سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در خوارى دنیا نزد خدا بس که جز در دنیا نافرمانى او نکنند و جز با وانهادن دنیا به پاداشى که نزد خداست نرسند . [نهج البلاغه]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :42
کل بازدید :553666
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/3/2
3:14 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----
ارزش پروژه های جدید صدرا بیش از یک میلیارد دلار اعلام شد

(۱۳۸۶/۸/۲۶ ۱۹:۴)

بخش مهندسی و ساخت شرکت صدرا در انتظار اجرای دو پروژه بزرگ به ارزش بیش از یک میلیارد دلار است.
قاسم گل نژاد معاون مهندسی و ساختمان شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) با اعلام این خبر به خبرنگار مانا افرود: پروژه آبگیر پالایشگاه دوم پتروشیمی بندرعباس و آبگیر مبین ۲ در عسلویه که دو برابر ظرفیت پروژه قبلی صدرا در این منطقه خواهد بود مهمترین پروژه هایی است که صدرا در انتظار اجرای آنها به سر می برد.
به گفته وی هریک از این پروژه ها بالغ بر ۵۰۰ میلیون دلار ارزش دارند که در مجموع حدود یک میلیارد دلار درآمد برای صدرا ایجاد خواهد کرد.
گل نژاد زمان مشخص شدن نتایج مناقصه آبگیر پالایشگاه دوم پتروشیمی بندرعباس را ظرف دو ماه آینده ذکر کرد و درخصوص پروژه مبین ۲ گفت: اجرا شدن این پروژه توسط صدرا قطعی است و موافقتنامه آن امضا شده اما ممکن است ابلاغ آن زمانبر شود.
وی در خصوص انجام پروژه های مهندسی و ساخت در خارج از کشور توسط شرکت صدرا خاطرنشان کرد: صدرا هم اکنون در این بخش فعال نشده اما برنامه هایی برای حضور در بازارهای بین المللی در دستور کار قرار گرفته است.
معاون مهندسی و ساختمان شرکت صدرا تصریح کرد: در گذشته در برخی مناقصات خارجی شرکت کردیم اما بدلیل حمایت نشدن از سوی دولت موفق به انجام آنها نشدیم.
وی پروژه مبین یک را تحویل شده قطعی عنوان کرد و افزود: هنوز بخشی از مطالبات صدرا از کارفرما وصول نشده که این امر بزودی محقق خواهد شد.

/۲۹۷۰۳