سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که در خردسالی دانش آموزد، مانند نقش بر سنگ است و کسی که دربزرگسالی دانش آموزد، مانند کسی است که بر آب می نگارد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :29
کل بازدید :552923
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/12
10:33 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----
فولاد مبارکه اصفهان

تحلیل بنیادین
نماد سرمایه
(میلیارد ریال)
ارزش بازار
(میلیارد ریال)
EPS
(ریال)
PE
(واحد)

درصد سهم شناور آزاد
درصد تقسیم سود
این سهم امروز پس از تعدیل 28% و اعلام عایدی 511 ریالی که دلایل تعدیل ناشی از افزایش نرخ فروش محصولات ؛ تغییر در ترکیب تولید محصولات (افزایش تولید محصولات گرم و کاهش تولیدات سرد به دلیل تقاضای بازار) و در پی به ای حدودی 7.7 بازگشایی شد. بازگشایی این سهم در حالی که اگر بازار از روند منفی جاری برخورد دار نبود زیر قیمت های 450 تومان دور از انتظار بود نشان از شرایط نامساعد سیاسی در کنار نبود نقدینگی کافی در بازار بود به طوری که ادامه روند منفی در گروه سنگ آهنی از دو روز قبل به دلیل مشخص نبودن وضعیت میزان حقوق دولتی و بهره مالکانه و همچنین افت شدید قیمت های جهانی روی و مس که ناشی از اعلام نرخ رشد اقتصادی ضعیف ایلات متحده بود به فولاد نیز رسید و این در حالیست که حتی رسیدن قیمت های جهانی نفت به بیش از 95 دلار نیز نتوانست انگیزه کافی برای خرید گروه سهام پتروشیمی را در معامله گران ایجاد کند. به سهامدارانی که ریسک شرایط سیاسی را قبول می کنند در شرایط فعلی پیشنهاد خرید و نگهداری این سهم را داریم.



شایعات
 


تحلیل تکنیکال
 

سطوح بازدارنده از رشد
415
360
قیمت زمان تحلیل
سطوح بازدارنده از افت
345
325
روند بلندمدت فولاد مثبت است و کاملا طبیعیست که بعد از یک صعود موفق استراحت کند اما از آنجاییکه خط روند خود را شکسته است باید آنرا با احتیاط نگهداشت . چون هنوز هم احتمال افت تا 325 تومان و یا حتی 300 تومان برای سهم وجود دارد .


آرشیو تحلیلهای شرکت