وضعیت خاص قیمت متانول صف خرید نسبتا سنگینی دارد، اما معاملات پتروشیمی اراک و پتروشیمی اصفهان متعادل است.


گروه صنعتی قطعات اتومبیل

نسبت P/E پایین برای این شرکت خودروسازی باعث افزایش حجم و معاملات آن شده است. در صورت تداوم جو فعلی «ختوقا» از جمله گزینه‌های کم‌ریسک برای سرمایه‌گذاران با افق سرمایه‌گذاری میان‌مدت است.

تراکتورسازی ایران

اگرچه در هفته‌های اخیر چندین بار سهام این شرکت مورد توجه خریداران قرار گرفته است اما به دلیل نامناسب بودن جو حاکم بر بازار قیمت سهام آن افزایش نیافته است. انتظار می‌رود در شرایط فعلی روند روبه‌رشد قیمت سهام «تایرا» تداوم بیش‌تری داشته باشد.

بانک اقتصاد نوین

گزارش عملکرد و پیش‌بینی سود شش ماههء «ونوین» بیانگر وضعیت مناسب این شرکت است و احتمال تعدیل مثبت سود آن را افزایش می‌دهد
__________________