سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ می فرماید : «ای محمّد! اگر آفریدگان به ساخته های شگفت من می نگریستند، جزمرا نمی پرستیدند و اگر شیرینی یاد مرا در دل هایشان می چشیدند، ملازم درگاه من می شدند و اگر به ظرائف نیکی های من می نگریستند، به چیزی جز من نمی پرداختند» . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

محصولات ویژه

لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :41
کل بازدید :553227
تعداد کل یاداشته ها : 561
103/2/20
1:28 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین[7]
باسلام هدف این وبلاگ،گردآوری پیشنهادات تحلیلگران موفق بورس است.

-----
خبر مایه
------ -----
لوگوی دوستان
 

-----
گزارش چهار ماهه غیر رسمی شرکت ملی مس ایران به نقل از (( ایمیدرو )):



میزان تولید مس کاتد در شرکت ملی صنایع مس ایران در چهار ماهه منتهی به پایان تیرماه سال جاری در مجموع به 65 هزار و 949 تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 3 درصد افزایش نشان داد، ضمن اینکه نسبت به هدف برنامه 4 درصد بیشتر بود.

گزارش مدیریت توسعه و راهبری سیستم‌های ایمیدرو حاکی است، میزان تولید کنسانتره مس نیز با افزایش 89 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 93 هزار و 26 تن رسید. این میزان در مقایسه با هدف برنامه نیز 15 درصد بیشتر است.

تولید سنگ‌ سولفیدی به 11 میلیون و 901 هزار و 726 تن و کنسانتره مولیبدن به 2070 تن رسید که نسبت به دوره مشابه پارسال به ترتیب 32 و 18 درصد رشد داشت.

این گزارش حاکی است، میزان صادرات شرکت ملی صنایع مس ایران در مدت مذکور در مجموع به 113 هزار و 560 تن به ارزش 343 میلیون و 435 هزار و 939 دلار رسید.

عملکرد فروش داخلی شرکت نیز نشان می‌دهد: در چهار ماهه مورد اشاره میزان فروش داخلی برای محصولات مسی در مجموع برابر با 34 هزار و 828 تن به ارزش بیش از 2416 میلیارد ریال و برای محصولات جنبی نیز در مجموع به 9 هزار و 202 تن به ارزش بیش از 558 میلیارد ریال بود



منبع : ایمیدرو








  
  
رئیس جمهور سرپرستان وزارتخانه‌های صنایع و نفت را منصوب کرد

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور در احکام جداگانه‌ای سرپرستان دو وزارتخانه صنایع و معادن و نفت را منصوب کرد .


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در احکامی علی اکبر محرابیان را به سرپرستی وزارت صنایع و معادن و غلامحسین نوذری را به سرپرستی وزارت نفت منصوب کرد.
رئیس جمهور همچنین با تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات خالصانه و دلسوزانه وزرای پیشین صنایع و معادن و نفت ، مهندس وزیری هامانه را به عنوان مشاور خود در امور نفت و گاز معرفی کرد .
متن احکام محمود احمدی نژاد به این شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای مهندس علی اکبر محرابیان
به استناد اصل یکصد و سی و پنجم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به مراتب تعهد ، شایستگی و سوابق ارزنده اجرایی شما، به موجب این حکم جنابعالی به سمت«سرپرست وزارت صنایع و معادن» منصوب می شوید .
امید فراوان دارم که در عین هماهنگی و همکاری با هیات وزیران و انجام وظایف قانونی خویش ، در تحقق کامل برنامه های چهارگانه دولت شامل : عدالت گستری، مهرورزی ، خدمت به بندگان خدا و پیشرفت و تعالی مادی و معنوی کشور توفیق یابید.

همچنین رئیس جمهور در حکم دیگری غلامحسین نوذری را به عنوان سرپرست وزارت نفت منصوب کرد. متن حکم به این شرح است.

جناب آقای مهندس غلامحسین نوذری
به استناد اصل یکصد و سی و پنجم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق ارزنده اجرایی شما، به موجب این حکم ، جنابعالی به سمت «سرپرست وزارت نفت» منصوب می شوید .
امید فراوان دارم که در عین هماهنگی و همکاری با هیات وزیران و انجام وظایف قانونی خویش ، در تحقق کامل برنامه های چهارگانه دولت شامل : عدالت گستری ، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و پیشرفت و تعالی مادی و معنوی کشور توفیق یابید.

محمود احمدی نژاد همچنین از زحمات وزیر نفت و وزیر صنایع تقدیر و تشکر کرد.
متن نامه تشکر آمیز رئیس جمهور که به طور جداگانه منتشر شده به این شرح است.

جناب آقای مهندس وزیری هامانه
ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات خالصانه جنابعالی در دوران تصدی مسوولیت وزارت نفت و با توجه به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ شما را به سمت مشاور رییس جمهور در امور نفت و گاز منصوب می نمایم .
امیدوارم با عنایت حق تعالی در انجام وظایف محوله و تداوم خدمت به مردم عزیز میهن اسلامی موفق و موید باشید .
عزت و سربلندی جنابعالی را از درگاه ذات اقدس الهی مسالت می نمایم .

جناب آقای دکتر علیرضا طهماسبی
بدینوسیله از زحمات و خدمات خالصانه و دلسوزانه جنابعالی در دوران تصدی مسوولیت وزارت صنایع و معادن تشکر و قدردانی می کنم .
امیدوارم این تلاش ها در پیشگاه ذات اقدس باریتعالی مأجور باشد و حضرت عالی نیز در تداوم خدمت به مردم عزیز میهن اسلامی و همراهی با دولت خدمتگزار موفق و موید باشید.
عزت و سعادت جنابعالی را از خداوند منان خواستارم

  
  

به نام خدا

با عرض سلام

در این تایپیک می خواهیم در مورد بورس اوراق بهادار صحبت کنیم

لطفا موافقت یا عدم موافقت خود را با این کار عنوان کنید

با تشکر


  
  

به نام خدا

با عرض سلام

در این تایپیک می خواهیم در مورد بورس اوراق بهادار صحبت کنیم

لطفا موافقت یا عدم موافقت خود را با این کار عنوان کنید

با تشکر


  
  

به نام خدا

با عرض سلام

در این تایپیک می خواهیم در مورد بورس اوراق بهادار صحبت کنیم

لطفا موافقت یا عدم موافقت خود را با این کار عنوان کنید

با تشکر


  
  
<      1   2   3