سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گفتن «نمی دانم» نیمی از دانش است . [امام علی علیه السلام]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :15
کل بازدید :553358
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/26
9:25 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----
خبرهای داغ به نقل از دیگران

کاربران محترم :

به اطلاع می رساند که کلیه خبرهای درج شده این مطلب با عنوان " خبرهای داغ به نقل از دیگران " از منابع خارج از منابع رسمی و غیر رسمی ایران تحلیل استخراج وعینا منتقل می شود. بنابراین ایران تحلیل در برابر خبرهای داغ به نقل از دیگران هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

گالوانیزه فجر سپاهان:
شنیده شده است این شرکت با تعدیل منفی عایدی برای سال مالی 87 مواجه شده است.

داروسازی لقمان:
گفته می شود این شرکت با تعدیل منفی عایدی به میزان 10 درصد همراه شده و تصمیم دارد این تعدیل را در گزارش 9 ماهه خود به بازار سرمایه اعلام نماید.

نورد و قطعات فولادی:
نماد معاملاتی این شرکت جهت تعدیل مثبت عایدی متوقف شده است. برخی شنیده ها حاکی از آن است که شرکت نورد و قطعات فولادی تصمیم دارد عایدی جدید خود را تا مبلغ 650 ریال مورد افزایش قرار دهد.

سرمایه گذاری نیرو:
شنیده ها حاکی از آن است که شرکت سرمایه گذاری نیرو مجوز احداث نیروگاه 500 مگاواتی بم را از سوی توانیر دریافت کرده و از اوایل سال آینده ساخت آن را آغاز نماید.

لوله و تجهیزات سدید:
اخبار و زمزمه هایی که از این شرکت به گوش می رسد حاکی از آن است که شرکت لوله و تجهیزات سدید از محل فروش انواع لوله طی ماه های اخیر با تعدیل مثبت عایدی مواجه شده است.

انرژی آذرآب:
شنیده شده است این شرکت تصمیم دارد طی روزهای آتی گزارش جدید خود را به سازمان بورس اعلام نماید و به احتمال زیاد طی معاملات هفته آینده نماد آن بازگشایی خواهد شد.

آذرآب:
گفته می شود مدیران این شرکت تصمیم دارند عایدی شرکت آذرآب را به مبلغ 250 ریال به سازمان بورس اعلام نماید.



گروه سنگ‌آهن:

در شرایط فعلی لازم است با اطلاع ‌رسانی بیش‌تر و همکاری با سازمان بورس قیمت سهام این گروه متعادل شود .اگرچه در این گروه شایعات و ابهام در مورد وضعیت سنگ‌آهن مهم‌ترین عامل بوده است اما حمایت سهام‌داران عمده در این شرایط می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.





گروه پتروشیمی:

ابهام در خصوص زمان عرضهء سهام شرکت فن‌آوران باعث شده تا سایر شرکت‌های پتروشیمی نیز نتوانند وضعیت مساعدی داشته باشند. در صورت ابهام در وضعیت ورود شرکت‌های جدید و مشخص نشدن وضعیت مالیات بر صادرات می‌تواند تاثیر منفی بر این گروه بگذارد.