سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که به تو گمان نیک برد با نیکویى در کار گمان وى را راست دار [نهج البلاغه]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :41
بازدید دیروز :53
کل بازدید :553662
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/3/1
11:46 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----
گل گهر:
با توجه به اینکه این شرکت تا یک هفته آینده با برگزاری مزایده عمومی رو به رو می باشد، پیش بینی می شود که عایدی خود را تا سطح 2400 ریال افزایش دهد که این تعدیل عایدی از محل انجام مزایده فوق خواهد بود.

سرمایه گذاری معادن و فلزات:
با توجه به اینکه شرکت " ومعادن " در گزارش امروز خود اعلام نموده که قصد واگذاری 60 درصد از سهام گالوانیزه فجر سپاهان را با قیمت پایه 1750 ریال دارد، لذا با فرض اینکه قیمت معامله بر روی 1750 ریال انجام شود، شرکت از محل این فروش می تواند عایدی خود را تا 132 ریال به ازای هر سهم تعدیل مثبت دهد. همچنین با توجه به تعدیل بالای 10 درصدی شرکت، پس از بازگشایی نماد شاهد روند افزایش قیمت سهام این شرکت خواهیم بود.

معدنی چادرملو:
با توجه به ریزش شدید قیمتی در روزهای اخیر و توانایی شرکت در شناسایی سود بالاتر تا پایان سال شاهد برگشت سهام " کچاد " و افبال بازار نسبت به آن می باشیم.

بانک پارسیان:
با توجه به اینکه در یک ماه گذشته هر روز شرکتهای سرمایه گذاری تدبیر و سمند بیش از 2 میلیون سهم این شرکت را خریداری می کنند، شاهد به وجود آمدن سطح حمایت قوی در محدوده 1700 ریال برای " وپارس " می باشیم.

گالوانیزه فجر سپاهان:
نظر به اینکه معامله عمده شرکت گالوانیزه فجر در محدوده قیمتی 1750 ریال قطعی شده، می توان انتظار رشد آن تا محدوده 1300 ریال را داشت.

کمک فنر ایندامین:
کارشناسان بر این عقیده اند که این سهم تعدیل مثبت عایدی ندارد و در همین محدوده قیمتی در نوسان خواهد بود.

لعابیران:
این شرکت با توجه به پوشش مناسب در گزارش 6 ماهه، با احتمال تعدیل عایدی تا سطح 900 ریال پیش رو دارد که امکان رشد قیمتی سهم تا سطح 3500 ریال وجود دارد.

ایران تایر:
با توجه به راه اندازی طرح لاستیکهای رادیال این شرکت تا پایان سال و پوشش مناسب شرکت در گزارش خود و رسیدن به تولید پیش بینی شده انتظار می رود سود این شرکت تا سطح 750 ریال قابل تعدیل باشد که امکان رشد سهم را در میان مدت مهیا خواهد ساخت.

داروسازی سبحان:
پیش بینی می شود سهام داروسازی سبحان با ثبت شدن افزایش سرمایه این شرکت برگه های ناشی از این افزایش سرمایه آزاد شده که احتمال عرضه بر روی این سهم وجود خواهد داشت و احتمال کاهش قیمت تا 2700 ریال برای سهم مورد انتظار است.

==========================================
خبرهای داغ به نقل از دیگران

کاربران محترم:

به اطلاع می رساند که کلیه خبرهای درج شده این مطلب با عنوان " خبرهای داغ به نقل از دیگران " از منابع خارج از منابع رسمی و غیر رسمی ایران تحلیل استخراج وعینا منتقل می شود. بنابراین ایران تحلیل در برابر خبرهای داغ به نقل از دیگران هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

پارس مینو :

شنیده شده است خط تولید استحصال دانه کاکائو که توسط این شرکت در حال اجرا می باشد تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

ملی صنایع مس ایران :

شنیده ها حاکی از آن است که شرکت ملی صنایع مس ایران طرح تجهیز معدن و تلغیظ چهل کوره که در شهر زاهدان در حال اجرا می باشد را در سال 89 به بهره برداری خواهد رساند.

صنعتی اردکان :

گفته می شود شرکت صنعتی اردکان طرح نوآوری های جدید و گسترش خدمات را در برنامه های آتی استراتژی خود قرار داده است.

مهرکام پارس :

می گویند شرکت مهرکام پارس طرح اجرای پروژه p2 (سپرجلوو سپرعقب سمند جدید) با مشارکت شرکت ساپکو را به بهره برداری رسانیده است.

مس شهید باهنر:

اخبار و زمزمه هایی که از این شرکت به گوش می رسد حاکی از در دست داشتن طرح توسعه کشش به ظرفیت 15 هزار تن در سال توسط شرکت مس شهید باهنر می باشد که در سال 87 به بهره برداری خواهد رسید.

سرمایه گذاری صنعت نفت :

شنیده شده است این شرکت طرح سرمایه گذاری در سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس و همچنین سرمایه گذاری در سهام برخی شرکت های خارج از بورس را نیز در دست بررسی دارد.

نفت پارس :

شنیده ها حاکی از آن است این شرکت طرح احداث تصفیه خانه پساب صنعتی که در شرکت نفت پارس در حال اجرا بوده است را به بهره برداری رسانیده است.

نیرو ترانس :

گفته می شود شرکت نیرو ترانس درحال ایجاد نمایندگی جهت فروش محصولات خود در برخی کشورهای خارجی می باشد