سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا را شناختم ، از سست شدن عزیمتها ، و گشوده شدن بسته‏ها . [نهج البلاغه]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :5
کل بازدید :553340
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/25
10:38 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----
احمدی‌نژاد برکسب سود مردم از بازار سرمایه تاکید کرد

خبرگزاری فارس: در جلسه شب گذشته رئیس جمهور با مسئولین بازار سرمایه و برخی وزراء، احمدی نژاد برکسب سود مردم از بازار سرمایه و آموزش و اطلاع رسانی تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ،‌ رئیس جمهور با اشاره به اینکه مردم باید از سرمایه گذاری در بورس سود ببرند، توسعه ظرفیت بورس و آموزش و اطلاع رسانی بیشتر را مورد تاکید قرار داد.
وی تاکیدکرد: وزارت صنایع و معادن با عقد قراردادهای بلند مدت بهره برداری با شرکت های معدنی، چگونگی بهره برداری و حقوق دولتی را معین کند.
همچنین پالایشگا هها، پتروشیمی ها و شرکتهایی که مواد اولیه آنها در انحصار دولت می باشد قبل از واگذاری از طریق عقد قراردادهای بلند مدت موضوع تامین مواد و قیمت آن را تعیین و اطلاعات شفافی را به بازار سرمایه منعکس نمایند.
احمدی نژاد تاکیدکرد: شرکتهای خوب با قیمت مناسب وارد بورس شوند تا مردم از سرمایه گذاری خود سود ببرند.
ایشان با اشاره به ضرورت جذب سرمایه گذاران خارجی تدوین را هکارهای منظم برای چگونگی تحقق آن را مورد تاکید قرار داد.
ا هتمام دولت به بورس نوید بخش آینده خوبی برای بازارسرمایه کشور است.
انتظار می رود با تشکیل کارگروههایی، ابهامات بازار به سرعت بر طرف شود و زمینه حفظ و اعتماد سرمایه گذاران و سهامداران فراهم شود.
در جلسه ای که شب گذشته به ریاست احمدی نژاد و با حضور معاون اول ، معاون اجرایی، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری ،وزرای امور اقتصادی و دارایی، بازرگانی، صنایع ومعادن ،نفت، کارو امور اجتماعی و رفاه ، روسای با نک مرکزی، سازمان خصوصی سازی، سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیر عامل بورس اوراق بهادار تهران برگزار شد وتحولات اخیر بورس و راهکارهای رونق آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت